רדיו אונליין מכל מקום, בכל זמן: הכירו את אפליקציית Radio Head

נכנסים לאפליקציה ומאזינים לרדיו מכל מקום, בכל זמן: הכירו את Radio Head

הרדיו לא רק שלא נעלם – הוא בפריחה. זה הזמן להאזין לרדיו אונליין דרך אפליקציית רדיו הד ולקבל גישה מהירה לכל התחנות בלחיצת כפתור

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

להאזין לרדיו מעולם לא היה קל יותר, כפי שניתן לראות עם אחוזי השמעה גבוהים שמצליחים להפתיע גם את טובי המומחים. אם עד לפני מספר שנים רבים נטו להספיד את המדיום התקשורתי הזה, כיום ניתן לראות כי הרדיו ממשיך להיות חי בועט, ועדות לכך ניתן למצוא באחוזי ההשמעה הגבוהים שלהן זוכות תחנות רדיו רבות. אם גם אתם רוצים להאזין לרדיו ללא צורך בחיבור פיזי, אפשר ואף רצוי להיעזר באתר או באפליקציה של Radio Head.

Radio Head – להאזין לכל תחנות הרדיו בלחיצת כפתור

האזנה לרדיו היא מעולה כדי להעביר את הזמן וגם מתוך מטרה לנצל את הפלטפורמה הזו להעשרת ידע, כפי שניתן להבחין בשורה ארוכה של תוכניות שכבר הפכו לנכס צאן ברזל. רדיו ישראלי שאליו ניתן להאזין דרך האתר או האפליקציה הוא הזדמנות להצטרף לאלפי מאזינים, בין אם אתם בדרך לעבודה או בזמן אימון כושר. תחנות הרדיו המובילות בישראל מוצגות באתר כמו גם באפליקציה והן כוללות בין היתר את תחנות הרדיו: גלגלצ, גלי צה"ל, רדיו ירושלים, רדיו חיפה, רדיוס, גלי ישראל, כאן, ערוץ 7, קול ברמה וכן קול רגע.

האתר והאפליקציה זמינים לקהל הרחב בחינם, כאשר אין צורך בחיבור פיזי לרדיו או בחיפוש אחר תקשורת. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס ישירות לאתר או להוריד את האפליקציה למכשיר הנייד, ובהתאם לכך להצטרף לעשרות אלפי מאזינים אשר מנצלים את הזמן הפנוי או אפילו בזמן עבודה לטובת האזנה לתוכניות רדיו מגוונות, כמו שאפשר לראות בנתונים אשר מציגים אחוזים גבוהים מאוד של האזנה, בייחוד בתחנות כמו גלגלצ, רדיו דרום וכן רדיו חיפה הנחשבות לתחנות חזקות מאוד ואהובות.


רוצים גם אתם לפרסם בפואנטה? לחצו כאן


לא רק רדיו אונליין – גם שפע פודקאסטים

היתרון של רדיו הד נובע בין היתר גם מזמינותם של שורה ארוכה של פודקאסטים מרתקים בשלל נושאים. בשנים האחרונות ניתן להבחין בזינוק במספר המאזינים לתוכניות הללו, בייחוד על רקע היכולת להעמיק את הידע במגוון רחב של נושאים ותחומים, ביניהם תרבות, בידור, התפתחות אישית, היסטוריה ועוד. אם גם אתם רוצים להצטרף למגמה הזו, כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר או לאפליקציה ולהיכנס לפודקאסטים.

המגוון כולל תוכניות מתחנות הרדיו, כמו תוניות בוקר או מצעדים של השירים הכי אהובים בשבוע האחרון, לצדם, פודקאסטים מרתקים שיעשירו את הידע ואף יאפשרו לכם לצלול לתוך עולם שהופך לחלק בלתי נפרד משעות הפנאי והבילוי של אלפי מאזינים מכל רחבי הארץ.

לסיכום – רדיו אונליין דרך רדיו הד

רדיו הד הוא הזדמנות מעולה בעבור הקהל הישראלי לנצל את הקדמה הטכנולוגית ולהאזין לרדיו אונליין. קיים מגוון רחב של תחנות רדיו אהובות, לצד מרכז פודקאסטים המציג את מיטב הפודקאסטים בישראל. עם אלפי כניסות מדי יום וכן שדרוג משמעותי של המערכת, אין ספק כי מדובר בבשורה של ממש אשר הופכת את הרדיו לזמין יותר בכל בית.

הרדיו לא הולך ונעלם אלא להפך, הוא נוכח ומשמעותי וכעת גם זמין יותר מאי פעם, ללא צורך ברכישה של מכשיר רדיו או בחיפוש ארוך אחר תחנת הרדיו האהובה עליכם. אז קדימה, הגיע הזמן לנצל את הפלטפורמה הזו לטובת האזנה שוטפת, מכל מקום ובכל זמן.

1
נגישות