חברת טראנסאוויה מציעה טיסות זולות לאמסטרדם מאילת. כמה עולים כרטיסים?

טיסות זולות לאמסטרדם? חברת התעופה טראנסאוויה (Transavia) פותחת קו מאילת

אמסטרדם לא נחשבת ליעד זול במיוחד באירופה. בחורף הקרוב אפשר יהיה לטוס אליה מאילת בטיסת לואו קוסט. קהל היעד של חברת התעופה טראנסאוויה הוא אמנם בעיקר הולנדים שמחפשים את השמש, אך לא מעט ישראלים ודאי ינצלו את ההזדמנות

טיסות זולות לאמסטרדם? חברת התעופה טראנסאוויה (Transavia) פותחת קו מאילת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חברת התעופה טראנסאוויה (Transavia) ההולנדית תחל לטוס לאילת בתקופת החורף, ומציעה טיסות לאמסטרדם במחירים נמוכים במיוחד (דוגמאות בהמשך הכתבה).

טראנסאוויה, השייכת לקבוצת אייר פראנס-KLM, מפעילה טיסות לואו-קוסט ברחבי אירופה וצפון אפריקה, ותפעיל מ-3 בנובמבר שתי טיסות שבועיות בקו אמסטרדם-אילת – וזאת כחלק מהעידוד שנותן משרד התיירות הישראלי לחברות תעופה להפעיל קווי תעופה לשדה התעופה עובדה באילת, באמצעות מענק תמרוץ (נוהל תמרוץ טיסות לאילת).
במשרד התיירות מדווחים על עלייה במספר התיירים מהולנד שמגיעים לישראל.


בשלושת החודשים הראשונים של 2018 נכנסו לישראל מהולנד 17.7 אלף תיירים – עלייה של 37% מהתקופה המקבילה אשתקד, ועלייה של 80% מהתקופה המקבילה בשנת 2016, והמטרה היא להגדיל את המספר הזה עוד יותר.

ככלל, כפי שפורסם בפואנטה – חברות לואו קוסט לא מעטות כבר הכריזו בשנתיים האחרונות על טיסות מאילת לידעים שונים באירופה במחירים נמוכים, ביניהן וויז אייר (שמציעה טיסות זולות לפראג למשל) וריינאייר (שמציעה טיסות זולות לגרמניה למשל).
טיסות טראנסאוויה ייצאו מנמל התעופה סכיפהול (Schiphol) שבאמסטרדם, בימים רביעי ושבת.

טיסות זולות לאמסטרדם – מה צריך לדעת?

חשוב לזכור שטראנסאוויה היא חברת לואו קוסט והטיסות שלה הן טיסות לואו קוסט.

כעת אפשר למצוא באתר טראנסאוויה טיסות זולות לאמסטרדם, במחיר של כ-120 אירו הלוך-חזור ואף פחות, אבל תמורת המחיר הזה תוכלו לקחת אתכם מזוודת טרולי בלבד – עד משקל של 10 ק"ג, כמקובל בטיסות לואו קוסט.

כמו כן, המחיר כמובן לא כולל בחירת מושב או ארוחות.

ככל שתשדרגו את התנאים ותבחרו לצאת עם מזוודה – כך יעלה המחיר.

בטראנסאוויה מציעים שלוש רמות של כרטיס:

בייסיק: כרטיס זול שכולל אך ורק אפשרות לקחת טרולי עד 10 ק"ג למטוס, ללא אפשרות ביטול כרטיס. כאמור – המחיר הוא כ-112-120 אירו.

פלוס (Plus): כרטיס שמאפשר גם לקחת מזוודה עד 20 ק"ג, בחירת מושב במושבים סטנדרטיים, אפשרות ביטול עד 14 יום לפני הטיסה וצבירת 500 מיילים במועדון Flying Blue.
כרטיס זה יקר יותר ב-70 אירו – כך שהטיסה כבר מתייקרת לכ-190 אירו.

מקס (Max): כרטיס שמאפשר לקחת מזוודה עד 30 ק"ג, בחירה מכל המושבים במטוס, אפשרות ביטול או שינוי שם הנוסע עד שעתיים לפני הטיסה וצבירת 1000 מיילים במועדון Flying Blue.
כרטיס זה יקר יותר ב-170 אירו, כך שהטיסה תעלה כ-280 אירו.

קראו עוד כתבות בפואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות