נטפליקס תעלה מחירים בישראל? החברה כעת בשלבי בדיקה - פואנטה

נטפליקס תעלה מחירים בישראל? החברה כעת בשלבי בדיקה

לפי אחת התוכניות שנבדקת, מחיר חבילת הפרימיום בנטפליקס ישראל מזנק מכ-50 שקל לחודש לכ-62 שקל בחודש

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מחירי נטפליקס בישראל מאז ההשקה הרשמית הם מחירים נמוכים וגם נוחים להבנה: כ-30 שקל לחודש לחבילה בסיסית, כ-40 שקל לחבילה רחבה יותר וכ-50 שקל לחבילת פרימיום. כעת קורה משהו מוזר. מצד אחד, נטפליקס לא הכריזה על תעריפים חדשים, ומצד שני צרכנים שנכנסים לאתר נטפליקס רואים בחלק מהמקרים מחירים אחרים – חלקם הרבה יותר יותר גבוהים: כך למשל, באחת הבדיקות שלנו, המחיר שהוצע לנו היה כ-32 שקל לחבילה בסיסית, כ-46 שקל לחבילה רחבה ביותר וכ-62 שקל לחבילת פרימיום. עבור שתי החבילות האחרונות מדובר בעלייה חדה מאוד.

אז מה קורה עם נטפליקס? ישראל אינה חריגה בנוף. נטפליקס מפריחה מדי פעם בלוני ניסוי מסוג זה, שמטרתם להבין כמה אנשים מוכנים לשלם על החבילות על השונות. לכן, לקוח קיים שייכנס מדפדפן קבוע יראה את התעריפים הנוכחיים, ולקוחות פוטנציאליים חדשים עשויים לראות מחירים אחרים. ניסוי דומה של מחירים מתקיים כעת למשל באיטליה. שם, המחירים הנוכחיים עומדים על 8, 11 ו-14 אירו לחודש, והמחירים החדשים שנבחנים הם או 8, 13 ו-18, או 9, 13 ו-17 אירו לחודש.

בכל מקרה, גם בארץ וגם בחו"ל, לקוח שמסיים את תהליך ההזמנה מופנה לדף של המחירים הנוכחיים ולא של מחירים חדשים.

תגובת נטפליקס ישראל: "אנחנו בודקים"

מנטפליקס ישראל נמסר כך: "אנו בודקים מחירים שונים על מנת להבין יותר טוב איך צרכנים מעריכים את נטפליקס. לא כולם יראו ויעברו את הניסוי ויתכן כי מעבר לניסוי המחירים לא יעלו. המטרה שלנו היא לודא כי נטפליקס תמיד תהיה שוות ערך למחיר המוצע".

 קראו עוד בפואנטה:

פואנטה

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות