לא טסים בלי ביטוח נסיעות לחו"ל

לא טסים בלי ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא שלב שאסור לבטל עליו לקראת הטיסה, ולא רק בגלל הקורונה. מתלבטים – הנה כמה סיבות לרכוש אותו

ביטוח נסיעות דרך חברת אשראי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

נכון שהתגעגעתם לאריזה, לחפירה באינטרנט בחיפוש אחר המלצות למסעדות, אטרקציות ופעילויות, אפילו לתורים בנתב"ג…? אם יש משהו שכולנו פחות מתגעגעים אליו כשטסים לחו"ל, הוא סגירת ביטוח נסיעות לחו"ל, אבל תכל'ס, לא מומלץ לצאת מהארץ בלעדיו. הוא מכסה אותנו ומבטיח שנוכל לטייל בראש שקט בידיעה שלא משנה מה יקרה, יש פתרון לכל סיטואציה.

למה ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב כל כך?

כדי להמחיש מדוע ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב כל כך, אספנו כמה סיטואציות מוכרות שעלולות לקרות למטיילים בחו"ל:

כיסוי רפואי

ביטוח הנסיעות מכסה אתכם מבחינה כספית ונותן מענה לכל סיטואציה רפואית שמצריכה טיפול. הרי אין לדעת אם תמעדו ברחוב בלי אזהרה, תחטפו כאב שיניים או תחלו במחלה כזאת או אחרת שהכדורים שהבאתם איתכם מהארץ לא יוכלו לפתור.

חזרה מוקדמת

מי רוצה לחזור לשגרה אחרי טיול? התשובה היא, אף אחד כמובן. עם זאת, לעתים זה לא נתון לשיקולנו. במהלך מגפת הקורונה, היו הרי מקרים שטיסות הוקדמו ונשלחו טיסות חילוץ מיוחדות, אבל זה ממש לא המקרה היחיד שבו יש להקדים טיסה.

ציוד וכבודה

כל חיינו מתנקזים לתוך מזוודה אחת קטנה ובדרך כלל תיק גב. במצב הנוכחי של אובדן מזוודות בעולם כולו, חפצים יקרים עלולים ללכת לאיבוד ואפילו להיגנב במדינות מסוימות. אל תקחו סיכון ובטח לא על הפספורט שלכם, הקפידו להכניס סעיף כיסוי ציוד וכבודה, ובדקו אם אתם עומדים לטוס עם ציוד מיוחד שדורש סעיף מיוחד. למשל, מכשיר סלולרי, מחשב נייד ואפילו משקפיים.

ספורט אתגרי

חובבי ענפי ספורט מיוחדים? מתכננים לטפס על הרים או לצאת לסקי? אתם חייבים לבטח את עצמכם! גם אם אתם ספורטאים מצטיינים ועושים את זה כבר שנים, עדיף לא להתעסק עם הטבע והסכנות שהוא מביא איתו, ולהגיע מוכנים לכל תרחיש.

איתני הטבע

ישנן מדינות המאופיינות במזג אוויר לא רק לא צפוי, אלא גם מסוכן בעונות מסוימות של השנה. שיטפונות, סופות, רעידות אדמה ושאר מצבים מסוכנים שעלולים להפתיע אותנו ללא כל אזהרה. בכל נושא הפינוי או חלילה פציעות ונזקים בעקבות אסונות טבע, ביטוח טוב יכול להקל עליכם מאוד מבחינה ביורוקרטית.

איתור וחילוץ

אם אתם מתכננים טרקים, ואפילו אם מדובר בטרק במסלול מוכר שנחשב בטוח, ביטוח נסיעות לחו"ל חייב להכיל סעיף איתור וחילוץ. מדי פעם צצים סיפורים על מטיילים שנלכדו, נעלמו או נזקקו לחילוץ. אל תהיו הסיפור הבא, דאגו ליידע את מי שצריך שאתם יוצאים לטרק למספר ימים ושייתכן שלא תהיו זמינים, ודאגו שמספר הטלפון של הביטוח זמין אצל אדם קרוב.

לא לוקחים סיכונים

ביטוח נסיעות לחו"ל יכול בסופו של דבר לא רק להקל עליכם תהליכים שונים, אלא במקרי קיצון גם ממש להציל חיים.

מסיבה זו, חשוב לבחור ביטוח שמתאים בדיוק לאופי הטיול שלכם ולתכנון הכללי, עם אופציה לשינויים ותוספת של סעיפים נוספים במקרה ומתחשק לכם לגוון באופי הטיול. והעיקר, טיול מוצלח!

1
נגישות