טיפים לבחירת מכונת קפה מקצועית לבית

טיפים לבחירת מכונת קפה מקצועית לבית

אם אתם אוהבים לשתות קפה טוב, אל תתפשרו. קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור מכונת קפה מקצועית לבית ולהרגיש בכל לגימה כאילו אתם בבית קפה

מכונת קפה מקצועית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

רבים מהישראלים מכורים לקפה בכל שעות היום. כדי ליהנות בבית מקפה איכותי עם ארומה נפלאה, כדאי להשקיע במכונה מקצועית ומתקדמת טכנולוגית. לאחר רכישת המכונה לבית תוכלו לחסוך לא מעט כסף ובמקום להוציא עשרות שקלים מידי יום על בתי קפה תיהנו מקפה איכותי בבית בחוזק ובטעמים המועדפים עליכם.

הנה כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לבחור מכונת קפה מקצועית לבית, כאשר ההמלצה היא כמובן להזמין את המכונה רק מספק מוכר ואמין.

בחירת סוג מכונת הקפה

יש שלושה סוגים עיקריים של מכונות קפה לבית:

מכונת קפה ידנית

מכונה ידנית מתאימה לחובבי הקפה המושבעים, שמוכנים להשקיע כמה דקות בהכנת כוס אספרסו או משקה אחר. מכונה ידנית מאפשרת שליטה מלאה, כמו בבתי קפה איכותיים.

יש לטחון את הקפה או לרכוש קפה טחון, וניתן לבחור את פולי הקפה המועדפים עליכם מבחינת טעם, חוזק וארומה.

מכונת קפה חצי אוטומטית

מגוון מכונות קפה חצי אוטומטיות המאפשרות לכם להכין קפה איכותי מאבקה טחונה, פוד או קפסולה. המכונה מאפשרת לכם לשלוט בדחיסת הקפה ולחץ המים.


מכונת קפה אוטומטית

מכונת קפה אוטומטית ומקצועית נחשבת לפתרון נוח עבור רבים. מדובר במכונת קפה מקצועית לבית, שבה בלחיצת כפתור מקבלים קפה איכותי.

יש אפשרות לבחור את סוג המשקה, כמות המים, חוזק ועוד.

יש דגמים המבוססים על קפסולות בלבד ויש דגמים הניזונים מקפה טחון.

יצרן המכונה

אחד הטיפים החשובים הוא בחירת מכונת קפה לפי היצרן. בשוק מכונות הקפה יש תחרות עצומה בין מספר יצרנים בולטים. מומלץ לרכוש מכונת קפה רק מיצרן מוכר, וחשוב לוודא מראש כי ניתן לקבל שירות מהיר בכל בעיה ותקלה וכי יש חלפים זמינים במלאי ושירות טכני מקצועי.

גודל המכונה

מכונת קפה מקצועית לבית מגיעה בטווח רחב של גדלים, ועליכם להתייחס לגודל המכשיר ולהתאימו למשטח במטבח.

למטבחים קטנים כדאי לבחור מכונה קומפקטית בעיצוב מרהיב ואלגנטי, ואם אין בעיה של מקום על השיש אפשר לבחור דגם גדול ומרשים יותר.

חשוב לזכור כי מכונת קפה מחייבת חיבור לחשמל, אלא אם אתם רוכשים מקינטה. לכן, כדאי לבחור היטב את מיקום המכשיר על השיש, ויש לוודא מראש שקע זמין וקרוב למכונה.

נוחות התפעול והתחזוקה

חשוב לבחור מכונת קפה ביתית ונוחה לתפעול ולתחזוקה. יש מכונות מתקדמות הדורשות מינימום התערבות מצדכם, ובלחיצת כפתור אתם מקבלים קפה איכותי וחם בטעם המועדף עליכם, יש מכונות המסלקות את הקפסולה לבד.

אם אתם אוהבים קפה ויש לכם את הזמן לטקס המהנה של טחינת הקפה, דחיסת האבקה ושליטה במאפייני המכונה, כדאי לבחור מכונה מקצועית ונוחה לתפעול. כמו כן, כדאי לבדוק מראש האם הניקיון השוטף של המכונה פשוט וקל. חשוב לציין כי מכונה עם קפסולות נוחה לניקיון ולתחזוקה, לעומת מכונה ידנית הדורשת ניקיון יסודי יותר, לכן צריך להשקיע זמן בתחזוקה ובניקיון השוטף.

קפסולות או קפה טחון

חובבי קפה מושבעים לרוב יבחרו מכונה המאפשרת להם לטחון את פולי הקפה, לדחוס את האבקה ולשלוט באופן מלא בהכנה המשקה. רבים מעדיפים מכונה פשוטה עם מינימום התערבות, בדרך כלל מכונה עם קפסולות, אך אם אתם אוהבים קפה כדאי לבחור מכונה המתאימה גם לקפה טחון וגם לקפסולות.

מחיר, עיצוב ואחריות

מכונות קפה מקצועיות לבית נמכרות בטווח רחב של מחירים, לכן כדאי להחליט מראש על מסגרת תקציב וכך קל יותר לקבל החלטה איזה מכשיר לבחור. עליכם להתייחס גם לעיצוב המכונה ולבדוק האם היא מתאימה לקו העיצובי במטבח. כמו כן, חשוב לבדוק מהי תקופת האחריות והיכן יש מעבדת שירות.

 

 

1
נגישות