אוכל מוכן לשבת

אוכל מוכן לשבת

הגיע סוף השבוע ואין לכם זמן או כוח להתחיל עם בישולים לשבת? קניית אוכל מוכן לשבת או לשבת חתן הפכה לפופולרית מאוד, ויש לה הרבה יתרונות

אוכל מוכן לשבת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בעבר המושג קייטרינג ואוכל מוכן כמעט לא היה קיים. הבישול בוצע בעיקר על-ידי נשים, כחלק ממגוון עבודות הבית. סבתות היו מבשלות בסירי ענק אוכל מסורתי, איכותי, וכמובן, טעים. קניית אוכל מוכן לא היה מקובל, אוכל היו מבשלים בבית. עם השינויים החברתיים והתעסוקתיים, ענף האוכל המוכן לשבת החל להתפתח. בתחילה היו קונים במסעדות בטייק אווי, ולאחר מכן החלו להיפתח חברות קייטרינג, בין אם זה אוכל לשבת ובין אם זה קייטרינג לשבת חתן וכדומה.

הצורך עלה מן השטח, לאור העובדה שגם נשים וגם גברים מנהלים היום חיים לחוצים ועמוסים. כאשר אדם עובד קשה כל השבוע, אם זה בבית ומחוצה לו, ויש לו יום חופשי אחד פעם בשבוע שהינו יום שישי, הוא צריך להחליט מה לעשות ביום חופשי זה, ולעתים קרובות הוא מעדיף שלא לבשל ביום הזה אלא לפנות אותו לדברים אחרים. במילים אחרות, רכישת אוכל מוכן לשבת לא מגיעה ממקום של פינוק, אלא של צורך אמיתי.

הנה כמה נקודות למחשבה לפני שאתם הולכים לקנות אוכל לשבת.

היכן לרכוש אוכל לשבת – בדיקת רישיונות חשובים

במידה שאתם מסיימים שבוע עמוס ומתכננים לקנות אוכל מוכן לשבת, חשוב לוודא מספר דברים: ראשית, בכל קניית אוכל לשבת מקייטרינג כלשהו, חשוב לבדוק שהאוכל מתבשל בתנאים טובים, וכמובן שבקייטרינג ישנו רישיון עסק ואף רישיון משרד הבריאות.

אם אתם מקפידים לשמור על כשרות, חשוב לוודא שהקייטרינג אכן כשר עם כל התעודות המתאימות.

קנייה של אוכל מוכן צריכה להיעשות בידיעה שמדובר במקום מומלץ ששומר על איכות ועל טריות. נסו לברר ולקבל המלצות מאנשים קרובים אליכם או להזמין מחברה מוכרת שמדורגת גבוה וזוכה להמלצות מלקוחות.

האם רלוונטי לקנות אוכל מוכן גם להמשך השבוע?

כשם שאתם מבקשים לקנות אוכל מוכן לקראת סוף השבוע, עשוי להתעורר צורך דומה גם לאוכל באמצע השבוע. לפעמים במהלך השבוע אין זמן להכין ארוחה צנועה וקטנה, כך שמן הסתם ניתן לקנות אוכל מוכן גם במהלך השבוע – במקום לאכול בחוץ אוכל שהוא בדרך כלל פחות בריא ויותר יקר. מעבר, לנושא של תזונה בריאה, קניית אוכל מוכן בחברת קייטרינג בשרי או חלבי היא פתרון מצוין לנשים או גברים עסוקים במהלך השבוע.

כמובן, כדאי לוודא שהאוכל אכן ביתי ואינו מכיל חומרים משמרים או חומרים תעשייתיים. אפשר לקנות מגוון מאכלים ולגוון לאורך השבוע: פרגיות, סוגי דגים, שניצל עוף אמיתי, ממולאים, קציצות בשר ועוד. כל סוגי המזון האלה נשמרים היטב במקפיא או במקרר ויספקו פתרון של אוכל בריא ומזין גם לאמצע השבוע.

כמה מילות סיכום

לסיכום, בין אם עבר עליכם שבוע עמוס בלי טיפת זמן לתכנן את הבישולים לשבת, ובין אם צץ לכם ביקור של מספר רב של אנשים בסוף השבוע, ניתן ללכת לקנות אוכל מוכן לשבת. קניית אוכל לשבת מקלה עליכם גם בהיבט של התכנון והבישול וגם בהיבט של המגוון, במיוחד אם אתם מאחרים אנשים רבים. תכנון נכון יאפשר לכם לקנות כמות שתספיק לכם גם לשאר ימות השבוע.

כמובן, חשוב לוודא שהאוכל אכן טרי ובריא, ולבדוק אם הקייטרינג שדרכו רכשנו הינו בעל רישיון עסק ורישיון משרד הבריאות.

1
נגישות