וואטסאפ תאפשר שיחת וידאו מרובת משתתפים. מה המגבלות?

וואטסאפ תאפשר שיחת וידאו מרובת משתתפים. מה המגבלות?

שיחת וידאו רבת משתתפים הפכה למבוקשת בעידן הקורונה, עד כה לא התאפשרה בוואטס אפ. כעת החברה מרחיבה את האפשרות, אך היא עדיין מוגבלת. פואנטה עם חדשות הטכנולוגיה

שיחת וידאו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




וואטסאפ היא כנראה האפליקציה הכי שימושית בסמארטפון שלנו, אבל כשזה מגיע לשיחת וידאו מרובות משתתפים, היא לא מסוגלת עדיין לתת מענה. לכן, השימוש באפליקציית זום מזנק והחברה דיווחה על עלייה מ-200 ל-300 מיליון משתתפים. בימים האחרונים דווח כי וואטסאפ תתחיל לאפשר שיחת וידאו מרובות משתתפים בהיקף רחב יותר.

נזכיר כי וואטס אפ שייכת לפייסבוק, כך שלמעשה מדובר בפיתוח של פייסבוק. הדיווח הראשוני התפרסם באתר WABetaInfo.

שיחת וידאו בוואטסאפ – נוחה אך מוגבלת

עד היום, שיחת וידאו בוואט אפ התאפשרה בהשתתפות ארבעה משתתפים לכל היותר. כעת מספר המשתתפים בשיחות הווידאו של האפליקציה יעלה לשמונה.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה בפייסבוק >

זו כמובן עדיין אינה תחרות לאפליקציית זום (ZOOM), אבל זה שיפור. וירוס הקורונה, הבידוד הביתי, הלמידה מרחוק והעבודה מהבית הזניקו את השימוש בזום. האפליקציה מאפשרת לנהל שיחות וידאו מרובות משתתפים, להעביר שיעור ולהשתתף בישיבה. אלא שלא לכולם זה נוח ולא כולם מסתדרים עם זום. כעת אם מדובר בשיחת וידאו של עד 8 אנשים, אפשר יהיה לעשת זאת בוואטס אפ.

יש לכך יתרון, משום שבזום נדרש מהמשתמש לשלוח קישור למייל. לעתים יש קושי בחיבור, לעתים לא רואים במצלמה ולעתים יש קושי לשמוע.

בוואטסאפ, לעומת זאת, הקשר הוא דרך מספר הטלפון – ומאחר שכולם יודעים איך להשתמש באפליקציה הזאת, סביר להניח שלא יהיו להם קשיים טכניים.

בנוסף, מדובר בשיחות וידאו יותר מאובטחות, משום שוואטסאפ מספקת הצפנה מקצה לקצה.

נזכיר כי חוץ מזום, קיימת גם אפשרות לנהל שיחות וידאו באמצעו סקייפ. השירות של וואטסאפ יתחרה גם בו.

וואטסאפ, שיש לה יותר מ-2 מיליארד משתמשים בעולם, תצטרך לעבור עוד כברת דרך עד שתוכל להתחרות בזום, אבל בינתיים עבור שיחות של עד שמונה אנשים, היא ככל הנראה תהיה חלופה נוחה.

היה לכם מעניין? פרגנו לפואנטה בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות מעניינו בפואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות