איך בוחרים מיטת קומותיים

איך בוחרים מיטת קומותיים

מיטת קומותיים היא פתרון אידיאלי לחדרים שבהם צריכים לישון שני ילדים או יותר ואין מספיק מקום. לפני שאתם קונים, שימו לב לטיפים שלנו

מיטת קומותיים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מיטת קומותיים היא פתרון מצוין ללינה של שני אחים באותו חדר כאשר החדר קטן ואין בו הרבה מקום או שטח פנוי בשביל שתי מיטות. צרכים או נסיבות כאלה ואחרות מביאות הורים לחפש פתרונות יצירתיים להלין ביחד באותו החדר שני אחים או לפעמים שלושה. במקרים רבים אין מקום בחדר לשתיים או שלוש מיטות בגודל מלא, בעיקר כאשר מדובר בילדים גדולים יותר, שהמיטות שלהם הן מיטות יחיד במידה סטנדרטית.

מיטת הקומותיים היא פתרון מעולה וכיום גם לא מאד יקר ולכן הרבה מאד משפחות יכולות ליהנות מהיתרונות שלהן.

יתרה מכך, כיום אפשר למצוא לא מעט דגמים, סוגים ועיצובים של מיטות הקומותיים וכך להתאים אותן לטעם האישי של הילדים או של ההורים וכמובן לעיצוב של החדר כולו.

אז על מה צריך להסתכל כאשר מגיעים לבחור מיטת קומותיים?

איך לבחור מיטת קומותיים?

סוגים שונים של מיטות קומותיים נבדלים זה מזה בתכונות והמאפיינים שלהן. להלן כמה מהם שחשוב לבחון אותם כאשר רוצים להכניס מיטת קומותיים לחדר השינה של הילדים:

חומר גלם

כיום אפשר למצוא מיטות שעשויות מעץ או ממתכת, משילוב של חומרי גלם ומכיוון שמדובר במיטה על גבי מיטה – אפשר להיות בטוחים שאלה חומרי גלם איכותיים, חזקים ועמידים במיוחד.

סולם

בחירה של הסולם היא בחירה מהותית ובחירת המיטה יכולה להתבסס על הסולם עצמו. ישנם סולמות בעלי שלבים דקים ויש כאלה בעלי שלבים רחבים יותר. חשוב לקחת בחשבון את גילאי הילדים ואת האפשרויות שיצטרכו לרדת מהמיטה בשעת לילה מאוחרת, בחושך כשהם מנומנמים והירידה והעליה בסולם צריכות להיות בטוחות ככל האפשר.

גובה המיטה העליונה

הדגמים השונים מאפשרים מגוון רחב של אפשרויות עיצוב. כאשר המיטה העליונה נמוכה יחסית, היא מתאימה לילדים צעירים יותר ויש הרבה יותר שקט נפשי ממנה. כאשר המיטה העליונה גבוהה יותר – אפשר למקם ציוד או ריהוט מתחתיה וכך לחסוך מקום.

עיצוב וצורה

צבע, צורת הסולם והמיקום שלו (בצד או בחזית המיטה), שילוב של צבעים או עיטורים כאלה ואחרים שמוצאים חן בעיני הילדים שהמיטה הופכת להיות חלק בלתי נפרד מהלילה שלהם.

גיוון

כאשר בין שני האחים יש הפרש גילאים גדול אפשר לבחור שהמיטה התחתונה תהיה בגודל של מיטה וחצי (1.2 מטר רוחב) וכך לא יהיה צורך מאוחר יותר להחליף עבור הילד הגדול את המיטה לגדולה יותר.

אין ספק שמיטות הקומותיים מביאות איתן בשורה של ממש לחדרי הילדים ולא בכדי אפשר למצוא הרבה סוגים ודגמים שלהן. כאשר מקדישים את המחשבה ותשומת הלב לבחירה – אין ספק שתיבחר מערכת המיטות המתאימה והנכונה הן לחדר של הילדים והן לצרכים והדרישות של ההורים וכל המשפחה. מיטת קומותיים יכולה להישאר עמידה בחיק המשפחה במשך הרבה מאד זמן.

1
נגישות