מיניסו (Miniso) פתחה סניף ראשון: מ-5 עד 150 שקל עבור מגוון פריטים מיניסו (Miniso) פתחה סניף ראשון: מ-5 עד 150 שקל עבור מגוון פריטיםמיניסו (Miniso) פתחה סניף ראשון: מ-5 עד 150 שקל עבור מגוון פריטים - פואנטה

מיניסו (Miniso) פתחה סניף ראשון: מ-5 עד 150 שקל עבור מגוון פריטים

אתם לא מתבלבלים, עוד רשת יפנית מתחילה לפעול בישראל: מיניסו. טווח המחירים רחב יותר משל דייסו יפן שהחלה לפעול בארץ בחודש שעבר, ותמהיל המוצרים שונה וכולל גם אוזניות ומטענים מאושרי אפל

מיניסו בקניון עזריאלי תל אביב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשת מיניסו (Miniso) היפנית פתחה היום בקניון עזריאלי בתל אביב את החנות הראשונה שלה, וכבר בחודש הבא תיפתח חנות שנייה בנתניה. החנות השלישית תיפתח בירושלים, ועד סוף 2018 צפויות להיפתח 8 בארץ חנויות של מיניסו במיקומים מרכזיים. הצפי הוא ל-20 סניפים עד סוף 2019 ולכ-50 סניפים תוך 5 שנים.

למי שהלך לאיבוד בגלל הלוגו של הרשת ובגלל שמה – הנה הסבר קצר. הלוגו אמנם דומה לרשת יוניקלו (היפנית גם היא) והשם דומה לרשת דייסו יפן שהחלה לפעול בישראל החודש, אך מדובר ברשת שונה לחלוטין.




תמהיל המוצרים בחנויות מיניסו מזכיר אמנם רשת סטוק, אבל בניגוד לדייסו – מדובר בקונספט אחר ויש גם מוצרים יקרים שעולים כ-150 שקל, כמו אוזניות. כ-70% מהמוצרים נמכרים במחירים של 5-20 שקל (בניגוד לדייסו יפן שבה יש מדיניות של מחיר אחיד של 10 שקלים).

בכלל, בניגוד לדייסו יפן, במיניסו קיים דגש די בולט על מוצרי אלקטרוניקה, ונמכרים בה, בין היתר, כיסויים לאייפון ולגלקסי, מטענים ניידים וכבלים לסלולר מאושרים לשימוש ע"י אפל.

בעולם, דגש אחר של הרשת הוא על קוסמטיקה, אך כאן בארץ ממתינים עדיין לאישורי משרד הבריאות עבור פריטים רבים. בקטגוריה זו בחנות אפשר בשלב זה למצוא בשמים, איפור ומוצרי גילוח לנשים ולגברים.

עוד אפשר למצוא על המדפים העמוסים מגוון עצום של מוצרים מקטגוריות שונות, החל מקופסאות אחסון, דרך תיקי גב לבית הספר ועד הלבשה תחתונה, טייטס לנשים ואפילו רצועות כושר.

פתיחת החנות לוותה בתורים ארוכים, בדומה להסתערות על חנויות דייסו יפן בחודש האחרון. 100 הקונים הראשונים גם קיבלו 100 שקל מתנה לקניות בחנות, מה שמן הסתם סיפק תמריץ להסתערות.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות