חוזרים לאקדמיה - איך תבחרו תיק לסטודנטים?

חוזרים לאקדמיה – איך תבחרו תיק לסטודנטים?

תיק לסטודנטים חייב להיות לא רק נוח ועם הרבה תאים, אלא לאחסן מחשב נייד ולהיות עמיד בפני טלטלות ונסיעות. קבלו כמה טיפים לפני שאתם קונים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

שנת הלימודים האקדמית כבר כאן והחזרה לספסל הלימודים מלווה בהתארגנות מחודשת לקראתה. תכנון סביבת למידה רגועה, גיבוש מערכת השעות, עיצוב המלתחה והצטיידות באביזרים חיוניים, ביניהם תיק לסטודנטים, שיהפוך לפרטנר הצמוד לגב ויכיל את כל הפריטים החשובים שתרצו לשמור קרוב אליכם.

חשוב להקפיד לבחור תיק איכותי בעל עמידות גבוהה, שיעניק את התמיכה המרבית לגב ויהיה נוח לנשיאה לאורך זמן.
לפניכם מספר דגשים קריטיים בבחירת התיק הסטודנטיאלי האולטימטיבי עבורכם:

הגודל קובע

תכולת התיק

גודל התיק בעל משמעות ורצוי לבחור תיק ללימודים בגודל שישרת אתכם בנאמנות ויצליח לאחסן ולהכיל את הציוד שעליכם לסחוב עמכם למוסד הלימודים.


רוצים גם אתם לפרסם בפואנטה? צרו קשר


מקום למחשב נייד

שימו לב במיוחד להתאמתם של תיקים למחשבים ניידים (מדדו קודם לכן את המחשב לאורך ולרוחב כאשר הוא סגור, כדי לוודא שהוא אכן נכנס לתיק כולל הקייס והכבלים הנלווים). לרוב מדובר בתיקים עד 30 ליטר שמתאימים למחשבים ניידים.

חלוקה פנימית של התיק

שימת דגש חיונית גם בכל הנוגע לחלוקה פנימית חכמה של תאים וכיסים ייעודיים לפריטים שונים שברצונכם לשאת תוך שמירה על ההפרדה ביניהם (לדוגמא: טלפון, צרור מפתחות, קלסרים, קלמר, יומן), לשליפה אינטואיטיבית ומהירה כולל רשת חיצונית לבקבוקים. אם מדובר בילקוט למחשב נייד מומלץ לבחון אם יש תא מרופד למחשב הנייד.

גודל התיק ביחס לגוף

ודאו שהתיק לא גדול מדי בפרופורציות לגוף ושעל אף המשקל הכבד עם התכולה הפנימית פשוט לשאת אותו בשל מערכת התמיכה שלו.

תמיכה

תיק בית ספר יכול להיות כבד למדי ואתם עשויים למצוא את עצמכם בתנועה מתמדת בלימודים – בדרך לאוטובוס, במעבר מאולם הרצאות אחד לשני, מהקפיטריה לסמינר הבא וחשוב שיהיה לכם נוח ובריא לשאת את התיק לאורך זמן.
וודאו שהילקוט בעל תכונות ארגונומיות חשובות: שיש לילקוט גב מרופד עם פאנל יציב אך מבנה שיכול להתאים בקווי המתאר לגוף ורצועות מרופדות מתכווננות וכן אקסטרה תמיכה באזור הגב התחתון ובאזור הכתפיים.

בדים וחומרים

כדאי לוודא שהחומרים מהם עשוי התיק חזקים ואת צפיפות הסיבים שתורמת לחוסן ולוודא שהם יכולים לעמוד בפני קרעים, שהתפרים חזקים במיוחד והרוכסנים אף הם חזקים.

ועם זאת, שהגב מאוורר באוורור מסוג רשת למניעת הזעה בגב בעת נשיאתו. מומלץ להעדיף גם תיק עמיד במים לקראת העונה הגשומה.

מדדו את התיק על מנת לוודא שהוא לא מרגיש לוחץ או הדוק יתר על המידה באזורים מסוימים. זכרו שאתם מעוניינים שעומס המשקל יתחלק בצורה שווה.

מתחילים את הסמסטר בסטייל

פרקטיות לא צריכה לבוא על חשבון אסתטיקה. קולקציות תיקים לסטודנטים שופעת דגמים ועיצובים של מותגים נחשבים, ביניהם תיק ג'נספורט במגוון צבעי הקשת כולל הדפסים ססגוניים, תיקי גב במראה מתוחכם מאריג ייחודי, תיקי רטרו מדליקים ועוד. תוכלו לבחור תיק נועז שיעניק את הטוויסט המבוקש ללוק הכולל או להפך – תיק במראה סולידי מעודן שיתמזג בהרמוניה עם כל מראה.

כדאי לרכוש תיק ללימודים ממקור אמין שמציע את המותגים המובילים ברכישה מאובטחת ובאספקה מהירה.

 

1
נגישות