הוזלה במחירי שיאומי רדמי נוט 9 - כמה יעלו המכשירים? חדשות הסלולר

הוזלה במחירי שיאומי רדמי נוט 9 – כמה יעלו המכשירים?

סדרת שיאומי רדמי נוט 9 היא הסדרה הזולה של החברה, וכעת היבואנית המילטון מוזילה אותה עוד. למה ומהם המחירים החדשים? פואנטה עם השוואת מחירים

רדמי נוט 9
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




התחרות עושה את שלה – וקבוצת המילטון, יבואנית שיאומי, מוזילה את הדגמים של סדרת מכשירי רדמי נוט 9 אשר הושקו לאחרונה. מדובר בהוזלה של 5%-15% בהתאם לדגם. אחרי ההוזלה, דגם רדמי נוט 9S שסוקר כאן לאחרונה יימכר בכ-950 שקל. ההנחה הגדולה ביותר היא על רדמי נוט 9 פרו, שהוזל ב-150 שקל.

(ראו את טבלת המחירים של כלל הדגמים בהמשך).

תחרות לסדרת רדמי נוט 9 מצד REALME

שיאומי הייתה רגילה לשלוט ביד רמה בקטגוריית הסמארטפונים הזולים, אבל יש לה עכשיו תחרות מצד מותג סיני אחר – REALME. כפי שדיווחנו כאן באתר פואנטה, המותג REALME הסיני מכוון בדיוק לאותו קהל ומגיע עם אותו מסר: סמארטפונים עם נתונים חזקים במחירים נמוכים.

המותג מיובא לארץ על-ידי רשת באג, שמשווקת אותו גם בחנויות שלה וגם בחנויות פרטיות, רשתות וחברות הסלולר.

תחרות מצד יבוא מקביל

נזכיר עוד שהמילטון היא אמנם היבואנית הרשמית של שיאומי, אבל יש לארץ יבוא מקביל ויש גם אפשרות להזמין את המכשירים מחו"ל.

לכן, המילטון חייבת להתאים את עצמה לתחרות.

מהי סדרת REDMI NOTE 9

 Redmi note 9 היא סדרה שמתומחרת ברף המחירים הנמוך של שיאומי. הסדרת כוללת שלושה דגמים: שיאומי רדמי נוט 9, רדמי נוט 9S ו-רדמי נוט 9 פרו.

המכשירים כוללים מערך צילום של 4 מצלמות וצגי Dot Display ברזולוציית Full HD Plus ועם שוליים דקים, לצד יכולות עיבוד מתקדמות (מערכות השבבים Helio G85 מבית מדיה-טק או Snapdragon 720G מבית קוואלקום).

כמו כן, מציעים דגמי הסדרה עד ל-6GB RAM בשילוב עם 128GB זיכרון אחסון, וסוללת ענק בנפח מקסימלי של 5,020mAh.

מעל סדרה זו ממוקמת סדרת פוקו, שהושקה גם היא לאחרונה עם דגמים חדשים והדגמים שלה יקרים יותר (כ-2,500 שקל). הדגם הראשון, כפי שפורסם כאן באתר פואנטה, הוא Poco F2 PRO.

מעל שתי הסדרות האלה ממוקמת סדרת Mi, שמציעה סמארטפון דגל יקר (כ-3,000 ש"ח). כך למשל, Mi 10 אשר סוקר כאן באתר פואנטה.

 

קבלו עדכונים חמים בטלגרם של פואנטה >

עקבו אחרינו באינסטגרם > 

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה >

 

המילטון: ההוזלה בוצעה בתמיכת שיאומי העולמית

קבוצת המילטון מסרה כי ההוזלה מתבצעת בסמוך להשקת המוצרים בישראל ואינה מוגבלת בזמן: "בתמיכת היצרן הסיני הצבנו לעצמנו כמטרה להמשיך ולהגדיל את נתח השוק של המותג בישראל תוך שמירת אסטרטגיית המותג לייצר ולשווק מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים. לכן בתמיכת שיאומי העולמית החלטנו להנגיש עוד יותר את מחירי המוצרים המבוקשים כמה שניתן לצרכן הישראלי. קיים ביקוש רב לסדרת ה-9 של שיאומי ואנו פועלים באופן מתמיד להגדלת ההיצע וזמינות המלאים בארץ".

כמה עולים מכשירי REDMI NOTE 9 לאחר ההוזלה?

הורדת המחירים תחול על חמישה דגמים שהושקו לאחרונה בישראל מסדרת רבי המכר של שיאומי. סדרת ה-Redmi Note אחראית לכ-60% ממכירות מוצרי הסלולר של המותג בישראל.

 

דגם מחיר לפני הנחה מחיר אחרי הנחה שיעור ההנחה
רדמי נוט 9 3+64GB 900 780 13.4%
רדמי נוט 9 4+128GB 1000 850 15%
רדמי נוט 9 פרו 6+128GB 1,300 1150 11.6%
רדמי נוט 9S 4+64G 1000 950 5%
רדמי נוט 9S 6+128G 1,150 1,050 8.7%

 

גם טלוויזיות שיאומי החלו להימכר

בחודשים האחרונים המילטון החלה לשווק בישראל גם טלוויזיות שיאומי, אשר מתאפיינות במחירים יחסית נמוכים לצד טכנולוגיות יחסית מתקדמות.

לפני מספר שבועות החל להימכר דגם של טלוויזיית שיאומי 65 אינץ', ובהמילטון מאמינים שהגודל הפופולרי הזה יוביל לקפיצה בחדירת הטלוויזיות של שיאומי לשוק.

 

היה לכם מעניין? איזה יופי, פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 

קראו עוד חדשות סלולר באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות