מיצובישי אלקטריק - החברה שעומדת מאחורי שורת פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך

מיצובישי אלקטריק – החברה שעומדת מאחורי שורת פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך

התאגיד היפני מיצובישי אלקטריק, שעומד מאחורי המזגנים המתקדמים הנמכרים בישראל, חתום על כמה מהפיתוחים הטכנולוגיים הכי מתקדמים בעולם. הנה דוגמאות

מיצובישי אלקטריק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מיצובישי אלקטריק היא קונצרן אלקטרוניקה מוביל, האחראי למאות פיתוחים וחידושים טכנולוגיים. הקונצרן פועל כבר יותר מ-100 שנה, ומציב סטנדרט איכות גבוה תוך מתן פתרונות מתקדמים באמצעות מוצרים אמינים ברמת בטיחות גבוהה.

המוצרים והפיתוחים של מיצובישי אלקטריק

בין המוצרים פורצי הדרך שפיתחה החברה פיתחה נמנים טלסקופ שמאפשר ראייה למרחק של 10 מיליארד שנות אור, מעלית שעולה ק"מ 1 בשנייה, מסך HD ענק בגודל 1,275 אינץ' ומערכת ניווט משוכללת לרכב.

מוצרי הדגל של החברה

בכל הנוגע למערכות מיזוג אוויר, מיצובישי אלקטריק נחשבת לחלוצה ומובילה. ההוכחה לטיב האיכות והאמינות של המוצרים היא היקף ייצור, מכירות והפצה חסר תקדים – יותר מ-30 מיליון מערכות מיזוג אוויר של החברה מיוצרות מדי שנה ומשווקות ביותר מ-140 מדינות ברחבי העולם. היקף המכירות של המערכות הללו לבדן עומד על מיליארדים רבים מדי שנה.

סטנדרט האיכות של מיצובושי Electric

כל מוצרי החברה מיוצרים במפעליה באמצעות רכיבים יפנים בלבד. מיצובישי אלקטריק מתגאה בסטנדרט איכות גבוה מאוד ומקפידה לבצע לכל מוצריה בקרת איכות לאורך כל תהליך הייצור. כל מוצר מיוצר על ידי מערכות הייצור המתקדמות בענף, המאפשרות אוטומציה מושלמת, אמינות מקסימלית ובטיחות מרבית. כמו כן, כל מוצר נבדק במפעלי החברה לפני הגעתו אל הלקוח.

קיימות במיצובישי אלקטריק

הקיימות היא ערך מוביל בחברה היפנית, אשר שמה לנגד עיניה את הדאגה לסביבה ולאיכות החיים של הצרכנים. גם המזגנים של מיצובישי אלקטריק זכו להתייחסות משמעותית בנושא זה, והם מבטיחים חיסכון אנרגטי משמעותי הודות לטכנולוגיית אינוורטר וטכנולוגיית VRF. אלו מאפשרות עבודה יעילה יותר של המזגן אפילו במבנים גדולים במיוחד כמו מפעלים או בנייני משרדים, ולחסוך באופן משמעותי בצריכת החשמל.

סטנדרט השירות של מיצובישי אלקטריק

כחלק מחוויית הלקוח המיטבית ששואפים לתת בחברה, בחר הקונצרן בחברת אקון טק כמשווקת בלעדית בישראל. עם מרכזי תמיכה הנדסיים וטכניים ומרכז הדרכה, מענה זמין ומהיר היא מצליחה לתת ללקוחותיה את סטנדרט השירות הכי מקצועי שיש.

בחרתם במיצובישי אלקטריק? בחרתם בחזית הטכנולוגיה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות