כיצד הפכה אפליקציית וולט לכל כך פופולרית בישראל?

כיצד הפכה אפליקציית וולט לכל כך פופולרית בישראל?

משלוחי אוכל אמנם היו כאן תמיד, אבל אפליקציית וולט הפכה את משלוחי האוכל לזמינים יותר מבעבר והפכה לבחירה של ישראלים רבים. מהם יתרונות WOLT?

וולט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בחודשים האחרונים, במיוחד לאור ההתפשטות של הגבלות הריחוק החברתי וההשלכות של מגפת הקורונה על החיים של כולנו, השתנו סדרי עולם מן הקצה אל הקצה. היו לכך כמה סיבות – החל מהסגר הממושך, דרך האיסור על מסעדות לפתוח את העסק ועד חשש של אנשים לצאת למקומות הומי אדם. כתוצאה מכך, הרגלים חדשים כמו הזמנת אוכל באמצעות אפליקציית וולט, הפכו לעניין של קבע אצל ישראלים רבים, והיו מי שאפילו פיתחו בכך תלות.

אפליקציית וולט לא הגיחה לעולם בין רגע, אבל היא בהחלט הצליחה להגיע לשיאי ההצלחה שלה בעקבות המענה המדויק על הצורך שצץ במהירות ובעוצמה. בזכות עבודת שטח מדהימה של צוות החברה, הישראלים זוכים במענה מדויק לצרכי משלוחים כל שעות היממה.

4 סיבות להצלחה של אפליקציית וולט בישראל

1. שיתוף הפעולה עם מסעדות רבות

ככל שיותר מסעדות ואנשי מקצוע בתחומי האוכל בוחרים להשתמש בשירותים של אפליקציית וולט, כך יש ללקוחות יותר מבחר של מנות אשר מהן ניתן לבחור את המנה המתאימה ביותר לסיטואציה.

2. היכולת לספק שירות במהירות

בין אם אתם נמצאים בבית אחרי יום עבודה עמוס ובין אם אתם רוצים להזמין ארוחת צהרים מפנקת למשרד שלכם, שירותי חברת וולט הם הכלי הנגיש ביותר לביצוע הזמנה תוך פרק זמן מהיר במיוחד של משלוח.

3. המעקב אחרי התקדמות ההזמנה

מהרגע שבו ביצעתם את ההזמנה ועד לצלצול הפעמון המבשר על בואו של השליח שלכם, אפשר לעקוב אחרי תהליך ההכנה של האוכל. במטבח, או בדרך, השליח והמסעדה מעדכנים אתכם ומאפשרים לכם לדעת היכן נמצא האוכל שלכם, ולתכנן בהתאמה את סדר היום שלכם במשרד או את האירוח של החברים שלכם.

4. העברת התשלום בלחיצת כפתור אחת

הדבר הכי חשוב והכי יעיל שמציעה לכם אפליקציית אוכל, הוא היכול לבצע תשלום מהיר ומאובטח. בין אם בעזרת כרטיס אשראי ובין אם על ידי שימוש בשירותי תשלום מקוונים, אתם יכולים להעביר את התשלום למסעדה ישירות, לשלם לשליח ואפילו לתת לו טיפ, והכל מבלי להשתמש בכסף מזומן. לא עוד חיפוש אחרי טיפ ברחבי הבית, אלא התאמה של הטיפ לחוויה שאתם מקבלים ותשלום מהירה ויעיל בכל פעם מחדש.

עיצוב אפליקציה מנצח הוא הדרך ללב הקהל הישראלי

ההצלחה המטאורית שחוותה אפליקציית וולט במיוחד בשנת 2020, היא לא רק עניין טכני, אלא גם עיצובי.

האפליקציה מאוד קלה לתפעול ומאפשרת ללקוח לקבל החלטה בצורה הכי נוחה והכי נעימה ולא לבזבז זמן מיותר על ביצוע פעולה כל כך יום יומית. העיצוב הפשוט, המזמין והידידותי מייצר חוויה תומכת לשימוש הפרקטי באפליקציה.

אנחנו מציעים לכם לקחת רגע אחד, להכיר את האפליקציה ולהבין מהי הדרך הכי מגניבה ונוחה מבחינתכם להזמין אוכל.

ההתנסות תהפוך להרגל, החיים שלכם יהיו הרבה יותר קלים, ואתם תיהנו מחוויה של אוכל טעים, זמין וטרי בכל מקום ובכל רגע.

1
נגישות