איזה מכשיר לבחור? הסלולריים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה

איזה מכשיר לבחור? הסלולריים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה

כמעט בכל שבוע מושק סמארטפון חדש, והצרכנים מוצאים את עצמם מתלבטים איזה מכשיר לקנות. הנה כמה דגמים הפופולריים

איזה מכשיר לקנות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מעוניינים לרכוש מכשיר סלולרי חדש ומתקדם? רוצים לדעת אילו מכשירים מומלצים וזוכים לביקוש רב בשנה האחרונה? כדי לסייע לכם לבחור מכשיר סלולרי חדש, הכנו עבורכם מדריך עם סקירה על הסמארטפונים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה.

מכשירי הסלולר הנמכרים ביותר בארץ במהלך השנה האחרונה

על פי נתוני יבואני המכשירים הסלולריים לישראל, חלה עלייה משמעותית בהיקף המכירות של הסמארטפונים. לצרכן הישראלי יש בהחלט העדפות בולטות בעת בחירת מכשיר סלולרי חדש. יש לציין כי בשנה האחרונה הישראלים רכשו את הטלפונים הניידים בעיקר באתרי המכירות עקב התפרצות נגיף הקורונה והמגבלות השונות שהוטלו על ידי משרד הבריאות.

הצרכן הישראלי מעדיף שני מותגים עיקריים – אייפון וסמסונג, והדגמים הפופולריים והנמכרים ביותר בארץ הם אייפון 12, Xiaomi mi 11 5G, גלקסי S21, סמסונג גלקסי Note 20 Ultra, רילמי pro 7 ואייפון SE 2020. ללא ספק מדובר בסמארטפונים טובים ומתקדמים המתאימים למשתמשים רבים, המחיר שלהם סביר ומתאים לכל תקציב, לכן זו בחירה נכונה גם עבור בני נוער ולא רק למבוגרים.

באופן כללי, הנתונים מצביעים על כך שהצרכן הישראלי מעדיף בברור טלפונים ממותגים, ויש המתמקדים בדגמים שמחירם עד 1,500 ₪ לעומת רבים אחרים המוכנים להשקיע גם אלפי שקלים בטלפון חכם, מעוצב, איכותי ומתקדם טכנולוגית.

סקירה כללית על הדגמים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה

גלקסי S21

גלקסי S21, מכשיר הדגל של המותג סמסונג נחשב לאנדרואיד הטוב ביותר, הוא מגיע בעיצוב מרהיב ומלוטש ויש בו המון פיצ'רים ייחודיים ומצלמה משוכללת ואיכותית. מכשיר הדגל של סמסונג מציע מסך מעולה, עיצוב מלהיב ומקורי, ביצועים מעולים, סוללה חזקה ואיכות צילום נפלאה. המכשירים של סמסונג שולטים בשוק בישראלי ומהווים כמחצית מכלל רכישות הסמארטפונים בישראל עם נפח שוק של כ-52%, כאשר גם הדגמים השונים של סדרת A זוכים לביקוש רב ולפופולריות בארץ.

אייפון (iPhone) 12

מכשירי הדגל מבית המותג אפל נמכרים בהצלחה בישראל, כאשר אייפון 12 הוא אחד מהמכשירים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה. המכשיר המתקדם של Apple אינו זול' אך הוא מציע טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, מסך מעולה, מצלמה מצוינת ומשוכללת הנחשבת לאחת הטובות ביותר בשוק, אפליקציות רבות וממשק נוח וידידותי למשתמש. אפשר לרכוש אייפון SE במחיר מוזל וליהנות ממכשיר מתקדם ונוח המספק תמורה מלאה וביצועים טובים.

שיאומי MI

המותג שיאומי זוכה להצלחה כבירה בישראל, יש מגוון מכשירים ודגמים, כאשר מכשיר הדגל של החברה הוא MI 10T. המכשיר נמכר בהצלחה רבה בארץ ויש לו סוללה חזקה ועמידה, מסך AMOLED איכותי, פיצ'רים רבים והעיצוב שלו ייחודי ויפהפה, לכן זו בחירה מצוינת למי שמחפש סלולרי מתקדם ומעוצב במחיר משתלם.

Realme 7

המותג הסיני נכנס בסערה לשוק הישראלי ומיד זכה להצלחה ולביקוש רב. Realme היא היצרנית השביעית בגודלה בשוק הסלולר, והמכשירים הסלולריים נמכרים במחיר זול ומציעים ביצועים מעולים ותמורה מלאה למחיר.

לסיכום, שוק המכשירים הסלולריים בישראל רותח יותר מתמיד, יש מגוון עצום של מותגים ודגמים, וכדי לבחור נכון את הסמארטפון כדאי להתייחס לפרמטרים כמו מחיר, תפעול נוח, גודל ואיכות המסך, מצלמה משוכללת, סוללה חזקה, עיצוב יפהפה וביצועים.

1
נגישות