איך קונים כסא תלמיד שעונה על כל הדרישות?

איך קונים כסא תלמיד שעונה על כל הדרישות?

אם אתם מחפשים כסא תלמיד, כדאי שלא תוותרו על כמה דרישות חשובות – החל מתמיכה אורתופדית ועד תו תקן. מה עוד כדאי לדעת?

כסא תלמיד
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

לקראת תחילתה של שנת הלימודים מתחילים הורים לתלמידים, סטודנטים וגם מוסדות חינוך לבדוק כסאות שיתאימו ללמידה בכיתה או בבית.  כסאות תלמיד צריכים לאפשר לתלמידים לא רק נוחות מירבית, אלא גם תמיכה אורתופדית ומניעת נזק לטווח ארוך, שעלול להיגרם מישיבה לא נכונה. כמובן, הציפייה היא גם שכסא תלמיד איכותי ילווה אותם לאורך שנות הלימוד שלהם. כיסאות אלה חייבים להיות איכותיים, לאור העובדה שהתלמידים יושבים שעות רבות מול המורה, ליד השולחן או מול מסכי המחשב. האיכות צריכה להתבטא בכל ההיבטים, החל מהחומרים ומהבדים שמהם מיוצר הכיסא, דרך יכולת ההתאמה והכוונון שלו ועד נוחות הישיבה והתמיכה בגב וברגליים.

מהן האפשרויות העומדות בפניכם לרכישת כסא לתלמיד?

ישנו מגוון רחב של כסאות עבור תלמידים. לפני שקונים כסא, מומלץ להתאים את סוג הכסא לתלמיד. אם מדובר בתלמידי בית הספר היסודי, תלמידי תיכון או סטודנטים באוניברסיטה הצרכים הם שונים. אנחנו ממליצים ראשית לבחון את הסוגים השונים ואפילו להתנסות בישיבה על כסאות שונים על מנת שתוכל ולבחור את הכסא המתאים ביותר עבורכם.

מאילו כסאות להתרחק כמו מאש?

כשבוחנים כסאות לתלמידים, חשוב לוודא שהם בעלי תו תקן. מכיסאות ללא תו תקן ישראלי מומלץ להתרחק ולא לקנות גם אם המחיר מפתה ביותר. תו התקן מאפשר לכם להיות בטוחים כי הרכישה שלכם היא איכותית וטובה עבורכם או עבור ילדיכם. אם יש חשש כי לכיסא אין תו תקן, רצוי לא להמר. תוכלו לבחור בין כסא בעל תו תקן ישראלי לבין כסא עם תו תקן אירופאי. תו התקן יעניק לכם שקט נפשי כי אתם רוכשים מוצר איכותי שנבדק לחומרה על כל מרכיביו.

אילו כסאות מומלצים ביותר?

רצוי לבחור בכסא תלמיד אורתופדי או כסא תלמיד ארגונומי. כיסאות אלה מספקים תמיכה מירבית לגב, משחררים את העומס מהרגליים בעת ישיבה ממושכת, מונעים לחצים באגן ותומכים במנח הישיבה של התלמיד.

גם בכיסאות אלו עדיף להתנסות לפני הקנייה, כדי לבחון את הנוחות של הכיסא. חשוב לברר כיצד מכוונים את הכסא כך שהוא יתאים לתלמיד במאת האחוזים. מומלץ להתייעץ עם מומחים על מנת לקבל את המוצר המתאים ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

היכן ואיך רצוי להזמין כסא תלמיד?

אם בעבר יכולנו לרכוש כסאות רק בחנויות המסורתיות, אצל יצרנים ומשווקים בלבד, היום ניתן לבצע הזמנות בצורה נוחה ופשוטה באמצעות החנויות המקוונות. עם זאת, יש שתי בעיות עיקריות כשרוכשים כסא סטודנט אונליין.

ראשית, עליכם לוודא כי מדובר בחנות מהימנה ואיכותית שבאמת תספק לכם את הסחורה. שנית, בקנייה אונליין אינכם יכולים לבחון את הכסא, לשבת עליו ולהרגיש אם הוא נוח לכם ולוודא שהוא מספק לכם את התמיכה האורתופדית הנדרשת לכם. לכן חשוב לגשת לחנות ולנסות את הכסא.

תוכלו לרכוש כסא תלמיד של סימון בצורה פשוטה, מהירה ונוחה בחנות המעוצבת והנעימה שלנו הממוקמת בתל אביב. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

1
נגישות