למה עדיין יש כאלו שמפחדים לקבוע תור באינטרנט?

למה עדיין יש כאלו שמפחדים לקבוע תור באינטרנט?

בעידן הנוכחי, קביעת תור באינטרנט היא התהליך הכי פשוט ויעיל עבור לקוחות – אך עדיין יש כאלה שנרתעים. מהן הסיבות ומדוע הן לא מוצדקות?

קביעת תור אונליין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מגמת הזמנת תורים באינטרנט מתפתחת במהירות שיא וכיום צעירים ומבוגרים כאחד בוחרים לקבוע תור באינטרנט.
למרות המגמה הברורה של הצורך בהזמנת תור אונליין, עדיין ישנם אנשים שעדיין מפחדים מהעידן החדש ובוחרים להגיע באופן ישיר ללא הזמנת תור או שבחרו להמתין זמן רב בטלפון.

כיצד החלה המגמה של הזמנת תור באינטרנט? איך תרמה הקורונה להאצה משמעותית בתחום? והאם באמת יש סיבות לפחד מהטכנולוגיה החדשה?

לקבוע תור באינטרנט בפשטות ובמהירות

מספר שנים טרם מגפת הקורונה מגמת קביעת תורים באינטרנט הייתה בולטת בישראל, המוסדות ביקשו לייעל את השירות ולחסוך בזמנים וכספים והציבור הרחב נהנה מקיצור זמנים ושירות נוח יותר, בשנים 2020-2021 חלה האצה משמעותית בשירותים מרחוק ואנשים רבים חויבו או בחרו מרצון לקבוע תור באינטרנט.

בחירה בשירות תור אונליין היא בחירה בקיצור זמני המתנה בתור, קבלת עדיפות על פני אדם שלא קבע תור באינטרנט מראש, קבלת מגוון רחב של תאריכים ושעות לתור הרצוי וכן אפשרות לקבוע תור בכל יום ובכל שעה.

בעידן הדיגיטלי עשרות אלפי ישראלים קובעים תור באינטרנט, הטכנולוגיה מתקדמת אך לא מורכבת יותר מדי, לא צריך להשקיע הרבה זמן בקביעת התור או להמתין בהמתנה במוקד הטלפוני.

בהתאם להערכות מומחי טכנולוגיה רבים, בעשור הקרוב האנשים שלא קובעים תור באינטרנט יהפכו למיעוט זניח וייתכן שעבור חלק מהשירותים לא יהיה ניתן לקבלת שירות אם לא תבחרו לקבוע תור מראש.

האם יש סיבות לחשוש מלקבוע תור באינטרנט?

מרבית האנשים שאינם קובעים תור באינטרנט נרתעים מהשימוש באינטרנט ושימוש באפליקציות שונות, לרוב החשש שלהם יתרכז במחשבה ששימוש במחשב או בטלפון הנייד לצורך קיבעת תור יכול להיות מסובך ובדרך כלל יחשבו שתהליך קביעת התור לא יסתיים בהצלחה.

חשוב לדעת, הרוב המוחלט של המקומות המאפשרים לקבוע תור אונליין אינם מסבכים את התהליך ובמספר פעולות פשוטות כמו בחירת מקום ושעה והזנת מספר טלפון, לא תצטרכו לעשות דבר.

חשש מקדמה הוא נפוץ, אך בדומה להתקדמות הטכנולוגיה בעשרות השנים האחרונות, גם החשש הזה יתפוגג ובשנים הקרובות אנחנו צפויים לשימוש עיקרי בתורים מהירים באינטרנט.

חשש נוסף של מיעוט האנשים שלא קובעים תור הוא השימוש במידע האישי שלהם, מקומות שדורשים יותר ממספר טלפון לרוב ידרשו מספר תעודת זהות בקרב מוסדות כדוגמת קופות חולים, משרדים ממשלתיים ובתי חולים.

שימוש בפרטים האישיים שלכם מבוצע רק כדי לאשר שאתם אלו האנשים שמופיעים כבר במאגר, הנתונים שלכם כבר שמורים ומתן פרטים אישיים הם לצורך זיהוי ואישור קביעת התור בהתאם ונתוני זיהוי שמבקשים מכם באינטרנט יבקשו מכם גם בטלפון או בהגעה פרונטלית לצורך קביעת תור.

מקומות רבים המצריכים מכם משתמש אישי (לרוב קופות החולים בקביעת תור לרופא או שירות) יאפשרו לכם לקבוע תור אונליין ללא סיסמה באמצעות מספר ת.ז ותאריך לידה, גם כאן המערכת מזהה שאתם אכן הלקוחות מהמאגר ולאחר מכן מאפשרת לכם לקבוע תור במהירות.

1
נגישות