אפליקציית ווייז Waze מתחדשת בלוגו חדש (דומה מאוד ללוגו הקודם) ובעיצוב חדש, שבמסגרתו נוספו 30 אייקונים שנקראים ווייז moods. האייקונים הללו מאפשרים לנהגים לאותת זה לזה איך הם מרגישים.
גם מסך הבית עבר מתיחת פנים, כולל שינוי בצבעים עזים. את השינוי בעיצוב רואים כבר במסך הפתיחה, שבו נראה כעת ה״ווייזר״ (Wazer) לצד שם האפליקציה ולא מעליה. שם החברה נכתב בגופן חדש.
ווייז Moods – באיזה מצב רוח אתם?
כאמור, אם אתם רוצים לבשר לאומה באיזה מצב רוח אתם, אפשר לעשות זאת כעת באמצעות האייקונים החדשים ווייז – לפחות באופן חלקי… העיצוב החדש מאפשר סוג של תקשורת עם הנהגים האחרים ע”י שינוי אייקון המכונית שלכם (Moods). כך תאותתו ליתר הנהגים בכביש מה מצב הרוח שלכם: ״רעב״, ״דייקן״, ״ממהר״ ועוד. בווייז 30 אייקונים במאגר).

“רענון המותג מגביר את החוויה הייחודית של Waze באופן חזותי”, אומר ג׳ייק שאו, מנהל קריאייטיב בווייז. לדבריו, הרעיון הבסיסי מאחורי ה-moods של ווייז היה מאז ומעולם שיקוף של התחושות של הנהגים הכביש. נהנינו מאוד לגלות את טווח הרגשות שאנשים חשים. תריסר נהגי יכולים לחוות רגשות שונים לחלוטין בסיטואציה זהה, ולכן ניסינו לבטא כמה שיותר רגשות כאלה. זה היה לנו חשוב מאוד, כי ה-Moods הם תזכורת ויזואלית לכולנו שאנחנו יחד”.
בווייז אומרים כי כל העדכונים שנעשו באפליקציה נבחנו בהתאמה לסטנדרטים של בטיחות.
היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!
[poenta_banner]