טלוויזיות שיאומי עכשיו בישראל: כמה עולה מסך שיאומי 55 אינץ' 4K?

טלוויזיות שיאומי עכשיו בישראל ביבוא רשמי: כמה עולה מסך שיאומי 55 אינץ' 4K?

טלוויזיות שיאומי מתומחרות במחיר נמוך יותר משל המתחרות סמסונג, LG והייסנס. ומה באשר לטכנולוגיה ולאיכות הצפייה? הפרטים – כאן באתר פואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

טלוויזיות שיאומי החלו להימכר בישראל ביבוא רשמי, לאחר שהגיעו קודם לכן ביבוא מקביל, ובהתאם לקו של שיאומי בסמארטפונים ובמוצרים אחרים, הקו המנחה הוא "עלות תמורת תועלת" (Value for Money). ההבטחה של המילטון, יבואנית שיאומי לארץ, היא למחירים נמוכים בכ-30% מאלה של טלווויזיות סמסונג, טלוויזיות LG או טלוויזיות הייסנס, מבלי להתפשר על תכונות מתקדמות. בחברה מרוצים מאוד מהחדירה של שיאומי לישראל, אשר תופס כ-23% מנתח שוק הסמארטפונים וממוקם אחרי סמסונג, ומקווים להשיג נתח שוק נאה גם בתחום הטלוויזיות. בחברה מדווחים כי בשנת 2019 נמכרו בישראל חצי מיליון סמארטפונים של שיאומי, כאשר חוץ מסמארטפונים, מוצר שיאומי המבוקש ביותר הוא MI BOX – הסטרימר של שיאומי.

טלוויזיות שיאומי – שלושה דגמים זמינים בחנויות

בשלב ראשון, המילטון תשווק בישראל את סדרת הטלוויזיות החכמות Mi LED TV 4, הכוללת מסכי טלוויזיה בשלושה גדלים ('55, '43 ו-'32). שני הדגמים הגדולים יותר הם מסכי LED 4K, ברזולוציית 3840×2160 HDR K4 UHD ומעבד 4 ליבות MTK6886. טלוויזיית שיאומי 32 אינץ' מגיעה באיכות HD.

 

בהמילטון מתכננים להתחיל לשווק בארץ גם טלוויזיות גדולות יותר עוד לפני האולימפיאדה בטוקיו 2020.

בניגוד לטלוויזיות של המתחרות, הטלוויזיה של שיאומי מתבססת על מערכת ההפעלה Android TV, כאשר מדובר על אנדרואיד 9. זאת, בדומה לסטרימר של שיאומי. המשמעות היא שאפשר להוריד כל אפליקציה מגוגל PLAY.

מערכת הפעלה אנדרואיד 9 בטלוויזיות שיאומי. צילום: דפנה הראל כפיר
מערכת הפעלה אנדרואיד 9 בטלוויזיות שיאומי. צילום: דפנה הראל כפיר

בטלוויזיה מוטמעת האפליקציה של עידן פלוס (הכוללת את הערוצים הישראלים – 12, 13, 11 וכו'), וכן אפליקציות יוטיוב, נטפליקס ועוד. על השלט יש שני כפתורים – האחד ייעודי לנטפליקס והאחד ייעודי לאמזון פריים וידאו.

קיימת תמיכה בעברית ובשפות נוספות, כולל הפעלה קולית של השלט.

הטלוויזיות תומכות ב"גוגל אסיסטנט" (Google Assistant®), שירות שעדיין לא מאוד מוכר לצרכנים הישראלים, בעיקר משום שהוא לא פועל בעברית. גוגל אסיסטנט הוא שירות הפעלה קולית שמאפשר למשתמש להפעיל מוצרים של שיאומי, להפעיל מוצרים חכמים ולבצע חיפוש קולי באמצעות השלט החכם. לדברי שפריר מוזס כהן, המנהל הטכני של שיאומי בקבוצת המילטון, העובדה שההפעלה הקולית היא רק באנגלית לא תפריע לישראלים לאמץ אותה.

כהן מציין יתרון נוסף בטלוויזיית שיאומי: "את זיכרון האיחסון בנפח 8GB ניתן להרחיב באמצעות התקן איחסון של 512GB. זה שימושי מאוד, וממש הופך אותה למעין סטרימר בעצמה".

אבי קורנפלד: "המחירים נמוכים למרות הקורונה"

במסיבת העיתונאים שהתקיימה לרגל השקת טלוויזיות שיאומי, אי אפשר היה שלא להתייחס לעננת הקורונה המרחפת מעל העולם בכלל, ומעל סין בפרט. שיאומי היא כידוע חברה סינית, ולאחרונה התבטא אבי קורנפלד, מנהל המותג של שיאומי בישראל, בנושא מחסור במוצרי שיאומי. במענה לשאלת "פואנטה", אמר קורנפלד באירוע כי מפעלי שיאומי בסין טרם חזרו לעבוד, אך לחברה יש גם מפעלים אחרים מחוץ לסין.

"לגבי טלוויזיות שיאומי, למרות הדיבורים על עליות מחירים, "לבעלים של המילטון היה חשוב לשווק את טלוויזיות שיאומי במחירים מאוד מאוד אטרקטיביים. לתת לצרכן, בהתאם למסורת של שיאומי, את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף. המחירים כעת הם מחירי השקה לכמויות די גדולות של מכשירים, אבל המחיר הרגיל הוא לא רחוק".

קורנפלד הוסיף: "הצרכן הישראלי, הידוע כמי שמאמץ במהירות מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים, יבין במהרה שיש כאן בשורה צרכנית של ממש. כפי ששיאומי הסתערה על שוק הסמארטפונים וביצעה בו מהפכה צרכנית, היא תחולל מהפכה גם בשוק הטלוויזיות בישראל".

אגב, ישראל היא בין המדינות הראשונות בעולם מחוץ לסין שבהן מושקות טלוויזיות שיאומי. לדברי קורנפלד, שיאומי החלה לפני 5 שנים למכור טלווזיות בשוק הסיני, וכיום היא מקום ראשון במכירות הטלוויזיות חכמות בסין: "מדובר במיליון טלוויזיות בסין בחודש – 12 מיליון בשנה – פי שלושה מסוני, שארפ וסמסונג. השוק השני ששיאומי יצאה אליו הוא השוק ההודי, ושם היא פעילה שנתיים. כעת יש לה 33% נתח שוק. באירופה – ישראל היא בין השווקים הראשונים".

שיאומי OLED לפני האולימפיאדה?

שאלנו את שפריר מוזס כהן, המנהל הטכני של המותג שיאומי בהמילטון, כיצד הם מתכוונים להתמודד עם הטכנולוגיות שמציגות המתחרות, למשל ה-OLED שיש בטלוויזיית LG או ה-QLED בטלוויזיות סמסונג. לדבריו, שיאומי בחו"ל כבר פיתחה טכנולוגיות מתקדמות, ואפשר לצפות להפתעות בישראל עוד לפני האולימיפיאדה הצפויה להיפתח בטוקיו בקיץ 2020 (במידה שהקורונה לא תשבש את העניינים).

מחיר טלוויזיות שיאומי – עד 2,220 שקל

כאמור, בשלב זה נמכרים שלושה דגמים:

  • Mi LED TV 4 בגודל 55 אינץ', טכנולוגיית 4K: כ-2,200 שקל (מחיר השקה – 1,800 שקל).
  • Mi LED TV 4 בגודל 43 אינץ', טכנולוגיית 4K: כ-1,800 שקל (מחיר השקה – 1,500 שקל).
  • Mi LED TV 4 בגודל 43 אינץ': 1,100 שקל (מחיר השקה -900 שקל).

הטלוויזיות יימכרו באתר הרשמי של שיאומי בישראל, בחנויות Mi Store בדיזנגוף סנטר, בקניון עופר הקריון, בקניוני מול הים ובאייס-מול אילת ואצל המשווקים המורשים (KSP ואחרים).

אחריות יצרן: שנתיים.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות