רשת מיניסו היפנית פותחת חנויות בבאר שבע ובחיפה - פואנטה

מיניסו פותחת חנויות בבאר שבע ובחיפה

מיניסו חיפה היא החנות הרביעית של הרשת בישראל. גם הפעם צפויים הקונים הראשונים לקבל מתנה – בדומה לטקטיקת השיווק שהוכיחה את עצמה בפתיחת מיניסו תל אביב

חנות מיניסו (MINISO)
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשת מיניסו (MINISO) היפנית-סינית פותחת חנות ראשונה בצפון, בעופר גרנד קניון חיפה. החנות תיפתח ב-14.11.2018, ומדובר בחנות הרביעית של מיניסו בישראל. החנות הראשונה של הרשת הבינלאומית הייתה מיניסו בקניון עזריאלי בתל אביב, אשר נפתחה באוגוסט האחרון. חנות שנייה של מיניסו נפתחה בנתניה לפני חודש וחנות שלישית של מיניסו נפתחה בקניון עזריאלי בבאר שבע ממש בשבוע האחרון.

רשת מיניסו מתאפיינת בקונספט שבישראל נוטים לזהות אותו עם חנויות הסטוק (בדומה למשל למקס סטוק), אך אין להתבלבל – לא מדובר ברשת בסגנון "הכול בדולר". על מדפי החנות אפשר למצוא מגוון רחב מאוד של מוצרים מקטגוריות שונות ובמחירים מגוונים שמגיעים עד 150 שקל. בין היתר נמכרים מוצרי טיפוח כמו בשמים בכ-50 שקל, הלבשה תחתונה לנשים ולגברים במחירים של 15-30 שקל, כלי בית, תיקי רחצה, תיקים וארנקים לנשים, נעלי אצבע בכ-15 שקל, פתרונות אחסון, מטענים ניידים, אוזניות (30-150 שקל) ועוד.



כזכור, בעת פתיחת מיניסו בקניון עזריאלי תל אביב, הקונים הסתערו על החנות. ברשת אף הזינו את ההתלהבות באמצעות שוברים בשווי 100 שקל שחולקו ל-100 הקונים הראשונים, אשר הסתובבו בחנות עם שקית ויצרו באזז.

ביקור בחנות היום מגלה שהתורים כבר לא מגיעים אל מחוץ לדלת, אבל החנות בהחלט מלאה ואין רגע שבו אין תור בקופה.

עם הגעת מיניסו לישראל, התחייבו הזכיינים להקים עד סוף 2018 שמונה חנויות של מיניסו בערים שונות בארץ במיקומים מרכזיים. הצפי הוא ל-20 סניפים עד סוף 2019 ולכ-50 סניפים תוך 5 שנים. לפי קצב פתיחת הסניפים כעת, נראה שהיעד יושג.

אגב, נגד מיניסו הוגשה בקשה לייצוגית שסוקרה כאן בפואנטה, בגין שיווק מוצרים ללא כיתוב בעברית – בניגוד לחוק הגנת הצרכן. למרות שהבקשה הוגשה כבר לפני כחודשיים, המוצרים בחנויות מיניסו עדיין נמכרים ללא הוראות שימוש בעברית.

MINISO ישראל היא רשת בבעלות ארבעה שותפים: ניר יעקובוב וגונן כהן יזמים ואנשי עסקים המתגוררים בסין ומקדמים שיתופי פעולה עסקיים, והאחים איציק ושרון ניסנוב – אנשי עסקים, יהלומנים לשעבר מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב.

החנות בעופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר, היא חנות גדולה בגודל כ-240 מ"ר, ותציע כ-3,000 מוצרים בקולקציות שיתחדשו מדי כשבועיים. הנה דוגמאות למחירים:

  • בושם לגבר, 20 מ”ל: 10 שקל
  • בקבוק 250 מ”ל: 10 שקל
  • כרית טיסה: 15 שקל
  • תיק יד קטן: 15 שקל
  • חזיית ספורט: 20 שקל
  • מנורת לד: 29 שקל
  • נעלי בית פרווה: 29 שקל
  • מטען נייד 4000 mAh: כ-50 שקל.

כאמור, החנות תיפתח ב-14.11.18 בשעה 17:00, ומאה הקונים הראשונים צפויים לקבל מתנה, במטרה לעודד את ההתעניינות ולהגביר את הבאזז סביב הפתיחה.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות