עכשיו גם טוונטי פור סבן לגברים: הצצה למחירים ברשת האופנה החדשה לצעירים

עכשיו גם טוונטי פור סבן לגברים: הצצה למחירים ברשת האופנה החדשה לצעירים

מג'ינס קצר ועד חולצה מכופתרת – רשת טוונטי פור סבן לגברים (TFS) מציעה קולקציה שמותאמת לקהל של מתבגרים וצעירים. פואנטה עם חדשות האופנה

טוונטי פור סבן לגברים
סטפן לגר ונטע אלכימיסטר בקמפיין של טוונטי פור סבן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




זה מתבקש שתהיה רשת אופנה לצעירים ולבני נוער, אבל זה לא קרה עד עכשיו. בני נוער וצעירים שמחפשים בגדים בישראל, מגלים שהמבחר לא גדול. כעת נפתחת עבור הקהל הזה רשת טוונטי פור סבן לגברים (TFS), כאשר סטפן לגר מוביל את הקמפיין. קבוצת רנואר, שמחזיקה ברשת האופנה לצעירות טוונטי פור סבן, החלה לשווק את הקולקציה באתר שלה, ובמקביל ייפתחו החנויות הפיזיות (שתיים מהן באילת).

טוונטי פור סבן לגברים (TFS) – איך המחירים?

רשת רנואר אינה רשת יקרה אבל גם לא מוגדרת כרשת אופנה מוזלת. כך גם רשת טוונטי פור סבן השייכת לה ופונה לקהל צעיר יותר.

ברשת אפשר למצוא מבצעים לאורך כל השנה, ג'ינסים במחירים של 100 שקל וצפונה וחולצות במחירים של עד 200 שקל.

הצצנו במחירים ובקולקציה באתר:

  • מכנסי ברמודה: 120-140 שקל
  • ג'ינס קצר: 100 / 170 שקל
  • חולצות וגופיות מודפסות: 100 / 120 שקל
  • חולצות טי: 50 / 80 / 120 שקל
  • חולצות מכופתרות: 130 / 150 שקל
  • כפכפים: 60 שקל
  • סניקרס: 130 / 170 שקל
  • תחתוני בוקסר: 3 ב-80 שקל

פתיחת חנויות למרות המשבר

יש מי שמרים גבה לגבי פתיחת החנויות דווקא עכשיו, לאחר משבר הקורונה. אמנם, תחת הנחיות התו הסגול בקניונים, רשתות רבות פתחו את שעריהן, אבל לאחר חודשיים של חנויות סגורות רשתות האופנה ספגו מכה קשה. חלק מהחנויות של רנואר עדיין לא נפתחו חזרה. למרות זאת, בקבוצת רנואר ממשיכים עם תוכניות הפתיחה שנקבעו עוד לפני משבר הקורונה.

נזכיר כי רנואר היא קבוצת אופנה פרטית שנמצאת בבעלותם של יוסי ברוש, אלי ברקוביץ' ומנכ"ל החברה סרג' דרעי (10%). רשת האופנה העיקרית שהיא מפעילה היא רנואר (160 חנויות לבגדי נשים ולבגדי גברים), והשנייה היא טוונטי פור סבן (60 חנויות).

בניגוד למתחרות העיקריות שלה, אין לרנואר קולקציית ילדים, אבל זה כנראה לא במקרה. בתחום בגדי הילדים התחרות עזה, ואילו בתחום הבגדים לצעירים התחרות הרבה יותר מצומצמת.

רשתות כמו פוקס, קסטרו וגולף מציעות בגדי ילדים או בגדי גברים. כאשר הנער מגיע לגיל 12-13, המבחר מצטמצם. בישראל לא הייתה עד כה רשת אופנה שפונה לקהל הזה, למרות שמדובר בדיוק בגיל שבו בני הנוער והצעירים מתחילים להיות הרבה יותר מודעים למראה החיצוני שלהם. כאשר נער ישראלי מגיע לגיל 15-16, הוא מוצא את עצמו בדרך כלל עובר לרשתות בגדי הגברים, ולא תמיד מוא שם בגדים שמתאימים לטעמו.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת ההורים של פואנטה בפייסבוק >

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה בפייסבוק >

הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה של פואנטה בפייסבוק >

לכן, ההחלטה לפתוח את טוונטי פור סבן לגברים ולצעירים אינה מפתיעה.

ההשקה תוכננה להיות במסגרת תצוגת אופנה חגיגית. במקום זאת וברוח התקופה, ההשקה תתקיים במסגרת תצוגת אופנה וירטואלית שתשודר בשידור חי בפלטפורמות הטיקטוק, הפייסבוק והאינסטגרם של twentyfourseven ביום חמישי הקרוב, 21 במאי, בשעה 20:00.

היה לכם מעניין? איזה יופי, פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות בפואנטה

 






דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות