שיאומי: Mi 11 לייט הושק במחיר נוח, הדגם המתקפל Mi Mix Fold הוכרז בחו"ל

שיאומי: Mi 11 לייט הושק במחיר נוח, הדגם המתקפל Mi Mix Fold הוכרז בחו"ל

שיאומי Mi 11 לייט פונה לצרכנים שמחפשים סלולרי זול וטוב. מה הוא מציע? וכמה יעלה הסמארטפון המתקפל המפתיע Mi Mix Fold?

שיאומי Mi 11 lite
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




שיאומי לא נחה לרגע. יומיים אחרי ההשקה בחו"ל מתחיל להימכר בארץ Mi 11 Lite – טלפון סלולרי זול ומתקדם. עבור מי שמחפש סמארטפון זול, שיאומי Mi 11 Lite מציע מצד אחד מסך גדול ואיכותי וסוללה חזקה, ומצד שני תג מחיר של פחות מ-1400 שקל. במקביל הוכרז בחו"ל סוף סוף הסמארטפון המתקפל של שיאומי Mi Mix Fold. מחירו של המכשיר המתקפל כמובן הרבה יותר גבוה (ראו בהמשך) – ועדיין זול יותר משל הסמארטפון המתקפל של סמסונג Fold 2.

Mi 11 Lite – מה יש בו ומה אין בו?

למי שקצת מבולבל מקצב ההשקות של מכשירי שיאומי, נעשה מעט סדר. ממש לאחרונה הושקה סדרת רדמי נוט 10, שמוגדרת כסדרת ביניים וכוללת מספר דגמים אשר חלקם יושקו בקרוב. כעת מגיע מי 11 לייט – שהוא מכשיר מסדרת Mi של שיאומי. סדרת Mi היא סדרה יוקרתית יותר מסדרת REDMI.

> אוהבים עדכונים על סמארטפונים? לחצו להצטרפות לקבוצת הסלולר שלנו >>

 

מסך: Mi 11 Lite מגיע עם מסך AMOLED גדול עם רמת בהירות גבוהה, ציפוי זכוכית קורנינג גורילה 5 וקצב רענון מסך של 90Hz. התכונה של קצב רענון המסך היא תכונה ששיאומי מזהה כחשובה בעיני צעירים, והיא משלבת אותה במכשירים חדשים למרות שמדובר בסלולרי זול.

תשלום בסלולרי: עוד תכונה שחשובה כיום לצרכנים רבים וקיימת ב-Mi 11 Lite היא ה-NFC. זה השבב שמאפשר לשלם בסלולרי בחנויות או לשלם בנייד בתחבורה ציבורית. לא כל המכשירים הזולים מגיעים עם NFC, כך שזה יתרון.

דור 5: מה שאין כאן זו תמיכה בדור 5. זה לא קריטי עבור צרכנים רבים, אבל כדאי לדעת את זה, משום שפריסת הדור החמישי מתקדמת ברחבי הארץ. כיום מוצעת חבילת דור 5 בפלאפון, בסלקום, בגולן טלקום, ברמי לוי ובפרטנר.

חומרה: מבחינת חומרה, שיאומי מציעה ב-Xiaomi Mi 11 Lite יכולות עיבוד גבוהות בזכות מעבד שמונה ליבות קואלקום סנאפדרגון 732G, מעבד גרפי Adreno618 ומערכת הפעלה אנדרואיד 11 MIUI 12.

אחסון: המכשיר מגיע עם נפח אחסון של 128GB וזיכרון עבודה של 6GB ראם.

הסוללה בהספק של mAh 4,250, ויש תמיכה בטעינה מהירה בהספק של עד 33 וואט עם המטען 33W שמגיע בתוך האריזה (בניגוד לאייפון ולסמסונג גלקסי S21 שעולים פי 3 ואפילו פי 4 – ומגיעים בלי מטען).

פואנטה בטלגרם

מצלמות: במכשיר הזה יש שלוש מצלמות ולא ארבע כמו בדגמים רבים של שיאומי. המצלמה העיקרית היא ברזולוציית 64 מגה פיקסל. לצדה מצלמת 8 מגה פיקסל עם זווית צילום סופר-רחבה 119 מעלות ומצלמת 5 מגה פיקסל טלה-מאקרו. בשיאומי מדגישים את אפשרויות הצילום שהמכשיר מאפשר כמו חשיפה ארוכה, יצירת תמונות וסרטונים עם הכפלת דמויות, צילום וידיאו כפול מאחור ומקדימה ועוד.

המכשיר מסוגל לצלם וידאו ברזולוציה של עד 4K UHD ובקצב של 30 פריימים לשנייה, או צילום וידאו בהילוך איטי בקצב של עד 120 פריימים לשנייה ברזולוציית HD.

מצלמת הסלפי ברזולוציה של 16 מגה פיקסל.

מחיר – Xiaomi Mi 11 Lite

1,349 ש"ח למכשיר בייבוא רשמי של המילטון.

המכשיר זמין בצבעים שחור וכחול, וישווק עם שנתיים אחריות + אוזניות Mi True Wireless Earbuds Basic 2 לרוכשים הראשונים.

KSP1,339 ש"ח

 

 

שיאומי Mi Mix Fold – הסמארטפון המתקפל של שיאומי

Mi Mix Fold

הרבה זמן חיכינו ששיאומי תכריז על סמארטפון מתקפל, מתוך תקווה שכמו תמיד, היא תשבור את השוק. אז שיאומי אכן הכריזה סוף סוף על דגם מתקפל, אבל זול הוא לא. הסמארטפון המתקפל של שיאומי MI MIX FOLD הוא המכשיר הכי מתקדם ויקר שלה, כצפוי, אבל גם ביחס למתחרות הוא לא זול ולא שובר שוק. עם זאת, הוא עדיין הסמארטפון המתקפל הזול בקטגוריה הזאת.

הסמארטפון המתקפל של שיאומי Mi Mix Fold מגיע עם מסך בגודל 8.01 אינץ' כשהוא פתוח ו-6.52 אינץ' כשהוא סגור. מעבר לחדשנות שבמסך מתקפל, שיאומי מבטיחה כאן עוד חידושים פורצי דרך.

מדובר בסמארטפון עם ארבעה רמקולים בשיתוף פעולה עם הרמן קרדון, עם סוללה גדולה בהספק של 5,020mAh ועם תמיכה בטעינה מהירה במיוחד של 67W.

המכשיר מציג את פסגת הפיתוחים הטכנולוגיים של שיאומי ויימכר בשלב ראשון בסין. המחיר בדולרים מתחיל ב-1,500 דולר, וגרסת הפרימיום עם גוף מחומר קרמי נמכרת בכ-2,000 דולר.

 

היה לכם מעניין? אנחנו שמחים, ונשמח עוד יותר אם תפרגנו לנו בלייק כאן למטה, זה חשוב לנו וזה ממש קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות