ליסינג תפעולי למשאיות – מה זה, ולמה?

ליסינג תפעולי למשאיות – מה זה, ולמה?

זקוקים למשאית לעסק? רכישה היא עסק יקר. הפתרון: ליסינג תפעולי למשאיות. תוכלו להשתמש במשאית באופן מיידי מבלי להכביד על התזרים, ולקבל מעטפת שירות

ליסינג למשאיות

(תוכן מקודם)

פורמט של שימוש במוצר כלשהו מבלי לקנות אותו ומבלי לשכור אותו בצורה מוחלטת הוא למעשה פורמט של ליסינג, כלומר, החכרה. בתחום הרכב, ליסינג הוא שיטה נפוצה מאוד. הליסינג בעצם פותר להרבה מאוד בעלי עסקים (ואנשים פרטיים) את הסוגייה של רכישת ציוד עבודה או כלי רכב לעבודה מבלי לפגוע בתזרים המזומנים. תחום זה ענק בארה"ב, אך גם בישראל, עם נגישות גבוהה לשירותי ליסינג תפעולי למשאיות, לרכבים פרטיים ועוד.

כשאתם חוכרים משאית בליסינג, היא רשומה כרכב שכור. הרכב בעצם לא שלכם, אך בשימושכם המלא באישור, ואף מעבר לכך – אתם זכאים לשירות עבור הרכב. בישראל הדרישה לרכבים בליסינג גבוהה במיוחד, ומדובר כיום בלמעלה מעשרים אחוזים מהרכבים על הכביש. בעבר היה מדובר בעיקר ברכבים פרטיים, עד שיותר ויותר חברות שצריכות משאיות לעבודה השוטפת הבינו שמוטב להן למנף את הכלי האפקטיבי הזה גם בשביל לשכור משאיות לעסק.

יתרונות ליסינג תפעולי

לליסינג בכלל, ולליסינג התפעולי בפרט, יש לא מעט יתרונות:

1. אתם לא צריכים להוציא המון כסף בבת אחת – כשאתם חוכרים בליסינג משאית מחברת ליסינג תפעולי, עלות רכישת המשאית נופלת על החברה המחכירה, ולא עליכם. משאית זה לא דבר זול, ואין סיבה לפגוע בתזרים המזומנים של העסק שלכם ברכישה כה גדולה כאשר אפשר לקבל את המשאית בעלות חודשית סבירה.

2. גישה למשאית ברמה גבוהה בלי להוציא הרבה כסף – הרבה בעלי עסקים שזקוקים למשאיות רוכשים משאיות מיד שנייה. מדובר ברכישת חתול בשק, ומשאיות רבות מגיעות שחוקות ועם נטייה לתקלות. כשאתם משתמשים בליסינג תפעולי למשאית שאתם חוכרים, אתם מקבלים או משאית חדשה לגמרי, או משאית מתוחזקת ושמורה, שעוברת טיפולים שוטפים, מה שחוסך לכם המון זמן על תקלות והרבה מאוד כסף לאורך זמן.

3. התיקונים לא על חשבונכם – אחד מהיתרונות האדירים של הליסינג התפעולי הוא שהתחזוקה השוטפת כלולה בעלות החודשית, כמו כן שירותים שונים והכרחיים למי שמחזיק צי משאיות. זה מוריד הרבה מאוד דאגות מבעל הבית, ומאפשר לכם להשתמש במשאיות שחכרתם בנחת ובידיעה כי אתם מכוסים. חלק מהשירותים הנפוצים בליסינג תפעולי כוללים שירותי גרירה, מתן משאית חילופית בעת הצורך, מוקד טלפוני לתקלות, טיפולים שוטפים וכיו"ב.

מעטפת של שירות – שקט נפשי לבעל העסק

כבעלי עסק, אתם יודעים שלא חסר במה להתעסק. תמיד יש משהו לעשות, בעיה לפתור, שריפה לכבות, וזה עוד לפני שהתייחסנו לתפעול השוטף והנורמלי של העסק. זה נכון לגבי כל עסק, ובטח לגבי עסקים שפרושים החוצה מהמשרד, ואל כבישי הארץ.

טוב לדעת שבעזרת ליסינג תפעולי למשאיות אתם מקבלים מעטפת תמיכה ושקט נפשי לפחות באספקט אחד של העסק, ואפילו אספקט גדול.

המשאית נתקעה? מגיע לכם שירות. יש תקלה? מגיע לכם שירות.

כל השקט הנפשי הזה מגיע במחיר סביר והגון, שכולל בתוכו מגוון שירותים שנועדו כולם לחסוך לכם זמן והתעסקות, ולשחרר אתכם להתרכז במה שאתם עושים הכי טוב.

נגישות