טופר למזרן זוגי ומצעים מפנקים: איך מאבזרים יחידת הורים?

טופר למזרן זוגי ומצעים מפנקים: איך מאבזרים יחידת הורים שלא תרצו לצאת ממנה?

יחידת הורים היא לא סתם חדר שינה. החל מהמצעים ועד המיטה – הנה כמה רעיונות לשדרוג

יחידת הורים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

חדר השינה הוא החדר החשוב ביותר של כל זוג, לא רק כי מדובר בחדר שנחים בו אלא גם בחדר שיוצרים בו אינטימיות. כולם רוצים להפוך את חדר השינה שלהם למפנק ולמזמין, לכזה שלא ירצו לצאת ממנו – וגם אתם יכולים להתחיל בפרויקט העיצוב הכיפי הזה. על מנת לסייע לכם, בחרנו להציג את כל הטיפים שאותם תוכלו ליישם כבר עכשיו. מוכנים? בואו נתחיל.

רכישה של שכבת נוחות

אחד האלמנטים החשובים ביותר בתהליך של אבזור חדר הורים כולל כמובן את המיטה. על מנת לשדרג את איכות השינה ולישון במיטה נוחה, אפשר לרכוש שכבת נוחות מפנקת מבית גטה. שכבת הנוחות, הידועה גם בשם "טופר" (topper), עשויה לטקס טבעי ואקולוגי אשר מעניק תמיכה מלאה לאזור הגב והכתפיים. הטופר עשוי גם מבמבוק נושם שעוזר לפזר את החום היוצא מהגוף בזמן שינה ומאזן את טמפרטורת הגוף, גם אצל הסובלים מהזעה מוגברת ומחום גוף גבוה. שכבת הנוחות מתאימה למזרנים ישנים וחדשים כאחד ומגינה עליו. זהו שדרוג שמניחים בקלות בין המזרן למצעים, ואחרי שימוש אחד לא תרצו לצאת מהמיטה.

מגן מזרן

מגן מזרן הוא אביזר חובה בכל חדר השינה. מגן המזרן עשוי מחומרי גלם נושמים ונעימים למגע כמו במבוק או כותנה, ומטרתו להגן על המזרן מנוזלים, מאבק ומחומרים מזיקים אחרים. המגן מורכב מכמה שכבות של הגנה אבל הוא דק יחסית ואינו מורגש על המזרן. המגן מתאים לכל סוגי המזרנים, עשוי מחומרים אלסטיים וניתן לנקות אותו בקלות בכביסה ולתלות אותו לייבוש בשמש. מוצר חובה שישמור על המזרן שלכם כאילו קניתם אותו היום מהחנות.

מצעים איכותיים ומוצרי שינה נוספים

מיטת החלומות שלכם יכולה להיות מעוצבת בכל מיני צבעים ומרקמים, בהתאם לבחירתם. קיימים בשוק סוגי מצעים איכותיים מכותנה או אפילו כותנה מצרית נעימה. יש גם מצעים עשויים פלנל, סאטן או ג'רסי וגם שילוב של כמה סוגים.
לכל סוג מצעים יש תכונות משלו, אבל כולם חייבים להיות קלים לניקוי. יש גם מצעים רבים שלא דורשים גיהוץ. בחירה נבונה בסט מצעים איכותיים ונעימים תבטיח לכם מוצר שיחזיק הרבה זמן ויהיה חלק חשוב ויפה במיטה המושלמת שלכם. מי שאוהב כרבולים או תחושת פינוק מוגברת יכול להשקיע גם בשמיכה רחבה ונעימה העשויה חומרים נושמים שתחמם בלילות חורף קרים או שמיכה דקה ונושמת, שהיא נעימה לא פחות, לשימוש בלילות הקיץ החמים.

כריות נוי

דרך מצוינת לשדרג את חדר השינה היא הוספה של כריות נוי. מדובר באלמנט דקורטיבי אבל גם פרקטי. מי שקשה לו להירדם או שכרית אחת לראש אינה מספיקה לו יכול להשתמש בכריות נוי כדי להניח אותן מתחת לראש או בין הרגליים. מי שרוצה כרית ארוכה יותר לתמיכה יכול לרכוש לעצמו כרית חיבוק ולהניח אותה בין הרגליים בלילה, ולהשאיר את כריות הנוי ליופי בלבד. ברשתות הסטוק וברשתות המתמחות בעיצוב הבית אפשר למצוא שלל כריות נוי מכל מיני בדים ובמחירים שונים, בצבעים שיתאימו לטעמכם האישי ולצבעים שכבר יש בחדר השינה.

לסיכום

הגיע הזמן לאבזר מחדש ולעצב את חדר ההורים. הטיפים שהצגנו לכם כאן יעזרו לכם לבחור נכון את המוצרים שכל חדר שינה מושלם צריך שיהיו בו. הדרך לחדר השינה מהחלומות עוברת אצל חברת גטה, שמבטיחה לספק ייעוץ מקצועי, מוצרים טובים ואיכותיים ואחריות מלאה על כל המוצרים הנרכשים ממנה.

1
נגישות