הפיצוי ללקוחות פלאפון שנפגעו - גלישה חינם לחודש - פואנטה

הפיצוי ללקוחות פלאפון שנפגעו – גלישה חינם לחודש

ההטבה מתחילה הלילה בחצות באופן אוטומטי

פיצוי ללקוחות פלאפון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

פלאפון פרסמה עתה את הפיצוי שתיתן ללקוחות שנפגעו מהתקלה שהותירה אותם מנותקים במשך שעות ארוכות: הפיצוי ללקוחות פלאפון יהיה גלישה ללא הגבלה למשך חודש. אלא שההטבה תקפה רק למי שמספר הטלפון שלו מתחיל בספרות 6 או 7, למרות שבתחילת התקלה סבלו גם לקוחות אחרים של פלאפון מהתקלה.

בפלאפון אומרים כי שאר הלקוחות סבלו מהתקלה כשעה, ולכן הפיצוי יינתן רק לבעלי אותם מספרים ספציפיים.

עוד אומרים בפלאפון שהמנויים הרלוונטיים (שמספרי הטלפון שלהם מתחילים בספרות 6 ו-7) יקבלו על כך הודעת טקסט אישית ולא נדרשת כל פעולה אקטיבית מצדם.



בחברה מוסרים כי ללקוחות מהמגזר החרדי, אשר אינם גולשים ברשת, תינתן הטבה חלופית הכוללת 500 דקות שיחה לחו"ל למדינות מובילות. גם במקרה זה ההטבה תותקן אוטומטית ולא מצריכה פעולה מצד הלקוח.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, אמר כי "ברצוני להתנצל בפני לקוחותינו ולהודות על הסבלנות. בשעות אלה הסתיימו הפעולות ורשת פלאפון יציבה ותקינה. מנויים הפונים עם תקלות פרטניות מטופלים בנקודות השירות. ההחלטה להעניק חבילה גלישה חופשית בישראל ללא הגבלה נבעה מכך שאנו יודעים כי בתקופת החגים ישנו שימוש מוגבר בהיקפי הגלישה בנייד, ואנו בטוחים כי לקוחות רבים ייהנו מההטבה".

הרחבת הגלישה תיכנס לתוקפה הלילה בחצות (3.9.2018) ותהיה בתוקף עד אחרי תקופת החגים (עד 2.10.18 כולל).

פרטים נוספים יכולים מנויי החברה לקבל באתר.

קראו עוד כתבות מעניינות באתר חדשות הצרכנות פואנטה:

 



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות