חיטוי עם מי אוזון - מהם היתרונות?

חיטוי עם מי אוזון – מהם היתרונות?

אם אתם עדיין לא מכירים, הגיע הזמן שתכירו את הפתרון הכי יעיל וחסכוני לניקוי: מי אוזון לחיטוי. מה זה בעצם ומהן היתרונות? כל הפרטים בכתבה

מי אוזון לחיטוי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

המודעות למי אוזון אמנם גדלה, אבל עדיין רבים מתלבטים אם להשתמש בחומרי ניקוי שמיועדים למגוון רחב של משטחים, או לחטא עם מי אוזון בלבד. מי שכבר עבר למי אוזון יודע היטב: לפתרון של מי האוזון יש יתרונות רבים, שיכולים לחולל מהפך גם בהרגלי החיטוי והניקוי שלכם וגם בהוצאות שלכם על חומרי ניקוי. רגע לפני שנסביר על יתרונות החיטוי במי אוזון, נסביר בקצרה מהם בכלל מי אוזון ואיך עובד התכשיר. מדובר בתרסיס שמבוסס על מי ברז רגילים שהמשתמש פשוט ממלא בעצמו, כאשר בתוך הבקבוק מתקיים תהליך שעושה שימוש באוזון והופך את המים לחומר חיטוי יעיל: מי אוזון.

יתרונות – חיטוי עם מי אוזון

זול יותר

כאשר אתם בוחרים לעבור לשיטה של מי אוזון לחיטוי, אתם אמנם משקיעים לא מעט כסף במוצר – אבל חוסכים הרבה כסף בטווח הארוך. במקום לקנות שוב ושוב תרסיסי ניקוי וחיטוי שונים, יש תרסיס אחד שקונים פעם אחת וממלאים שוב ושוב במי ברז.

תרסיס אחד לכל המשטחים

התרגלנו לקנות תרסיס למטבח, תרסיס חיטוי לשירותים וחומר ניקוי לקירות האמבטיה – אבל האמת היא שזה ממש מיותר כשיש תרסיס אחד שמתאים לכל המשטחים. תוכלו להשתמש במי אוזון לחיטוי של כל משטח. תרסיס מי אוזון אחד מאפשר חיטוי של כל משטח והוא מייתר את הצורך לרכוש תכשירי ניקוי אחרים.

בטיחותי לחלוטין

מי אוזון הוא תרסיס חיטוי טבעי, ללא כימיקלים. לאור זאת, חיטוי משטחים באמצעות מי אוזון לחיטוי הוא שימוש בטוח לחלוטין. אין חשש מצריבה בעור או בעיניים כפי שקורה עם חומרים כימיקליים, וכמובן שאין צורך בחומרי מיגון כמו כפפות או משקפי מגן.

לא מזהם את הסביבה

כאמור, מדובר בתכשיר טבעי המבוסס על מים. ברור אם כך שזה מוצר הרבה יותר ידידותי לא רק לאדם אלא גם לסביבה.

נטרול ריחות אפקטיבי

הפתרון הזה נחשב ליעיל במיוחד בנטרול ריחות, כך שאם אתם רוצים להיפטר במהירות מריחות לא נעימים בחלל, זוהי דרך טובה ופשוטה לעשות זאת.

מנקים מהר יותר

באמצעות חיטוי עם מי אוזון אתם יכולים לחטא את הסביבה שלכם מבלי להחליף בין חומרי ניקוי שונים. מדובר בפתרון חיטוי וניקוי שמשמש למגוון רחב של משטחים.

חיטוי משטחים מסוגים שונים הופך להיות הרבה יותר פשוט עם מי אוזון. אם אתם רוצים לשפר באופן דרמטי את שיטת הניקוי שלכם והחומר שאתם עושים בו שימוש, הפתרון הזה עשוי לספק לכם את המענה המקצועי הטוב ביותר.

מתאים הן לשוק הפרטי והן המוסדי

נקודה נוספת שכדאי להכיר לגבי חיטוי עם מי אוזון, היא שקיים היצע גם לשוק הפרטי וגם ולמוסדי. בכל מקרה בדקו שיש לתכשיר שבחרתם יעילות גבוהה.

אידאלי עבור משרד ולסובלים מאלרגיות

גם בבית וגם במשרד, מי אוזון לחיטוי זה הפתרון הנכון עבור מעור מגורה ומשלל תגובות אלרגיות אחרות לחומרים כימיים.

ניתן למצוא סוגים רבים של מוצרים לצורכי חיטוי, כמו למשל מפיות לחיטוי, בקבוקי חיטוי ועוד, בהתאם לצרכים שלכם במשרד והדרך שבה אתם מעדיפים לשמור על הניקיון.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות