בקרוב יושק שירות פרטנר TV: נטפליקס בפנים. מה עוד?

בקרוב יושק שירות פרטנר TV: נטפליקס בפנים. מה עוד?

איזה מענה יינתן בפרטנר TV לקהל הילדים ואיזה לחובבי הספורט? 

צילום: יח"צ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כבר חודשים ארוכים אנחנו ממתינים להשקת שירות הטלוויזיה פרטנר TV של קבוצת פרטנר – וההכרזה אכן צפויה ממש בימים הקרובים.

בינתיים, פרטנר מכריזה על שיתופי הפעולה שיהיו לה בתחום התוכן – כשהבשורה היום היא על שיתוף פעולה עם נטפליקס (Netflix), לאחר שלפני יומיים התבשרנו על שילוב ערוץ הילדים.

שיתופי הפעולה הללו אמורים לתת מענה הן לתוכן העשיר של הוט ו-yes, הן למהלכים של סלקום TV בתחום התוכן והן למותג הטלוויזיה החדש Smart, שהושק לאחרונה על-ידי חברת טריפל סי (לקריאה על השירות – לחצו כאן).

לפי הודעת פרטנר, השותפות עם נטפליקס תאפשר למנויי הטלוויזיה שלה גישה ישירה לשירות שלה באופן מובנה בממיר.

מחירי השירות טרם פורסמו, אבל פרטים אחרים הולכים מתפרסמים במסגרת האסטרטגיה של החברה לבנות את הציפייה ואת התחרות. כך למשל, ידוע ששירות פרטנר TV יתבסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד TV. כחלק מאותו הממשק, הטלוויזיה פתוחה לגישה ישירה ונוחה לתכנים מהאינטרנט באמצעות אפליקציות חיצוניות.

שיתוף פעולה בין נטפליקס ופרטנר

למעשה, הישראלים יכולים כבר היום לצפות בתכנים של נטפליקס, אך פרטנר הופכת את העניין לנגיש ונוח – מתוך הבנה שחוויית השימוש היא חלק משמעותי ביצירת שביעות רצון אצל הלקוח. בפרטנר מבטיחים העלאה מהירה של השירות וגישה ישירה בלחיצת כפתור מהשלט למגוון רחב של תוכן מקורי ורכש בינלאומי של Netflix, כולל סדרות טלוויזיה, סרטים ותעודה, באיכות שידור HD, Ultra HD ו-4K, ללא פרסומות.

כידוע, סדרות המקור של נטפליקס כוללות בין השאר את בית הקלפים ו- Stranger Things, ובין הסרטים החדשים שלה אפשר למצוא את Bright, בכיכובם של וויל סמית' וג'ואל אדגרטון.

"הצרכנים הישראלים הראו הרבה התלהבות מהתכנים של נטפלחקס, מאז נכנסנו לישראל לפני קצת יותר משנה", אמרה מריה פרראס (Maria Ferreras), סגנית נשיא לפיתוח עסקי, באירופה, המזרח התיכון ואפריקה בנטפליקס.

גם ערוץ הילדים ייכלל בפרטנר TV

לפני מספר ימים הודיעה קבוצת פרטנר מודיעה כי גם ערוץ הילדים וערוץ לוגי ישודרו בפרטנר TV, לאחר שהושג הסכם עם קבוצת התקשורת RGE. טלוויזיה Partner TV, שיושק בשבועות הקרובים.

בין התכניות של ערוץ הילדים: תכנית הקיץ הפופולרית הבנים והבנים, הפיג'מות, אלישע, גרעינים ועוד.

אילו תכני ספורט ייכללו בשידורי פרטנר TV?

כידוע, שידורי הספורט הם השידורים החשובים ביותר עבור רבים מהצופים, ובלי שידורי ספורט יהיה קשה לגרום לצופים להיפרד מהוט ומ-yes.

פרטנר חתמה על הסכם עם RGE לשידור 5 ערוצי הספורט מבית ערוץ הספורט: 5sport, 5plus, 5live, 5gold  ו-5sport HD.

האם זה יספיק כדי לגרום למנויים להגיע? יש להניח שאוהדי ספורט לא ירשו לעצמם להסתפק בזה, אך סביר גם להניח שפרטנר תרחיב עם הזמן את המגוון.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות