OnePlus 7 PRO הושק בישראל: חומרה מבטיחה, מסך גדול ואיכותי ומחיר גבוה - פואנטה

OnePlus 7 PRO הושק בישראל: חומרה מבטיחה, מסך גדול ואיכותי ומחיר גבוה

שבועיים בלבד אחרי ההשקה בעולם, סמארטפון הדגל המסקרן OnePlus 7 PRO עושה עלייה, וזה מה שהוא מבטיח

ONE PLUS 7 PRO
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לסמארטפונים של חברת ONE PLUS הסינית יש מעריצים שככל הנראה לא זקוקים לקמפיינים נוצצים כדי לעקוב אחרי הדגמים החדשים של החברה. רק לפני שבועיים הושק בעולם דגם OnePlus 7 PRO, וכבר הוא מגיע לארץ באמצעות היבואנית הרשמית של OnePlus בישראל, חברת סל נאו (CellNow). בסל נאו מדווחים כי כ-2000 מכשירים כבר נמכרו.

בעבר, הסמארטפונים של OnePlus סיפקו לצרכנים חומרה איכותית במחיר נמוך. כיום המצב שונה – החומרה איכותית, אך המחיר גבוה. OnePlus 7 PRO הוא הסמארטפון המתקדם של החברה, והוא מגיע בשלוש תצורות הנבדלות בנפח האחסון ובזיכרון העבודה: גרסת 6GB RAM עם נפח אחסון של 128 גיגה בייט; גרסת 8G RAM עם נפח אחסון של 256 גיגה בייט; גרסת 12GB RAM ונפח אחסון של 256 גיגה בייט. כמובן, המחירים עולים בהתאם (ראו בהמשך). הדגם הפחות מתקדם יגיע לארץ בקרוב.

מה מבטיח  OnePlus 7 PRO?

מסך OnePlus 7 PRO

מדובר בסמארטפון עם מסך גדול ואיכותי של 6.67 אינץ' בטכנולוגיית Fluid AMOLED ברזולוציית Quad HD Plus של 1440×3120 פיקסלים. אחד הדגשים שהחברה מתגאה בהם הוא קצב רענון המסך – העומד כאן על 90 הרץ (לעומת 60 הרץ בסמארטפונים אחרים). כמו בגלקסי S10, בגלקסי A70 ובסמארטפוני הדגל של וואווי (למשל P30 PRO שנסקר כאן), בתוך המסך יש מנגנון טביעת אצבע (חידוש לעומת הדגם הקודם).

מה שעוד מעניין במסך הוא מה שאין בו. אין בו מגרעת למצלמת סלפי. במקום זה, המצלמה קופצת החוצה ברגע שרוצים לצלם.



מצלמות OnePlus 7 PRO

כמקובל בסמארטפונים של השנה האחרונה, גם ל-OnePlus 7 PRO יש מערך צילום של יותר ממצלמה אחורית אחת. מדובר בשלוש עדשות: עדשה רגילה 48 מגה פיקסל; עדשה רחבה 16 מגה פיקסל ועדשת טלפוטו 8 מגה פיקסל וזום אופטי כפול 3.

כאמור, מצלמת הסלפי קופצת החוצה בעת הצילום, והיא מגיעה עם חיישן 16 מגה פיקסל.

מעבד וסוללה OnePlus 7 PRO

החברה ציידה את OnePlus 7 PRO במעבד החדש סנפדרגון 855 של קוואלקום (Qualcomm).

לסוללה קיבולת זל 4000 מיליאמפר/שעה. קיימת טעינה מהירה בטכנולוגיית WARP Charge 3.0, המבטיחה טעינה של 20 דקות עבור 50% מהסוללה. מה שאין כאן זו טעינה אלחוטית.

מחירי OnePlus 7 PRO

כאמור, מי שזוכר את ONePlus כחברה סינית שמתגרה בסמסונג ואפל ומציעה מכשירים מצוינים במחירים נמוכים – יגלה שהאסטרטגיה שלה השתנתה. מחירי OnePlus 7 PRO מזכירים את המחירים של סדרת גלקסי S10 של סמסונג ואת סדרת P30 של וואווי.

  • OnePlus 7 PRO – נפח אחסון של 128GB וזיכרון עבודה של 6GB: כ-3,350 שקל
  • OnePlus 7 PRO – נפח אחסון של 256GB וזיכרון עבודה של 8GB: כ-3,700 שקל
  • OnePlus 7 PRO – נפח אחסון של 256GB וזיכרון עבודה של 12GB: כ-4,000 שקל

המכשירים נמכרים בעיקר מחוץ לחברות הסלולר, ברשתות ובחנויות פרטיות.

וואן פלאס 7 פרו





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות