הקולנוע חוזר, לפחות חלקית - איפה ואיך תראו סרט?

הקולנוע חוזר, לפחות חלקית – איפה ואיך תראו סרט?

אחרי חצי שנה ללא סרטים, יוזמה חדשה של קבוצת קניוני עזריאלי ורשת בתי הקולנוע מובילנד תאפשר לכם לראות סרט. איך זה יעבוד? פואנטה עם העדכון

יום הקולנוע
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




לא באולם קולנוע אבל גם לא בדרייב אין… תושבי חיפה והאזור יוכל לראות סרט כבר במוצאי שבת – כך לפי הודעת קניון עזריאלי חיפה ורשת בתי הקולנוע מובילנד. זאת, אחרי כחצי שנה שלא הוקרנו סרטים בבתי הקולנוע. מדובר בקולנוע באוויר הפתוח, תחת כיפת השמיים, אשר יפעל בכל ערב בהתאם לכללי התו הסגול.

הישיבה תתקיים בקפסולות (ע"פ כללי התו הסגול). במקום יוצבו 150 כיסאות עץ מרופדים, כאשר במובילנד מבטיחים שמדובר בכיסאות נוחים שמאפשרים צפייה נוחה ומהנה.

הסרטים שיוקרנו הם סרטים בהקרנת "טרום בכורה". הכוונה היא לאותם סרטים שלא זכו להגיע לקולנוע, מאחר והוא נסגר בחודש מרץ. כעת הם יוקרנו באוויר הפתוח.

פואנטה

לדברי עופר שביט, מנכ"ל עזריאלי חיפה: "היה לנו מאוד חשוב לחזור לפעילות יחד עם מובילנד, בתקופה המאתגרת שנקלענו אליה. חשבנו באופן יצירתי ואנחנו גאים להיות הראשונים בארץ שיפתחו קולנוע באוויר הפתוח".

רשת מובילנד היא רשת בתי קולנוע יחסית חדשה, שמציעה אולמות קולנוע מתקדמים. יש להניח שתקופת הקורונה גרמה ועדיין גורמת לרשת נזקים כלכליים. פתיחת הקולנוע באוויר הפתוח היא ניסיון להתחיל ולאושש את הרשת.

קולנוע בעידן הקורונה

כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה לפני מספר שבועות, כללי התו הסגול לבתי קולנוע ולמופעים לא מאפשרים רכישת כרטיסים בקופות. הכרטיסים יימכרו רק באתר, כמו גם הזמנת חבילות מזון ומשקאות.

מחיר כרטיס לכל הסרטים שיוקרנו יהיה 30 ₪ בלבד – מחיר שהוא הרבה יותר נמוך ממחירו של כרטיס לסרט בימי שגרה.

הפעילות מתוכננת החל מיום שבת הקרוב, 22.8, ועד לאמצע חודש אוקטובר, בכפוף לתנאי מזג האוויר כמובן.

רשימת הסרטים במובילנד חיפה

רשימת הסרטים תתפרסם באתר מובילנד מידי שבוע, ותכלול ימים לסרטים המיועדים למבוגרים וימים בהם יוקרנו סרטים המיועדים לילדים, כרגע מתוכננים הסרטים הבאים:

• מוצ"ש 22.8 שעה 21:15 – הסרט אפליקציה סוף
• ראשון 23.8 שעה -19:45 גנובים על הקרח
• שני 24.8 שעה 21:00 הסרט בואו איך שאתם
• שלישי 25.8 שעה 20:45 הסרט התקופה היפה בחיי
• רביעי 26.8 שעה 19:45 הסרט תום ואווזי הבר
• חמישי 27.8 שעה 21:00 הסרט לא ממושמעות
• שישי 28.8 שעה 21:30 הסרט אפליקציה סוף
• מוצ"ש 29.8 שעה 21:00 הסרט בואו איך שאתם
• ראשון 30.8 שעה 19:45 הסרט ספיי דוג
• שני 31.8 שעה 20:45 הסרט הטוב עוד לפנינו

היה לכם מעניין? תהיו טובים, שתפו חברים בוואטס אפ ופרגנו לנו בלייק… זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות