המלצות צפייה בנטפליקס? אלה הסדרות והסרטים החדשים בנטפליקס לחודש פברואר - פואנטה

המלצות צפייה בנטפליקס? אלה הסדרות והסרטים החדשים בנטפליקס לחודש פברואר

סדרות בנטפליקס, סרטי מקור, סרטים דוקומנטריים וספיישל דיסני – הצצה לתוכן שתוכלו לראות בנטפליקס בשבועות הקרובים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סדרות מקור, סדרות רכש וסרטים – גם בפברואר לא צפוי להיות משעמם בנטפליקס. החל מספיישל דיסני ועד סדרות מקור וסרטים מרתקים המבוססים על סיפורים אמייתיים, המגוון (כרגיל רחב ביותר). אז אם אתם מתלבטים לגבי סדרות בנטפליקס, סרטים וכו' – הנה הצצה לתכנים שמציעה פלטפורמת התוכן הבינלאומית לצופים הישראלים בחודש פברואר:

דוגמאות לסדרות בנטפליקס

Nightflyers (נייטפלייר)

סדרה על שמונה מדענים ואדם בעל יכולות טלפתיות, שיוצאים למשימה נועזת שמטרתה ליצור קשר עם חייזרים.
מתי? 1.2.



Russian Doll (בובה רוסית)

נדיה לכודה בלולאת זמן סוריאליסיטית: היא מתה וחיה מחדש את יום הולדתה ה-36 פעם אחר פעם. החוויה המוזרה מאלצת אותה להתמודד עם שאלות של חיים ומוות.
מתי? 1.2.

Bordertown (עונה שנייה)

קארי סוריונן ושותפתו לנה מנסים לפענח פשעים אחרים המקושרים לגורמים ברוסיה, במסגרת חקירה מטלטלת שמעוררת שדים מהעבר.
מתי? 2.2.

The Umbrella Academy (אקדמיית המטרייה)

סדרות בנטפליקס
אקדמיית המטרייה

משפחה לא מתפקדת של גיבורי-על מתאחדת כדי לפתור את התעלומה שאופפת את מות אביהם, את האיום באפוקליפסה ועוד.
מתי? 15.2.

Suburra (סובורה) – עונה 2

המאבק על אדמה, כסף וכוח מחריף, והעבריינים העולים אאורליאנו, ספדינו וללה זוממים להשתלט על עולם הפשע של רומא.
מתי? 22.2.

דוגמאות לסרטים בנטפליקס

Velvet Buzzsaw (מסור חשמלי מקטיפה)

ציורים של אומן שוליים שהלך לעולמו כובשים את עולם האומנות בסערה. האם רוחו הזועמת של האומן המנוח רודפת את היצירות הנועזות והמטרידות?
מתי? 1.2.

מהיר ועצבני 8

שובר הקופות האמריקני משנת 2017, בכיכובם של וין דיזל, דוויין ג'ונסון, מישל רודריגז, ג'ייסון סטיית'ם, שרליז תרון, קורט ראסל והלן מירן, זכה אמנם לביקורות מעורבות – אבל הניב ליוצריו רווחים של יותר מחצי מיליארד דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו.
מתי? 13.2.

The Photographer of Mauthausen (הצלם של מאוטהאוזן)


סרט מקור של נטפליקס, על אסיר במאוטהאוזן המנצל את תפקידו המשרדי וגונב נגטיבים של תמונות המתעדות את מעשי הזוועה שהתחוללו במחנה הריכוז. מבוסס על סיפור אמיתי.

מתי? 22.2

ReMastered: The Two Killings of Sam Cooke (רימאסטרד: שתי הרציחות של סם קוק)

תחקיר הבוחן את מותו של אייקון מוזיקת הנשמה סם קוק ביריית אקדח – אירוע שהשתיק את אחד הקולות החיוניים בתנועה לזכויות האזרח בארה"ב של שנות החמישים והשישים
מתי? 8.2.

ספיישל דיסני: בולט, היפה והחיה ועוד

  • בולט 1.2
  • UP (למעלה), 15.2
  • מפלצות בע"מ, 15.2
  • הקיסר נפל על הראש 15.2
  • הגיבן מנוטרדאם, 22.2
  • היפה והחיה 24.2

נטפליקס – חבילות, עלויות והטבות

כפי שפורסם בפואנטה, כבר שנה וחצי בערך פועלת נטפליקס בישראל באופן רשמי – כאשר הכוונה היא שהתוכן מתורגם לעברית (ברובו), אפשר לשלם בשקלים וכו'.

מחירי החבילות של נטפליקס מדורגים: כ-30 שקל לחבילה הזולה ביותר שמאפשרת צפייה ממכשיר אחד בלבד, כ-40 שקל לחודש לחבילה שכוללת שני מכשירים ואיכות צפייה של HD וכ-50 שקל לחבילה שמאפשרת 4 מכשירים ואיכות צפייה של HD ואולטרה HD.

החדירה של נטפליקס לישראל הולכת ומתחזקת, כפי שאפשר היה ללמוד מדוח הדיגיטל השנתי של בזק, אשר פורסם באתר חדשות הצרכנות פואנטה.

לאחרונה החזירה פרטנר TV את ההטבה של חצי שנה חינם לנטפליקס – אך ההטבה פתוחה רק למצטרפים לחבילות משולבות. כאשר פרטנר TV הושקה, הטבת חצי שנה חינם לנטפליקס ניתנה לכל המצטרפים החדשים. בנוסף, פרטנר TV הקצתה כפתור ייעודי בשלט שלה לנטפליקס.

גם הוט מבינה כבר מזמן שבמקום להילחם בנטפליקס, עליה לאפשר למנויים גישה נוחה אל השירות. בספטמבר האחרון היא שחררה הודעה על שילוב נטפליקס בהוט. למה הכוונה? לקוחות הטלוויזיה של הוט שמחזיקים בממירים המתקדמים של החברה, יוכלו בקרוב לצפות גם בנטפליקס דרך הממיר. זאת, לאחר שלפני מספר חודשים השירות הזה הושק רק בממיר Fiber 4k של הוט. לאחר השדרוג, גם בעלי הממירים Fiber Fox ו-Mini Fiber יוכלו לצפות בנטפליקס דרך הממיר. עם זאת, התשלום לנטפליקס מתבצע בנפרד ואין להוט שום הטבה שמוצעת בשיתוף נטפליקס, כך שמדובר בעיקר בעניין של נוחות הצפייה.
 


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות