פותחים את השנה עם מלונות מטיילים

פותחים את השנה עם מלונות מטיילים

אם אתם מחפשים חופש בצפון, אתם חייבים להכיר את מלונות מטיילים. הרשת מציעה מיקומים נהדרים ואירוח מצוין, ומתאימה גם למי שמעוניין בקמפינג בצפון

נופש בצפון: קיבוץ דפנה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

תחילת השנה היא העיתוי המושלם לצאת לנפוש ולטייל ברחבי ישראל, בפרט באזור הגליל וצפון הארץ הנעימים במיוחד. מזג האוויר הלוהט של הקיץ כבר עבר ואילו החורף, הגשמים והקור עדיין לא כאן. במיוחד בעונת החגים, כאשר ההורים והילדים מקבלים כמה שבועות של חופש מהמסגרות, זהו הזמן המושלם לפתוח את השנה עם נופש טוב.

ניתן לצאת לנופש בצפון בסגנונות שונים. קמפינג בצפון ואירוח כפרי ברמה הגבוהה ביותר הן שתיים מהאפשרויות שכדאי להכיר.

קמפינג בצפון – הרבה יותר פשוט, נעים ונוח ממה שאולי דמיינתם

אפשרות ראשונה שכדאי להכיר בהקשר של נופש לפתיחת השנה היא קמפינג בצפון. רבים עדיין סבורים שחופשת קמפינג היא מסורבלת וקשה, אך כיום ניתן לעשות זאת בצורה נוחה, פשוטה ויעילה ביותר. ישנם מתחמי קמפינג מסודרים שבהם ניתן לשהות בתנאים הנוחים ביותר, אך עדיין תחת כיפת השמיים ובחוויית קמפינג מהנה שהילדים לא ישכחו גם בעוד שנים מהיום.

דוגמה טובה למתחם קמפינג בצפון ניתן למצוא בקיבוץ דפנה שבגליל העליון. במתחם קמפינג זה ניתן לשכור אוהלים רחבי ידיים ומוגנים ברשת מפני יתושים ומזיקים, ליהנות ממדשאות מטופחות וסביבה נעימה ופסטורלית. הילדים יכולים לשחק ולהשתולל כאוות נפשם. יש מטבח מאובזר ומצויד לבישול ארוחות, שירותים נקיים ומתוחזקים, מקלחות חמות ונקיות, פינות מנגל וקרבה מירבית לנהר הירדן ולאטרקציות באזור.

קמפינג בצפון קיבוץ דפנה
קמפינג בצפון. צילום: מלונות מטיילים

בקיצור, זו חופשת קמפינג אולטימטיבית שבה אינכם צריכים לדאוג להביא שום דבר מהבית. לא אוהלים ולא מזרונים, לא כלי בישול או כל דבר אחד שתמיד נדרש בשטח.
אם אתם מחפשים חופשה מהנה, קרובה לטבע וכזו שהילדים לא ישכחו לעולם – קמפינג בצפון במתחם מסודר מהווה אופציה מעולה שכדאי מאוד לנסות.

אירוח כפרי בלב הטבע הגלילי במגוון מלונות מטיילים

אפשרות שנייה של נופש בצפון אשר תתאים למי שמחפש נופש "כהלכה", אשר במסגרתו מתארחים בבית מלון. מדובר בשהייה באחד ממלונות מטיילים הפזורים ברחבי הצפון – בגליל המערבי ובגליל העליון.

מלונות אלו כוללים חדרים ושירותי תיירות נוחים ומצוינים, אך היתרון הגדול ביותר שלהם הוא המיקום. הם ממוקמים בנקודות הפסטורליות והיפות והנוחות ביותר ליציאה למסלולי טיולים בצפון או לאטרקציות למיניהן.

הכוונה היא למקומות עוצרי נשימה כמו גשר הזיו או קיבוץ איילון בגליל המערבי, אזור החרמון ונהר הירדן ברמת הגולן ובגליל העליון, כמו גם מטולה שבאצבע הגליל וקיבוץ מלכיה השוכן סמוך לגבול הצפון.

מדובר במלונות המעוצבים באווירה גלילית נעימה וממוקמים בנקודות פסטוראליות בלב החורש הים תיכוני או הסביבה הטבעית המקומית, כוללים נופים מרהיבים ואירוח כפרי נעים במיוחד.

גם זו יכולה להיות דרך מצוינת ונעימה במיוחד לפתוח את השנה החדשה…

שתהיה שנה טובה ומתוקה לכולם!

1
נגישות