טיסות לפורטוגל: חברת TAP Air Potugal תפעיל טיסות יומיות

טיסות לפורטוגל: חברת TAP Air Potugal תפעיל טיסות יומיות

מגוון הטיסות לפורטוגל יתרחב בקיץ הקרוב, עם חברת התעופה הלאומית TAP Air Portugal שמסתערת עם טיסה יומית לליסבון

טיסות לפורטוגל, טיסות לליסבון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

טיסות לפורטוגל הן מצריך די מבוקש, במיוחד בקיץ, אבל התחרות על הקו הזה הייתה עד כה די מנומנמת. כעת נכנסת לתמונה חברת TAP Air Portugal, שבאפריל 2019 תחל להפעיל טיסות ישירות מתל אביב לליסבון.

הטיסות של TAP פורטוגל הן טיסות יומיות, מה שצפוי לייצר תחרות עזה לאל על, שמפעילה שתי טיסות בשבוע, ולארקיע שמפעילה טיסות לפורטוגל רק בקיץ.

TAP היא חברת התעופה הלאומית של פורטוגל. ביוני היא החלה לטוס ללונדון, לאמסטרדם וליעדים אחרים, ובאפריל 2019 היא מתרחבת לשלושה יעדים נוספים – באזל, דבלין ותל אביב.

כמה יעלו טיסות לפורטוגל?

אפשר להזמין טיסות באתר TAP כבר עתה, והמחירים משתנים בהתאם לתנאי הטיסה, כך שיש כרטיס מוזל (DISCOUNT), כרטיס בייסיק, כרטיס קלאסיק וכרטיס פלוס.

כרטיס מוזל כולל רק תיק יד וארוחה, כרטיס בייסיק כולל בנוסף גם מזוודה עד 23 ק"ג ואפשרות לשינויים בתשלום, כרטיס קלאסיק כולל בנוסף גם בחירת מושב, וכרטיס "פלוס" כולל גם מסלול מהיר ואפשרות לשינויים בכרטיס עם החזר כספי.

כך למשל, כרטיס טיסה מתל אביב לליסבון (כיוון אחד) בתאריך 1.5.2018 מתחיל ב-103 ליש"ט (כ-482 שקל) בגרסת הדיסקאונט, ומגיע למחיר גבוה כמעט פי שלושה – 295 ליש"ט (1380 שקל כיוון) בגרסת ה-PLUS.
טיסות לפורטוגל טיסות לליסבון

למה לטוס לפורטוגל?

פורטוגל נחשבת לאחד היעדים היותר מבוקשים של השנים האחרונות, ולא במקרה. היא מציעה נופים, היסטוריה, ארכיאולוגיה ועוד ועוד.

כפי שפורסם בפואנטה, פורטוגל קטפה 6 פרסים בתחרות היוקרתית WORLD TRAVEL AWARDS לשנת 2017 -הטקס שנחשב ל”אוסקר של ענף התיירות". בין היתר, זכתה פורטוגל בתואר “היעד המוביל של השנה”, ובכך הפכה למדינה האירופית הראשונה שזוכה בתואר הזה.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות