ריינאייר תציע בחורף הקרוב טיסות מגרמניה לאילת ב-60 אירו

ריינאייר תציע בחורף הקרוב טיסות מגרמניה לאילת ב-60 אירו

המחיר הוא לטיסה בלבד, ללא ארוחה או מזוודה בתא המטען 

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עד ליום חמישי הקרוב החצות אפשר יהיה להזמין טיסות של ריין אייר (RaynAir) משתי ערים בגרמניה לשדה התעופה עובדה הסמוך לאילת ב-30 אירו לכיוון.

מי שמבקר כרגע באתר החברה, מוצא גם כרטיסים קצת יותר יקרים, למשל בכ-50 אירו לכיוון.

מחירים אלה כמובן רלבנטיים לטיסה בלבד, ללא בחירת מושב, מזוודה או ארוחה.

מי שיבקש להכניס מזוודה לתא המטען או לבחור מושב ישלם יותר. כך למשך, כרטיס לכיוון אחד בתאריך 13 בנובמבר עולה כ-80 אירו, ומי שיבקש גם אפשרות ביטול ישלם כבר כ-120 אירו.

מדובר בשני קווים חדשים של החברה שיושקו באוקטובר, האחד מברמן והשני מדיסלדורף.

שני הקווים מהווים הרחבה של הטיסות הקיימות של רייbאייר לאילת, ותואמים את המדיניות הנוכחית של החברה ושל משרד התיירות הישראלי, שמחזק את התיירות לעיר.

לדברי דימיטרה אפצידו, סגנית מנהלת המכירות והשיווק של אזור מזרח הים התיכון בריינאייר, התייר האירופאי והישראלי יוכלו לבחור מבין 14 נתיבי התעופה של RyanAir לעובדה וממנה בחורף השנה. "אנו מתכננים גם להציע יותר שירותים חדשים ודיגיטליים ואפילו מחירים נמוכים יותר". 

כפי שפרסמתי כאן, לפני כחודש וחצי השיקה ריינאייר את הטיסה הראשונה שלה מפאפוס שבקפריסין לתל אביב, ואפשר היה להשיג כרטיסים ב-20 אירו לכיוון. 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות