רול אפ - סוגים שונים

רול אפ – סוגים שונים

רול אפ הוא אמצעי פרסום נוח ונייד, שמגיע בהתאמה אישית ובמספר גדלים. מה חשוב לדעת לפני שאתם מזמינים רול אפ לעסק?

רול אפ
Blank roll-up banners against the blue wall
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

במידה ויש לכם עסק, אתם בטח כבר יודעים כי רול אפ צריך להיות חלק בלתי נפרד מהפרסום של העסק שלכם. מדובר בכלי פרסום יעיל במיוחד, שמספק שילוב נדיר של ניידות, מחיר ונוחות. עבור מי שלא בטוח במה מדובר, הרי זה מתקן תצוגה נגלל שמאפשר לכם לפרסם את עצמכם או את המוצר שלכם בכל מקום. ההתפתחות בתחום הזה מאפשרת כיום לבחור בין סוגים וגדלים שונים, כאשר העיקרון תמיד זהה: מתקן נייד שמאפשר פרסום מעולה לעסק או למוצר מסוים שאתם מעוניינים לקדם.

כך למשל, אתם יכולים למצוא רול אפ לא גדול שתוכלו למקם בכניסה לחנות או במקום אחר על מנת לקדם את העסק, או מתקן קטן יותר שתוכלו להניח על השולחן עם מוצר מסוים שאתם מעוניינים לפרסם באופן נקודתי.

הכלי הזה הוא כלי שימושי שמספק פתרונות פרסום לסוגים שונים של מבצעים. לכן, כדאי לברר אילו גדלים או סוגים קיימים ואיזה סוג יוכל להתאים לכם בצורה הכי טובה.

רול אפ – הדפסה מקצועית

כאשר מדובר בכלי פרסומי כמו רול אפ, שאתם מעוניינים להשתמש בו לאורך זמן ואולי גם לנייד אותו ממקום למקום, כדאי שתבדקו היכן אתם מבצעים את ההדפסה עצמה. מאחר שמדובר במוצר חזותי שמשדר לכל מי שרואה אותו את המסר המקצועי של העסק שלכם, ההדפסה צריכה להיות מקצועית על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

הדפסה לא מקצועית תעביר בדיוק את המסר ההפוך. לכן, יש לבדוק היטב ואף לבקש לראות עבודות קודמות של אותו בעל מקצוע על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי אתם עושים את הבחירה הטובה ביותר שתעביר נכון את המסר גם מבחינת הכיתוב על ההדפסה וגם מבחינת הנראות כולה.

כמובן שאפשר לברר במקום שבו אתם רוכשים את הרול אפ עצמו, אם אפשר להזמין שם גם את ההדפסה. במידה שכן, תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה בלגן.

כיצד לרכוש נכון?

אחד היתרונות הכי גדולים ברול אפ הוא הניידות שלו. מדובר במתקן שניתן לקבל ולקחת בתוך תיק לכל מקום. כמובן שכדי לנצל את הניידות הזאת, המתקן חייב להיות איכותי.

גם אם נדמה שמדובר במוצר פשוט ולא מתוחכם, יש חשיבות לאיכות חומר הגלם וחשוב שהבסיס של המתקן יהיה עשוי ממתכת עמידה וחזקה. גם מנגנון הגלילה צריך להיות איכותי, כך שיעמוד בגלגול ההדפס על התוף הפנימי בכל פעם מחדש.

אמנם, לא מעט חנויות יכולות להציע לכם רול אפ לפרסום העסק שלכם, אך רצוי מאוד לבדוק היטב כי אתם רוכשים אותו במקום אמין שמספק מתקן איכותי שילווה אתכם לכל מקום ולמשך שנים קדימה. כזה הוא למשל רול אפ של ארט דיזיין.

אם אתם מתלבטים, כדאי להתייעץ ולקבל המלצות מבעלי עסקים שונים שאתם מכירים ומשתמשים במוצר הזה, במיוחד אם יש להם צרכים דומים לשלכם.

1
נגישות