ספוטיפיי מבטיחה מסלול משפחתי, דיזר (DEEZER) מציעה מסלול פרימיום פלוס בכ-200 שקל לשנה

ספוטיפיי מבטיחה מסלול משפחתי, דיזר (DEEZER) מציעה מסלול פרימיום פלוס בכ-200 שקל לשנה

שני שירותי המוזיקה ספוטפיי ודיזר, שהגיעו לארץ בחודשים האחרונים, ממשיכים לעשות מאמצים להרחיב את מספר המשתמשים שלהם בארץ

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

ספוטיפיי חוגגת בימים אלה כארבעה חודשי פעילות בישראל, ולא חושפת את מספר המנויים כאן, אך מביעה שביעות רצון מקצב גיוס המנויים המשלמים והלא משלמים.

ספוטיפיי: "בקרוב נשיק בישראל מסלול משפחתי"

החברה מייחסת חשיבות לחדירה לשוק הישראלי ועומלת בימים אלה על שני מהלכים שאמורים להרחיב עוד יותר את החשיפה לקהל הישראלי.

המהלך הראשון הוא השקת תוכנית תעריפים משפחתית, שכוללת מנוי ל-6 חשבונות בתשלום מופחת (בחו"ל המחיר הוא 15 דולר בחודש). בספוטיפיי אמרו כי ככל הנראה הדבר יקרה בחודשים הקרובים, וכי הסיבה לעיכוב היא מו"מ שהיא מנהלת עם בעלי זכויות היוצרים.

המהלך השני הוא תרגום הממשק של האפליקציה והאתר לעברית. כיום העברית בספוטיפיי היא חלקית בלבד. הממשק והתפריטים מופיעים בעברית, וגם חלק משמות השירים.


85% לא מחפשים wifi כדי להשתמש בספוטיפיי

מנתונים שסיפקה ספוטיפיי בשבוע האחרון ביחס להרגלי הצריכה בישראל, עולה שההאזנה בסטרימינג גבוהה מאוד כאן, ככל הנראה בזכות המחיר הנמוך שהצרכנים הישראלים משלמים על חבילות סלולר בנפח גלישה גבוה.

85% מהמאזינים עושים זאת בסטרימינג כשהם מתבססים על הגלישה הסלולרית – כאשר מדובר בנתון הגבוה ביותר בעולם.

עוד נתונים מעניינים מספוטיפיי מגלים שיש יותר מאזינים ממאזינות (36% נשים לעומת 63% גברים). בספוטיפיי אומרים כי הנתון לא מפתיע וכי בדרך כלל, כעבור מספר חודשים במדינה מסוימת, החלוקה הזאת משתנה ומגיעה ליחס של 55% גברים ו-45% נשים.
עוד לפי הנתונים, נכון לעכשיו הגיל החציוני של משתמשי ספוטיפיי בארץ צעיר (גיל 28).

ובינתיים בדיזר – שירות פרימיום פלוס במבצע

שירות המוזיקה DEEZER, שהושק בארץ לפני כשמונה חודשים, דיווח לאחרונה על 50,000 מנויים בישראל.

במסגרת המאבק על כל מנוי ומנוי מול שירותי המוזיקה המתחרים, ביניהם ספוטיפיי ואפל מיוזיק, יצאו בדיזר במבצע משתלם: מנוי פרימיום פלוס לשנה במחיר של 10 חודשים, כ-200 שקל במקום כ-240 שקל. המחיר הזה יהיה זמין לנרשמים מראש ובתשלום אחד (אבל אם מתרגמים זאת לעלות חודשית, מדובר ב-16.50 שקל בחודש).

ההבדל בין מסלול פרימיום פלוס (Premium+) למסלול הבסיסי הוא שההאזנה היא ללא פרסומות, כאשר ניתן להוריד את כל שירים והפלייסליסטים ולשמוע אוף ליין ובאיכות HD.

לאחרונה יצאה דיזר גם במסלול סטודנטים עבור מסלול הפרימיום פלוס, המיועד לסטודנטים עד גיל 25. המחיר במסלול זה הוא 9.90 שקלים בחודש, כולל חודש חינם למי שעד היום לא היה מנוי לשירות ואפשרות לחדש מבצע זה עד 3 פעמים אם דיזר תחליט להמשיכו בשנים הקרובות.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות