משחקי הכס - העונה האחרונה עולה ב-14 באפריל. מה אתם מבינים מהטריילר...? - פואנטה

משחקי הכס – העונה האחרונה עולה ב-14 באפריל. מה אתם מבינים מהטריילר…?

התגעגעתם? ב-15 באפריל תעלה העונה השמינית והאחרונה של משחקי הכס. הטריילר של HBO מצליח לספק רמזים ולהשאיר את הפרטים מעורפלים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

קשה להפריז בתיאור הטירוף סביב משחקי הכס – הסדרה של HBO שסחפה מאות מיליונים בכל העולם. מאז הסתיימה העונה השביעית, המעריצים ממתינים במתח לעונה השמינית של משחקי הכס, שתהיה גם עונתה האחרונה. בחודשים האחרונים היו לא מעט דיבורים על העונה החדשה, היו גם טיזרים מעורפלים מטעם HBO, אבל עם הפרסום הרשמי של הטריילר של משחקי הכס עונה 8, הוא הצליח לפזר מעט רמזים מסקרנים ביותר.

אז מה יעשו בעונה הקרובה ג'ון סנואו, דאינריז, אריה סטארק, סרסיי לאניסטר ושאר הדמויות? כזכור, עונה 7 של משחקי הכס הסתיימה בפלישתם של הלבנים המהלכים, מה שעשוי להביא לסוף לא נעים במיוחד של ווסטרוז. ג'ון סנואו ודאינריז איחדו כוחות (תרתי משמע), ומתחולל מאבק איתנים על כס הברזל.

אז מה צפוי בעונה 8 של משחקי הכס? התשובה, כמובן, לא ממש ידועה, אבל בטריילר, שאורכו פחות משתי דקות, הצליחו להכניס את כל הדמויות, להציג את הדרקונים של דאינריז מעופפים מעל ווינטרפל ולחוש את המלחמה הקרבה בין האור לחושך.

איפה אפשר יהיה לצפות בעונה 8 של משחקי הכס? בהוט, ב-yes, בסטינג TV ובסלקום TV, כאשר ההבטחה היא שהצופים הישראלים יוכלו לצפות בפרק הראשון ממש בסמוך לשידורו בארה"ב, כלומר ב-15 באפריל 2019.





קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה

משחקי הכס עונה 8

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות