אתר רשמי ועמודים ברשתות החברתיות: הכלים הדיגיטליים שישדרגו את החברה שלכם

אתר רשמי ועמודים ברשתות החברתיות – הכלים הדיגיטליים שישדרגו את החברה שלכם

החל מעיצוב מזמין, דרך פרטי יצירת קשר ועד נוכחות ברשתות החברתיות – היכנסו לכתבה שתעשה לכם סדר בכל מה שצריך להיות באתר רשמי של עסק שרוצה להצליח

בניית אתרים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות מהווים חלק בלתי נפרד מחיינו, מי מאיתנו לא נמצא שם? אם אתם לא שם, כנראה שאתם חיים במאה אחרת…

בנימה יותר רצינית, גם אם אתם משתייכים לקהל המבוגר של בני גיל הזהב שפחות מכירים את הרשתות החברתיות, סביר להניח שאתם מבצעים חיפושים באינטרנט לדברים שמעניינים אתכם, לשירותים ולמוצרים שונים שלהם אתם זקוקים.

לכן, בניית אתרים מהווה תהליך הכרחי עבור חברות ועסקים שונים. כאשר קהל הגולשים מחפש שירות מסויים הם ימצאו את הדבר המדויק שלו הם זקוקים וזה הודות לתהליך של בניית אתרים. כיום כלל החברות והעסקים מבצעות תהליך של בניית אתרים ושדרוגם, משום שאתר אינטרנט רשמי מהווה את הנכס הדיגיטלי העיקרי עבורם. גם פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם הם בעלי משמעות גדולה עבור חברות ועסקים שונים.

כיצד תוכלו להתחיל בתהליך פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם ובבניית אתרים רשמיים לעסק שלכם? ריכזנו עבורכם במאמר את כל המידע שעליכם לדעת.

הקמת אתר אינטרנט – השיקולים הנכונים שעליכם לשקול

לתהליך בניית אתרים ישנה חשיבות רבה והשפעה מכרעת עבור ההצלחה הכלכלית והעסקית שלכם. על מנת לבצע בניית אתרים מקצועית ויסודית ישנם כמה פרמטרים עיקריים שעליכם להכיר שיעזרו לכם בתהליך:

הקימו אתר שנטען מהר

אתר שאינו נעטען מהר יגרום לגולשים בו לעזוב אותו במהירות ולהעדיף אתר אחר על פניו.

השתמשו בשרת אחסון איכותי

בתהליך בניית אתרים שרת האחסון של האתר ישפיע על ביצועי האתר, עמידותו והגנתו מפני פריצות והשחתה.

התאימו את האתר שלכם למקורות הגלישה השונים

בניגוד לשנים קודמות, כיום אנחנו לא משתמשים רק במחשב כדי לחפש מידע. אנחנו חיים בתקופה שבה המידע צריך להיות זמין ונגיש מכל מקום ומכל מכשיר. בתהליך בניית אתרים, תכננו מראש שהאתר שלכם יהיה מותאם גם למובייל כדי לא להגביל את כמות הגולשים שלכם בו.

השתמשו בעיצובים ייחודיים

הוויזואליות מהווה גורם משמעותי בתהליך בניית אתרים, משום שהנראות של האתר היא מה שתגרום בסופו של דבר לגולשים להישאר בו. אתר בעל עיצוב ייחודי יבלוט על פני אתרים אחרים ויגרום לגולשים להישאר בו.

הוסיפו תוכן רלוונטי לאתר שלכם

בתהליך בניית אתרים חשוב שתתאימו את התוכן לסוג האתר. למשל אתר של צלם או של אנשים העוסקים בתחומים חזותיים, יהיו יותר תמונות וסרטונים מאשר טקסטים עם מידע. לעומת זאת, באתר של עורך דין או של אנשים העוסקים בתחומים רשמיים יופיע יותר מידע ומלל לעומת אמצעים חזותיים.

הוסיפו פיצ'רים נגישים ללקוחות

כדוגמת השארת פרטי יצירת קשר, טלפון, וואטסאפ ואפילו בצעו פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם בתוך האתר שלכם על מנת לאפשר לקהל הצעיר יותר להכיר אתכם באופן המיטבי.

פרסום ברשתות החברתיות – איך זה עובד?

עולם הפרסום הדיגיטלי טומן בחובו ערוצי שיווק ישירים וערוצי שיווק עקיפים שמטרתם לגרום לעסק שלכם לצמוח. ערוצי שיווק אלה כוללים רשימת תפוצה במייל, הפצת מאמרים בגוגל, קידום ממומן במנועי החיפוש, שימוש בבאנרים ופרסום בפייסבוק ובאינסטגרם.

פרסום בפייסבוק נעשה אצל כלל בעלי העסקים והחברות משום שלפייסבוק ישנם כלים עסקיים ויכולות ייחודיות. אם עדיין לא הכרתם אותן, ריכזנו עבורכם את העיקריות מביניהן.

יכולת טרגוט יוצאת דופן

טרגוט או בעברית מיקוד קהלי, מהווה את אחד המאפיינים העיקריים והייחודיים של פרסום בפייסבוק. הטרגוט מאפשר לבעלי העסקים לפרסם באופן ישיר ללקוחות רלוונטיים. בין אם מדובר על לקוחות בעלי דפוסי התנהגות מסוימים, תחומי עניין ספציפיים, קשרים ובין אם מדובר אף בשפות או במיקומים, פייסבוק יאפשר לכם ליצור "רבדים" שונים של קהלים ממוקדים שהסבירות שלהם לרכוש את המוצרים ואת השירותים שלכם גבוהה. הטרגוט הייחודי לפרסום בפייסבוק נעשה באמצעות כלי הנקרא פיקסל פייסבוק.

שיפור התנועה האורגנית באתר שלכם

אם אתם עוסקים בתהליך בניית אתרים ומעלים באופן עקבי תכנים מקוריים ואיכותיים לאתר שלכם, תוכלו לקדם אותם בעזרת פרסום בפייסבוק. פרסום התכנים שהעלתם לאתר שלכם בפייסבוק ייגרום לגולשים לשתף אותם בפייסבוק, באינסטגרם ובשאר הרשתות החברתיות ויגדיל את מספר האנשים הנחשפים לתוכן שלכם.

הקמת אתר אינטרנט רשמי ופרסומים ברשתות החברתיות – הכרחיים עבור העסק שלכם

כפי שהבנתם תהליכי פרסום בפייסבוק ובניית אתרים מהווים כלים הכרחיים עבור ההצלחה העסקית שלכם. אם טרם התחלתם להשתמש בכלים אלו, כדאי שתתחילו כמה שיותר מהר ותיעזרו בחברות המתמחות בכך על מנת שתוכלו לפרוץ גבולות ולהגדיל את מספר הלקוחות.

1
נגישות