האם אתם מכירים את חדר הכושר הכי קטן בעולם?

האם אתם מכירים את חדר הכושר הכי קטן בעולם?

מולטי טריינר הוא הפתרון המושלם לכל מי שרוצה לעשות כושר, אבל לא מעוניין במנוי לחדר כושר. הוא קומפקטי, הוא מגוון והמחיר נגיש

מולטי טריינר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

דמיינו לכם מכשיר שתופס מקום של 2 מ"ר במקסימום והוא נותן לכם אפשרות לעבוד על כל קבוצות השריר שלכם.

רוצים להתחטב ולגדל שרירים מבלי ללכת לחדר כושר וגם להתאמן מתי שתרצו? כדאי לכם להכיר את מכשיר המולטי טריינר.

מהו המולטי טריינר?

המכשיר מאגד בתוכו מגוון רחב של אפשרויות אימון לכל מיני קבוצות שרירים על ידי מגוון גדול של כלים. בעזרת המולטי טריינר ניתן לבצע אימון לשרירים בפלג גוף העליון- גב, כתפיים , חזה, יד קדמית, יד אחורית וגם לפלג גוף תחתון- רגליים, אגן, ישבן וגב תחתון.

במכשיר המולטי אפשר לבחור את המשקל הרצוי שאתם רוצים להתאמן וכן את סוג האימון בו אתם רוצים להתמקד או לשלב, למשל, דחיפה ומשיכה.

לדוגמה, מכשיר המולטי טריינר מאובזר במוט ארוך לתרגיל פולי עליון וזרועות עם כרית לתרגיל פרפר. במקרה הזה אתם עובדים על משיכה: פולי עליון יעבוד על קבוצת שרירי הגב והשכמות, ועם תרגיל הפרפר תעבדו על דחיפה- שרירי החזה.

יתרונות המולטי טריינר

  1. חיסכון כספי: מכשירי המולטי טריינר מתחילים במחיר של כ-1500 ₪ ויכולים להגיע ל 20,000 ₪ ויותר. בהשקעה חד פעמית אתם יכולים לסגור לעצמכם את הפינה ולקבל אשכרה חדר כושר במחיר של מנוי לשנתיים בחדר כושר.
  2. מכשיר שמתאים לכל בית: אין צורך במרתף או מקלט גדול, מספיק חדר 6 מ"ר עם תקרה סטנדרטית (2.10 מ') ותוכלו להרכיב לכם מולטי טריינר בכל חדר שתבחרו.
  3. מתאים לכל רמות האימון: בין אם אתם מתאמנים מתחילים או כאלו שצברו כמה שנים של הרמת משקולות, יש מגוון רחב של מכשירי מולטי טריינר שמתאימים לכל הרמות.
  4. נוחות: באמת שאין צורך להתלבש ולנסוע לחדר הכושר, לחכות שמישהו יסיים את התרגיל שלו או לחפש משקולת פנויה. אין צורך לתזמן אימון מתי שחדר הכושר יחסית ריק כך שתוכלו להתאמן בכיף ולא בעומס, כי עם מכשיר המולטי טריינר תוכלו להתאמן מתי שבא לכם ואיך שבא לכם.

דגשים עיקריים ברכישת מכשיר מולטי טריינר

  1. משקולות: כדאי מאוד לבחור במכשיר שיש לו לפחות 50 ק"ג משקולות. בדרך כלל, מכשירים מגיעים עם 60 ק"ג ומעלה. בנוסף, כדאי לבחור במכשיר כזה שהקפיצות במשקל יהיו 5 ק"ג, כלומר, משקולות המתחילות מ 5, 10, 15 וכן הלאה. זאת, על מנת שתוכלו להתאים לכם את רמת הקושי לאימון שלכם.
  2. איכות החומר: יש מגוון גדול של מכשירי מולטי טריינר ברמות שונות של חומר וגימור. חשוב שיהיה לכבלים ציפוי על מנת למנוע חיכוך ושיהיה ציפוי גומי על המשקולות למניעת רעש. עוד חשוב: ריפוד נוח וכיסא רחב, שלדה מפלדת אל חלד וגלגלות עם מסבים איכותיים וחזקים.
  3. אבזור: כמה שיותר, כמה שיותר טוב. מוט פולי ארוך, מוט פולי קצר, זרועות מתכווננות – על מנת שתוכלו לעבוד גם שרירי החזה וגם על שרירי השכמות וכופפי מרפק. אבזור לתרגילי רגליים – כפיפות ופשיטות רגליים וברכיים, יש מכשירים שיש אפשרות לדחיקת רגליים וישנם מכשירים שיש להם כרית לאימון יד קדמית ורצועות (מאפשר עוד מגוון של תרגילים.

חשוב – קבלו כמה שיותר אינפורמציה מאיש המכירות על הפיצ'רים שיש במכשיר, מה ניתן להוסיף (למשל חבל למשיכה) וכמובן מה כוללת האחריות וכמה זמן היא נמשכת.

לפרטים נוספים על מולטי טריינר לחצו כאן.

1
נגישות