ערוצי ספורט חינם? סטינג TV מכניסה את ספורט 5 פרימיום לחבילה המשפחתית - פואנטה

ערוצי ספורט חינם? סטינג TV מכניסה את ספורט 5 פרימיום לחבילה המשפחתית

המלחמה בין שירותי הטלוויזיה מאפשרת מדי פעם לצרכנים לשלם קצת פחות על תכני ספורט – והפעם זו סטינג TV שמציעה את חבילת ספורט 5 פרימיום לחצי שנה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

ערוצי הספורט עולים לצרכנים הרבה כסף – ולכן המבצע החדש של סטינג TV הוא מבצע אטרקטיבי שעשוי גם לחולל תחרות שתועיל למנויי הטלוויזיה בכלל: מדובר בהוספת חבילת ספורט 5 פרימיום ללא תשלום למשך חצי שנה ללקוחות החבילה המשפחתית.

כזכור, סטינג TV הוא שירות הטלוויזיה האינטרנט של חברת yes – ובניגוד לשירותי הטלוויזיה האחרים הוא מוצע לצרכנים בפורמט של חבילות (כך שאפשר למשל לשלם רק על חבילת ילדים או רק על חבילת סדרות).

המוצר המוביל של סטינג TV הוא חבילה משפחתית במחיר של 99 שקל בחודש, הכוללת סדרות, סרטים, ילדים, מדע וטבע, ערוצים ישראלים וספורט 5. במסגרת המבצע, החבילה המשפחתית תכלול גם את הערוצים הבאים: ספורט 5 GOLD, ספורט 5 K4, ספורט HD LIVE5 וספורט 5 STARS – כאשר בפועל מדובר בהטבה בשווי 59 שקל בחודש (כלומר, הטבה בשווי של 354 שקל למנוי לחצי שנה).



ההטבה של סטינג TV מיועדת ללקוחות חדשים וקיימים, כאשר לקוחות קיימים בעלי חבילות אלו ייהנו מההטבה באופן אוטומטי וללא צורך בפעולה יזומה. המשמעות היא שלקוחות סטינג TV יוכלו לצפות בשידורי הספורט שעד כה היו חסומים להם – למשך חצי שנה ללא תשלום. בתשובה לשאלת פואנטה, נמסר מסטינג TV כי לפני תום ההטבה, הלקוחות יקבלו תזכורת שחבילת ספורט 5 פרימיום צפויה להתחיל להיות בתשלום.

עוד כתבות מעניינות באתר פואנטה:

עם זאת, יש להניח שרבים מהמנויים יתקשו להיפרד מהחבילה, ויתחילו לרכוש אותה בתשלום. לכן, המהלך הזה הוא מהלך חכם מבחינת סטינג TV. יש לזכור בשירותי הטלוויזיה האחרים החבילה הזאת מלכתחילה זולה יותר ולא עולה 59 שקל בחודש.

עוד יש לזכור כי חבילת ספורט 5 פרימיום לא כוללת את כל תכני הספורט שאוהבים לצפות בהם הצופים הישראלים, כך שגם לאחר ההטבה, יש להניח שרבים ירצו להוסיף בנפרד את שתי חבילות הספורט הנוספות של סטינג TV: חבילת ערוצי ספורט מבית ONE ב-9 ₪ לחודש, וחבילת חמישה ערוצים מבית ספורט 1 ב-67 ₪ לחודש.  בסלקום, פרטנר ו-NEXT אין כלל תוספת תשלום על ערוצי ONE.
בכל מקרה, המבצע מוגבל בזמן ויימשך כשלושה שבועות בלבד (הצטרפות עד 10.2.2019).



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות