מתי הכי זול להזמין טיסה? אתר Skyscanner יגלה לכם

מתי הכי זול להזמין טיסה? אתר Skyscanner יגלה לכם

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מתי הכי זול להזמין טיסה ליעד כלשהו ומתי הכי יקר? התשובה לשאלה הזאת יכולה לחסוך לא מעט כסף למי שטס לחו"ל ויכול להתגמש לגבי העיתוי – וכעת המידע הזה זמין עבור מי שגולש באתר התיירות הבינלאומי סקיי סקאנר (Skyscanner), אשר השיק בישראל את הכלי "הזמן הטוב ביותר להזמין טיסה".

שיטוט באתר מגלה שאין חוקיות לגבי היעדים השונים. כך למשל, הזמן המומלץ להזמין מתל אביב ללונדון הוא 23 שבועות מראש, בעוד שמתל אביב לז'נבה – 8 שבועות מראש.

ומה באשר לחודשי השנה? אם חשבתם לטוס לאמסטרדם, תגלו שהחודש הזול ביותר לטוס מתל אביב לאמסטרדם הוא ינואר, והחודש היקר ביותר הוא אוגוסט. ליעד זה, ההמלצה היא להזמין 12 שבועות מראש כדי לקבל את המחיר הנמוך ביותר. מי שמזמין שבוע לפני הטיסה – ישלם את המחיר הגבוה ביותר.


הנתונים האלה סותרים את הסברה המקובלת, שלפיה ליעדים קרובים מומלץ להזמין 10 שבועות. מסיבה זו, סקייסקנר מעודדת נוסעים לבחון כל יעד בנפרד.

כרטיסים זולים לניו יורק? כך תגדילו את הסיכוי להשיג אותם

ביעדים לטווח ארוך, השינויים גדולים אפילו יותר.

נהוג לחשוב שלקנדה, אוסטרליה או ארה"ב רצוי להזמין זמן רב מראש כדי להשיג את הכרטיסים הכי זולים, אבל גם כאן, הדבר לא תמיד נכון. למשל, לטיסה מתל אביב לטורונטו הזמן המומלץ הוא דווקא 6 שבועות מראש, בעוד שמתל אביב לניו יורק – 20 שבועות.

כיצד תמצאו את המועד המושלם להזמנת טיסות זולות לאורך השנה בסקיי-סקאנר?

אתר סקייסקנר הוא אתר בינלאומי המספק חיפוש חופשי של טיסות, מלונות והשכרת רכב ברחבי העולם, ובשנתיים האחרונות הוא אסף ועיבד נתונים מתוך המאגר העצום שלו, שבאמצעותם הוא יכול להמליץ לגולשים כמה שבועות מראש מומלץ להזמין כרטיסים ואיזה חודש הוא הזול ביותר ביחס ליעדים ספציפיים.

בעמוד המיועד באתר Skyscanner’s interactive tool הגולש צריך לציין לאן הוא מעוניין לטוס מישראל, מתוך רשימת יעדים שנפתחת. לאחר שהוא בוחר יעד, הוא יכול לבחור מבין שתי אפשרויות: האחת מספקת מידע על כמה שבועות מראש מומלץ שיזמין כדי לקבל את המחירים הזולים ביותר (לכל יעד) והאפשרות השנייה – איזה חודש הוא הזול ואיזה היקר ביותר.

כמה זמן מראש הכי זול להזמין טיסה לאמסטרדם?

הנה לדוגמה בדיקה לגבי טיסה לאמסטרדם.

החלק התחתון שלה מפרט את מספר השבועות הקודמים לטיסה.

מהגרף אפשר לראות בבירור שהזמנת טיסה לאמסטרדם 12 שבועות לפני הטיסה תאפשר לרכוש את הכרטיס הטיסה הזול ביותר לאמסטרדם: כ-8% מתחת למחיר הממוצע. לעומת זאת, הזמנת טיסה לאמסטרדם באותו שבוע שבה היא מתקיימת – היא החלופה היקרה ביותר.

כמה שבועות מראש מומלץ להזמין טיסה לאמסטרדם כדי להשיג את הכרטיס הזול ביותר?

טבלת סקיי סקאנר תגלה לכם מתי הכי כדאי להזמין טיסה

הטבלה למטה מראה, בנוסף למספר השבועות המומלץ להזמין מראש, גם אילו חברות תעופה מציעות טיסות אל היעד.

לפי נתוני אתר skyscanner, לשום יעד לא מומלץ להזמין ברגע האחרון, כאשר לרנקה היא היעד שבו מועד ההזמנה המומלץ הוא הקרוב ביותר למועד הנסיעה, ועומד על שישה שבועות מראש.

המועד הכדאי ביותר להזמין טיסה ליעדים שונים כדי להזמין כרטיס טיסה במחיר הנמוך ביותר

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו


תגובות: 1

נגישות