אולם תצוגה של טסלה נפתח בתל אביב - איזה דגם תמצאו שם?

אולם תצוגה של טסלה נפתח בתל אביב – איזה דגם תמצאו שם?

אם אתם סקרנים ורוצים לחזות ברכב הכי מדובר בישראל או לשוחח עם אנשי המקצוע, אולם תצוגה של טסלה נפתח בתל אביב לזמן מוגבל

אולם תצוגה טסלה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם אתם סקרנים ורוצים להתרשם במו עיניכם ברכב טסלה – הנה ההזדמנות שלכם. חברת הרכב החשמלי היוקרתי TESLA מודיעה כי היא פותחת חנות פופ-אפ בתל אביב. אולם התצוגה של טסלה יפעל במשך שלושה חודשים – ומהחברה לא נמסר מה יעלה בגורל המתעניינים לאחר מכן.

אולם תצוגה לטסלה בתל אביב

בטסלה פרסמו הודעה לעיתונות, שלפיה מדובר בנקודת ציון משמעותית עבור החברה בישראל. החברה תפתח "חנות פופ-אפ", כהגדרתה, ומכאן ללא ספק ניתן להבין כי לא מדובר בחנות או באולם תצוגה קבוע.

"חנות הפופ-אפ של טסלה נפתחת בקניון רמת אביב בתל אביב", נכתב בהודעה. במרכז זה אפשר יהיה לראות את טסלה מודל 3 ולהיפגש עם צוות טסלה.

לפי הודעת החברה, "האירוע יימשך שלושה חודשים".

טסלה בישראל – מה היה לנו כאן?

כפי שפרסמנו בפואנטה, חברת טסלה הכריזה על תחילת שיווק הרכב החשמלי שלה בישראל לפני חודשים ספורים, במודל חדשני שלא קיים בארץ – ללא יבואן בלעדי אלא כמפיצה עצמאית.

אולם תצוגה של טסלה
צילום: טסלה

 

ניתן להזמין 3 דגמים. מאז ההשקה המחירים עלו פעמיים, והמחיר הראשוני שהיה אטרקטיבי כבר פחות אטרקטיבי. זה כמובן לא מונע מהאוהדים השרופים להזמין את הרכב החשמלי החדשני, ויש כבר כמה מכוניות TESLA בכבישי ישראל.

טסלה פתחה מרכז שירות בפתח תקווה ולאחרונה ממש פתחה תחנת טעינה (סופרצ'רג'ר – Supercharger) בקניון עזריאלי בתל אביב. בתחנה זו אפשר לטעון את הרכב תוך דקות במקום להמתין שעה בעמדת טעינה ביתית.

לפרטים על דגמי טסלה היכנסו לכתבה טסלה מעלה מחירים.

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות