אביזרי כושר מומלצים לאימון ביתי

אביזרי כושר מומלצים לאימון ביתי

אם אתם לא רוצים או לא יכולים לעשות מנוי למכון כושר, אין סיבה שלא תתאמנו בבית. יש מגוון אביזרי כושר לאימון ביתי, קבלו הצצה

מתנות לנשים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

זהו אינו סוד שכדי לשמור על בריאותינו עלינו לאכול אוכל מזין ולהתאמן דרך קבע. אימוני כושר משפרים בצורה משמעותית וניכרת את קצב חילוף החומרים, את חוזקו של הגוף, את היציבות וסיבולת הלב והריאה. פעילות ספורטיבית לא חייבת להתרחש אך ורק בחדרי הכושר ובשיעורי הסטודיו השונים, למעשה האפשרויות האלה אינן תמיד מתאימות לכולם – לעיתים משיקולים של זמן ולעיתים משיקולי תקציב. למרבה המזל, ניתן לרכוש אביזרי כושר מצוינים המתאימים לאימונים ביתיים. כך לא חובה לצאת מהבית כדי לעסוק בספורט, אפשר פשוט ללבוש את בגדי האימון ולהתחיל.

הנה מספר אביזרי כושר מעולים שיסייעו לכם באימונים הביתיים.

מזרן יוגה איכותי

בין אם אתם מיומנים באימונים ביתיים ובין אם אתם נמצאים רק בתחילת הדרך, תמיד יש לשמור על בטיחות ונוחות בזמן האימון. ציוד כושר מומלץ עבור פעילות יוגה הוא מזרן היוגה. כך תמיד יהיה לכם משטח רך ונעים לתרגילי ישיבה או שכיבה, שיגן על הגב, על הברכיים וגם על הידיים. בנוסף, מזרן היוגה ימנע אפשרות של החלקה ופציעה כתוצאה מכך. בבתים שבהם ישנן רצפות חרסינה קרות, מזרן היוגה ישמור גם על חום הגוף וימנע חוסר נעימות. זהו בהחלט אביזר כושר נפלא לכל אימון ביתי באשר הוא.

גומיות התנגדות

אם אתם מרגישים שאינכם מוכנים או אינכם מעוניינים להתאמן עם משקולות, גומיות התנגדות הן הפתרון המושלם עבורכם. גומיות אלה מספקות התנגדות נוספות בתרגילים שונים ומגוונים, ובכך ישנו חיזוק מוגבר של השרירים. הודות להתנגדות הזו תוכלו לשרוף יותר שומן ולבנות כוח בלי עבודה עם משקלים גבוהים.

בגומיות ניתן להשתמש אפילו בשלב ההרפיה, לאחר האימון כדי להגיע למתיחה טובה יותר של השרירים. ניתן לרכוש גומיות התנגדות ברמות שונות שיתאימו לשלב הכושר שבו אתם נמצאים. ישנם אפילו גלילים של גומיות שאותם ניתן לגזור ולהתאים בדיוק לתרגילים אותם את מבצעים.

משקולות ידיים

בחדרי הכושר תמצאו מכשירים גדולים ומגושמים לעבודה עם משקלים בטווחים שונים, אך האמת היא שהם כלל לא הכרחיים לאימוני כוח מוצלחים.

עבור אימון כושר ביתי ניתן לרכוש משקולות ידיים חופשיות ביתיות במנעד רחב ביותר של משקלים, שיעניקו לכם את אותם היתרונות של המכשירים מחדר הכושר, בשבריר מהעלות ומבלי שהם יתפסו את כל המקום בבית.

המשקולות יסייעו לכם לפתח שרירים שונים בגוף וגם לחזק ולעצב אותם כך שלא יראו מדולדלים (למשל, יד אחורית). משקולות הידיים אינן דורשות תחזוקה כלל והן ילוו אתכם באימונים הביתיים לזמן רב. ברגע שתרגישו שהמשקל נעשה קל מדי, תוכלו לרכוש משקולות חדשות. אם רכשתם דווקא מוט, תוכלו להוסיף צלחות משקולת בכל צד שלו.

יש אפילו משקולות ידיים מתכווננות המאפשרות הוספה או הורדה של משקל במהירות, תוך חיסכון משמעותי במקום. משקולות ידיים במשקלים נמוכים ניתן אפילו לשלב באימוני אירובי כדי להגביר את שריפת השומן ולפתח אף יותר את סיבולת הלב והריאה.

נעלי ספורט

גם אם אתם בבית ולא בחוץ או בחדר כושר, אתם חייבים לנעול נעלי ספורט. הרי לא תתאמנו יחפים… בין המותגים המומלצים, שווה ממש לבדוק את נעלי הוקה. המותג האירופאי הזה תפס תוך כמה שנים תאוצה מדהימה בזכות הסוליה הייחודית והתמיכה המצוינת לרגל.

1
נגישות