פרטנר TV: "המפקדת", "חזרות" ותכני כאן 11 ישודרו ב-VOD, אבל יש קאטץ'

פרטנר TV: "המפקדת", "חזרות" ותכני כאן 11 ישודרו ב-VOD, אבל יש קאטץ'

לקוחות פרטנר TV שרוצים לצפות ב-VOD בתכני כאן 11 או החינוכית, למשל סדרות כמו "חזרות", זהו זה או "המפקדת", יצטרכו גם לצפות בפרסומות

כאן 11 בפרטנר TV
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם אתם מנויי פרטנר TV ורציתם לצפות ב-VOD בסדרה "המפקדת" של כאן 11 או בכל סדרה אחרת של תאגיד השידור הציבורי – ודאי הופתעתם לגלות שזה לא כלול בחבילה שאתם משלמים עליה במיטב כספכם. אמנם, לקוחות פרטנר TV יכולים כמובן לצפות ב"כאן 11" בשידור חי, אבל מי שרצה להשלים פערים ולצפות בתוכניות של הטלוויזיה החינוכית או בסדרות "חזרות", לא יכול היה לעשות זאת עד עתה. השבוע התבשרנו שפרטנר ותאגיד השידור הישראלי 'כאן' חתמו על הסכם, שלפיו תכני "כאן 11" והחינוכית זמינים בספרית ה-VOD של פרטנר TV.

תכני כאן 11 בפרטנר TV – ללא תשלום אבל עם פרסומות

בהודעת החברה נכתב בגאווה כך: "סדרות המופת 'המפקדת', 'חזרות', 'זהו זה', 'פמת"א', 'שעת נעילה', 'בואו לאכול איתי', 'קארפול קריוקי' ועוד, ותכני האיכות של 'החינוכית' לילדים, כלולים בספריית ה-VOD בפרטנר TV הפתוחה למנויים ללא תוספת תשלום".

אלא שזה לא בדיוק חינם. בסמוך לשידור הסדרות של כאן ישודרו פרסומות – וזה כמובן חריג כשמדובר בשירות טלוויזיה בתשלום. הרעיון מאחורי רכישת מנוי לחברת טלוויזיה, החל מהוט ויס ועד סלקום ופרטנר TV, הוא שדמי המנוי מאפשרים לחברת הטלוויזיה לקנות ולשדר תוכן. זאת, בניגוד לשידורי הערוצים 12 ו-13 – שניתנים חינם וממומנים מפרסומות. פרטנר TV רוקדת על שתי החתונות – גם גובה דמי מנוי וגם משדרת פרסומות.

חשוב להדגיש שפרטנר TV כבר החלה לשלב פרסומות לפני יותר משנתיים, כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה בכתבה הפרסומות מגיעות לפרטנר TV, והן מותאמות אישית לצופים.




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    היה לכם מעניין? שתפו חברים! ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

    היה לכם מעניין?
    לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות