כך תצפו במופע האור קולי ביער השחור בלי לעלות על מטוס

כך תצפו במופע האור קולי ביער השחור בלי לעלות על מטוס

המופע האורקולי ביער השחור הוא אחת האטרקציות היותר פופולריות באזור, אבל מי אמר שחייבים להגיע לטירה בקרלסרוהה? כך תצפו בו ותשמרו על ריחוק חברתי. שימו לב, הגישה מוגבלת בזמן

המופע האורקולי ביער השחור
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




הקולות, הצבעים, הארכיטקטורה והקצב של המופע האורקולי ביער השחור מגיעים אליכם לסלון… אם פנטזתם לבלות עכשיו בנופים הקסומים של היער השחור, תצטרכו להתאזר בסבלנות. במקום לקנות כרטיס טיסה וכרטיס למופע, תוכלו להתרווח יחד עם עוד מיליוני תיירים בכל העולם על הספה, להרגיש כאילו אתם בטירה בקרלסרוהה – ועדיין לשמור על ריחוק חברתי.

לא יכולים להגיע למופע האורקולי ביער השחור? הוא יבוא אליכם

SCHLOSSLICHTSPIELE , המופע האורקולי ביער השחור, נחשב לאטרקציה תיירותית שרבים מהישראלים כבר צפו בה ואחרים היו שמחים לעשות זאת.

השלוסליכטשפילה, יצירת האמנות הדיגיטלית הגדולה באירופה, מהווה שיתוף פעולה בין מוזיאון ZKM, הנחשב לאחד המוזיאונים הפופולאריים בעולם, לבין העיר קרלסרוהה. בכל שנה בחודשי הקיץ מגיעים מדי ערב אלפי אנשים כדי לצפות במופעים והאירוע מושך אליו קהל רב מכל העולם.

אין מצב שעדיין לא הצטרפתם לטלגרם של פואנטה >

אין מצב שאתם לא עוקבים אחרינו באינסטגרם > 

למה שלא תצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה >

כעת, לאחר השקעה אדירה של משאבים, הוא עובר לפורמט דיגיטלי בעקבות וירוס הקורונה, וזמין לצפייה מכל מקום בעולם.

קשה להסביר במילים את החוויה העוצמתית שזוכים לה הצופים במופע האורקולי ביער השחור כאשר הם מגיעים למקום. שילוב של מוזיקה, צבעים, אורות, צורות גיאומטריות וקצב משתנה – כל אלה הופכים את המופע למה שהוא. כדי להצליח להעביר את העוצמות הללו אל המסך, נדרשו שעות ארוכות של עבודה וצילומים.



זו הפעם הראשונה בעולם שנערך פרויקט מיפוי באינטרנט (web projection mapping) לצורך הקרנה וירטואלית של מופע אמנותי. לשם כך נסרקה הטירה הבנויה בסגנון הבארוק ונמצאת במרכז העיר קרלסרוהה, באופן מיוחד: כ- 23 שעות סריקה והקלטה באמצעות מזל"ט, בתוספת של יותר מ- 72,000 תמונות בודדות ו- 10 שעות וחצי של הקלטות וידיאו ברזולוציה של 4K מהטירה, יצרו תאום וירטואלי של המקום במטרה לבנות אותו מחדש בפורמט דיגיטלי ולהתאימו לצפייה מקוונת.

קרלסרוהה היא חלק מרשת הערים היצירתיות בתחום המדיה והתרבות הדיגיטלית (Media Arts) של אונסק"ו, תואר בו מחזיקה גם העיר ת"א. ערים אלה מקדמות חיבור בין התרבות לדיגיטל.

מופע אורקולי ביער השחור – חינם אצלכם בבית

המופע משודר מדי ערב בשעה 21:15, שעון ישראל, וזאת עד לתאריך 13.09.2020.

כל צופה יכול לבחור מאיזו זווית לצפות במופע, ומאחר שיש כמה וכמה שידורים – אפשר לבחור בכל פעם זווית אחרת. ניתן גם לשנות את זוויות הצפייה תוך כדי שידור.

ניתן לצפות במופעים בלחיצה על הלינק: https://www.schlosslichtspiele.info/
אפשר לצפות בכל מכשיר – באמצעות המחשב הנייד, הסמאראפון, הטאבלט, וכמובן בטלוויזיה חכמה.

לינק לקטעים נבחרים מהמופעים: https://www.schlosslichtspiele.info/shows/

תוכנית האירוע ולוח הזמנים לפי תאריכים: https://www.schlosslichtspiele.info/programm/ (אפשר להחליף את השפה לאנגלית).

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק בפייסבוק ושתפו חברים בוואטס אפ!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות