ארקיע משיקה טיסות לגואה ולקוצ'ין שבהודו. אלה המחירים - פואנטה

ארקיע משיקה טיסות לגואה ולקוצ'ין שבהודו. אלה המחירים

אחרי ששברה את המונופול של אל על והחלה להציע טיסות ישירות לבנגקוק, כעת ארקיע מציעה טיסות ישירות גם לגואה ולקוצ'ין – ומבטיחה גם טיסות המשך

טיסות ישירות לגואה
גואה: 7 שעות ואתם שם
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

טיסות ישירות לגואה הן בשורה שישראלים רבים שמחים לשמוע עליה. ארקיע הודיעה היום כי כבר בספטמבר 2019 היא תחל להפעיל טיסות ישירות להודו – כאשר היעדים הם גואה וקוצ'ין. שני היעדים החדשים ללא ספק משכללים את התחרות על הטיסות להודו, שעד לפני כשנה אל על הייתה חברת התעופה היחידה שטסה אליה.

הטיסות יימשכו 7 שעות ויתבצעו במטוסי ה-Airbus 321neoLR החדישים של ארקיע. מטוסים אלה הם הגרסה החדישה ביותר של סדרת 321A, והם מציעים 220 מושבי עור, מערכת אינטרנט המאפשרת גלישה ברשת וכן מערכת בידור המשדרת תכנים של חברת HOT למכשירים האישיים של הנוסע (Bring your own device). בנוסף, הם מצוידים במנועים חדישים ובטכנולוגיה המהווה את המילה האחרונה בתחום התעופה.

ומה לגבי המחירים? בארקיע מבטיחים מחיר שמתחיל ב-250 דולר לכיוון בטיסות לקוצי'ן, ומחיר שמתחיל ב-300 דולר לכיוון בטיסות לגואה – כאשר המחיר כולל כבודה ושירות מלא.



הטיסות יופעלו במתכונת שנתית (למעט חודשי הקיץ הישראלי – עונת המונסונים בהודו), כאשר לגואה תופעל טיסה שבועית ולקוצ'ין שתי טיסות שבועיות.

זו אינה הפעם הראשונה שארקיע מכניסה תחרות לטיסות למזרח הרחוק. לפני כשנה היא הכריזה על כוונתה להתחיל להפעיל טיסות ישירות לבנגקוק שבתאילנד – ובכך שברה את המונופול של אל על ליעד זה. אל על איבדה את המונופול גם בטיסות להודו, כאשר אייר אינדיה החלה להפעיל טיסות ישירות לניו דלהי. טיסות אלה קצרות במיוחד, משום שהן קיבלו אישור לעבור סעודיה – דבר שעורר את זעמה של אל על.

כאן ראוי להזכיר את התביעה הייצוגית שהוגשה לאחרונה נגד אל על, על כך שהיא ניצלה לרעה את היותה מונופול בטיסות להודו וגבתה מחיר מופרז על הטיסות למומבאי.

ארקיע תציע גם טיסות המשך מהודו

כעת יכולים הצרכנים הישראלים וגם תיירים מהודו ליהנות ממגוון טיסות ישירות, כאשר ארקיע גם מבטיחה להציע טיולים מאורגנים, חבילות נופש בריזורטים מפנקים וטיסות המשך.

לדברי מנכ"ל קבוצת ארקיע, ניר דגן, היעדים החדשים מספקים מענה לדרישות המגוונות של הישראלים: טבע, מסורת יהודית, חופים לבנים, מסיבות וחופש בריזורטים מפנקים. מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, עוז ברלוביץ', הוסיף כי הבחירה בשני היעדים היא תוצאה של בדיקת שוק שביצעה ארקיע, שהצביעה על כך כי שני יעדים אלה הם אטרקטיביים במיוחד: "הקווים החדשים הם חלק מהאסטרטגיה של ארקיע, הבונה מוצרים מגוונים ומפתיעים לשוק הישראלי. בנוסף לטיולים המאורגנים והנופשונים, תציע ארקיע גם טיסות המשך למגוון יעדים במזרח".


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות