טיסות לסין: חברת התעופה סיצ'ואן איירליינס משיקה טיסות ישירות. מה המחירים? - פואנטה

טיסות לסין: חברת התעופה סיצ'ואן איירליינס משיקה טיסות ישירות. מה המחירים?

סיצ'ואן איירליינס מציעה טיסה של כ-8 שעות, פעמיים בשבוע, במחירי השקה נמוכים

טיסות לסין של סיצ'ואן איירליינס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עוד חברת תעופה מתחילה להציע טיסות ישירות מסין לישראל: סיצ'ואן איירליינס (Sichuan Airlines). מדטבר בטיסות לצ'אנגדו ומצ'אנגדו לתל אביב, כשהטיסה הראשונה תצא כבר ב-26 בספטמבר.

המשמעות היא תחרות לשתי החברות שטסות היום מישראל לסין – אל על והיינאן איירליינס, אם כי לא כל חברות התעופה טסות לאותם יעדים בדיוק.

היתרון של סיצ'ואן איירליינס היא שהיא לא גובה תשלום על טיסות ההמשך מצ'אנגדו ליעדים אחרים. ניתן להמשיך בטיסת המשך מצ'נגדו לבייג'ינג, שנגחאי וגואנגז'ו.

לאור התחרות וכדי לחדור למודעות של הצרכנים הישראלים, סיצ'ואן איירליינס מציעה מחירי השקה נמוכים במיוחד: מ-600 דולר במחלקת תיירים ומ-1,404 דולר במחלקת עסקים, כולל מסים ושירות מלא (כולל ארוחה חמה, מערכת בידור אישית ומטען אישי במשקל כולל של 23 ק"ג במחלקת התיירים ושתי מזוודות עד 32  ק"ג במחלקת העסקים).

הטיסות יימשכו 8 שעות ו-20 דקות (הטיסות הקצרות ביותר בין ישראל לסין), ויופעלו במטוסים רחבי גוף מדגם איירבס 330A. בהמשך הן יופעלו גם ע"י מטוס ה A350 החדיש יותר.



הטיסות ייצאו פעמים בשבוע, בימי ראשון ורביעי, כאשר מועדי הטיסה תואמים יציאות של טיסות המשך.

מאחורי הקלעים

טיסות לסין
לא במקרה עוד ועוד חברות תעופה מתחילות לטוס לישראל או מרחיבות את מספר הטיסות והיעדים מכאן. משרד התיירות מעניק תמיכות וומענקים נדיבים, וכך עשה גם עם חברת סיצ'ואן איירליינס, אשר מקבלת מענק של 500,000 יורו.

כזכור, משרד התיירות אף קידם את השקת הטיסות לסין של היינאן איירליינס, אשר חנכה את הקו הראשון באפריל 2016 ומאז הוסיפה עוד שני יעדים.

בכך נשבר המונופול שהיה לאל על על הטיסות לסין, המחירים ירדו וחל גידול משמעותי במספר הנוסעים בקו, בעיקר תיירים סינים שמגיעים לישראל.

נציגתה של סיצו'אן איירליינס בישראל היא חברת טל תעופה. גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה, אמר עם ההכרזה: "הקו החדש ייתן מענה לדרישה ההולכת וגוברת הן מצד אנשי עסקים והן מצד המטיילים לסין והמזרח הרחוק ולהידוק הקשר בין המדינות. חנוכת הקו החדש תעלה משמעותית את כמות התיירים שיגיעו מאסיה לישראל, אך אנו גם מצפים לראות עלייה במספר המשפחות והמטיילים המגיעים מישראל לסין ולמזרח הרחוק".


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות