תחליף החלב לתינוקות NAN של נסטלה הושק בישראל - והוא יקר

תחליף החלב לתינוקות NAN של נסטלה הושק בישראל – והוא יקר

NAN של נסטלה הוא תחליף חלב חדש לתינוקות, שבדיוק כמו מטרנה, סימילאק, נוטרילון או שופרסל בייבי, מבטיח דמיון מירבי לחלב אם. הבעיה היא המחיר

תחליף חלב NAN
תחליפי חלב NAN של נסטלה בסופר-פארם
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




 

תחליף חלב חדש לתינוקות עלה בימים האחרונים על המדפים לצד מטרנה, סימילאק ונוטרילון: מדובר ב-NAN של חברת נסטלה. מבחינת מגוון, מדובר בבשורה טובה. מבחינת מחיר – פחות. מבדיקת פואנטה עולה שאריזת 700 גרם עולה לא פחות מ-92 ש"ח ברשת סופר-פארם. בנוסף, תחליף חלב NAN נמכר רק ברשתות הפארם ובבתי מרקחת, ולא ברשתות השיווק – כך שלא תוכלו לקנות אותו ברמי לוי, שופרסל או רשת אחרת.

תחליף חלב NAN – רקע על המוצר

תחליף חלב NAN

נסטלה השיקה בארץ את תחליף חלב NAN SUPREME, הכוללת 3 מוצרים – שלב 1 (לגיל 0-6 חודשים), שלב 2 (מגיל 6 חודשים עד גיל שנה) ושלב 3 (מגיל שנה).

בחברה מציינים ש-NAN הוא תחליף החלב המוביל של נסטלה ונמכר ב-41 מדינות. בחלקן הוא בעל נתח השוק הגדול ביותר.

מציין כי נסטלה-אסם מחזיקה גם במותג מטרנה, המיוצר ע"י "מעברות", כך שהחברה תגדיל את האחיזה שלה בשוק תחליפי החלב בישראל.

תחליף חלב NAN של נסטלה – באירופה יותר זול

תחליף החלב NAN של נסטלה נכנס לישראל כאמור מבלי להביא שום בשורה במחיר – וזה חבל. ההורים בישראל נאנקים תחת יוקר המחיה, ובחנויות רבות מדווחים על גניבות של תחליפי חלב. מדובר במצרך חיוני עבור הורים רבים, שכרוך בהוצאה של מאות שקלים בשבוע.

פואנטה בטלגרם

קשה להאמין שהורים יזדרזו לשלם 92 שקל על 700 גרם, כאשר המתחרה העיקרי מטרנה גולד נמכר בכ-75 ש"ח ל-750 גרם.

המחיר מקומם במיוחד לאור העובדה שבאירופה אפשר להשיג אותו במחיר של 18-20 יורו ל-800 גרם, שהם כ-70-80 שקל לכ-800 גרם.

בחישוב ל-100 גרם הפער אפילו גדול יותר.

השוואת מחירים – NAN של נסטלה הכי יקר

בנסטלה מתגאים במוצר המומלץ על-ידי רופאי ילדים ואומרים כי הוא מכיל מרכיבים שהופכים אותו להכי קרוב לחלב אם. עם זאת, גם היצרניות האחרות טוענות שתחליפי החלב שלהם הכי טובים.

כיום בישראל מטרנה היא השליטה הבלתי מעורערת של תחליפי החלב לתינוקות, וקשה לראות את נסטלה מתחרה ונוגסת נתחי שוק עם מחירים כאלה.

בישראל ההורים עדיין בטראומה מפרשת רמדיה המחרידה, שגרמה למותם ולנכותם של תינוקות ששתו את תחליף החלב רמדיה שהיה חסר בו ויטמין B1. הנושא של תחליפי חלב רגיש מאוד וקשה לחדור לשוק. לכן, כאשר שופרסל נכנסה לשוק עם שופרסל בייבי, היא גייסה לכך את חברת התרופות פריגו לייצור התחליף ותמחרה אותו במחיר שובר שוק.

השוואת מחירי תחליפי חלב פרימיום

NAN SUPREME סימילאק גולד מטרנה גולד נוטרילון שופרסל בייבי פרו
מחיר לאריזה 93 ש"ח ל-700 גרם 90 ש"ח ל-700 גרם 75 ש"ח ל-700 גרם 60 ל-800 גרם 50 ל-700 גרם
מחיר ל-100 גרם 13.30 ש"ח 12.85 ש"ח 10.70 ש"ח 7.50 ש"ח 7.13 ש"ח
יצרנית נסטלה אבוט מעברות (אסם נסטלה) טבע פריגו
באיזו רשת סופר-פארם סופר-פארם סופר-פארם סופר-פארם שופרסל

 

נסטלה מקווה להגיע ללב ההורים עם הבטחה למוצר בטיחותי ואיכותי, ובנוסף תספק תחליף חלב NAN גם בבתי החולים – שם להורים צריכה להינתן הזכות לבחור איזה תחליף חלב יינתן לתינוק שלהם.

בדרך כלל תחליף החלב שנתן לתינוק בבית החולים הוא זה שההורים ממשיכים איתו (אם התינוק לא ניזון מהנקה), ולכן זו נקודת פתיחה משמעותית מבחינת נסטלה.

אולם, כאמור, המחיר של נסטלה מתקרב ל-100 שקל לאריזה, וזה מחיר שקשה מאוד לעמוד בו לאורך זמן. כאמור, הדרך הנכונה להשוות מחירים של מוצרים שונים היא במחיר ל-100 גרם, משום שלא כל היצרניות משווקות אריזות בתכולה זהה.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק – זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות