טויוטה 2023: מחירי רוב הדגמים עלו. אלה הדגמים שיעברו מתיחת פנים

טויוטה 2023: המחירים של רוב הדגמים עלו. אלה הדגמים שיעברו מתיחת פנים

בכמה התייקרו מחירי טויוטה? החל מ-AYGO ועד טויוטה קורולה – הציצו במחירון 2023. עוד בכתבה: פרטים על הפריוס החדשה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מחירון טויוטה לשנת 2023, הכולל 55 גרסאות של רכבי TOYOTA מהדגמים השונים, משקף את העלייה במחירי הרכב בישראל. מדובר בהתייקרות של 1000-15,000 ש"ח, בהתאם לדגם. ההוצאה על רכב חדש בישראל הייתה אסטרונומית ותהיה השנה עוד יותר אסטרונומית. המכונית הזולה ביותר במחירון היא טויוטה AYGO שעולה כ-96,000 ש"ח, והיקרה ביותר היא טויוטה לאנד קרוזר בגרסת LIMITED SAHARA, שמחירה כ-460,000 ש"ח. רוב דגמי טויוטה קורולה התייקרו בכ-5000 ש"ח (הצצה למחירים – בהמשך הכתבה).

מבצעים פואנטההיבואנית, יוניון מוטורס, מציינת כי כל דגמי טויוטה שיימסרו בישראל בשנת 2023 מצוידים במערכות בטיחות אוטונומיות מתקדמות מצילות חיים. בחברה אומרים כי כיום, 6 שנים לאחר השקת מערכת הבטיחות המקורית Toyota Safety Sense על גבי הדור הקודם של הקורולה, היא מוצעת כיום בכל הדגמים.

עוד מעריכים בחברה כי יותר מ-80% בעלי מערכות הנעה אלטרנטיביות (בשנה החולפת שיעור רכבים אלה עמד על 80%).

מתיחת פנים בדגמי טויוטה קורולה: בטיחות, מולטימדיה והנעה

מחירון 2023 כולל כמובן גם את טויוטה קורולה קרוס, שאת פרטיה פרסמנו כאן לאחרונה.  הדגם, שהושק ממש לאחרונה, מתייקר כעת בכ-1000 ש"ח.

טויטה קורולה היא המשפחתית הנמכרת בישראל בכל הזמנים – וגם בעולם שברה את שיאי הפופולריות. בשנת 2023 היא תעבור מתיחת פנים משמעותית, אשר במסגרתה יוטמעו בה המערכת ההיברידית מהדור החמישי ומערכות הבטיחות Toyota Safety Sense מהדור השלישי של טויוטה. גם סביבת הנהג תעבור שדרוג עם מערכת מולטימדיה הכוללת מסך "10.5 ולוח מחוונים דיגיטלי מלא בגודל "12.3.

פואנטה בטלגרם

דור חדש לפריוס פלאג-אין

פריוס פלאג-אין, שהיה חלוץ ההנעה ההיברידית-חשמלית יושק בדור חדש. מדובר בדור החמישי, והוא יגיע עם מערכת הנעה היברידית-חשמלית נטענת ועיצוב שמבטיח להיות חדשני ומפתיע. טווח הנסיעה החשמלי בדגם החדש יעמוד על כ-70 ק"מ, ויחולו שינויים גם בסביבת הנהג. כאמור, גם כאן יוטמעו מערכות בטיחות אוטונומיות TSS מהדור השלישי.

אז כמה תעלה טויוטה חדשה לפי מחירון 2023?

הנה הצצה למחירון טויוטה 2023 והשוואה למחירים שיכולתם לשלם ב-2022…

כאמור, מדובר במחירים גבוהים מאוד, הרבה יותר גבוהים מאשר מחירי מכוניות חדשות בעולם (בדומה כמובן לכל מחירי המכוניות החדשות בישראל). זאת, בשל המסים הרבים המוטלים על רכב חדש.

מה שמדהים הוא שלמרות מחירי העתק, כבישי ישראל ממשיכים להתמלא במכוניות חדשות. הפקקים הפכו לבלתי נסבלים, במיוחד לאור הפיכת נתיבים רבים לנתיבי תחבורה ציבורית (נת"צ). לאור חוסר היעילות של התחבורה הציבורית, ולאור העובדה שהיא לא פועלת בשבת, ישראלים רבים מעדיפים לקנות רכב פרטי. אגב, כדאי לשים לב היטב לנת"צים החדשים ולא להיכנס אליהם בטעות או בכוונה. קנס על נסיעה בנת"צ עלול לעלות ביוקר…

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות