מערכת דיוור – הדרך שלכם להגדיל ההכנסות

מערכת דיוור – הדרך שלכם להגדיל ההכנסות

מערכת דיוור היא אחד הכלים הוותיקים והמוכחים להגיע אל הלקוחות שלכם. דווקא בעידן של ריבוי ערוצים, יש יתרונות לכלי הוותיק. בואו תבינו למה ואיך

מערכת דיוור

יש דברים שעובדים, ויש דברים שעובדים טוב יותר. מערכת דיוור וניוזלטרים חכמים הם דוגמה לאחרון, ואם עושים את זה נכון, הוא עובד בצורה יוצאת דופן. בשלב זה רבים מרימים גבה בשאלה "איך יכול להיות שמשהו כה פשוט כמו אימייל יעבוד בצורה כה טובה על הגדלת ההכנסות של העסק שלי?" ובכן – נתחיל בעובדה הפשוטה שזה הוכח, פעם אחר פעם, שוב ושוב, ועם עובדות לא מתווכחים.

כעת ניכנס לפרטים הקטנים של רשימות הדיוור, כדי שתבינו מה העוצמה שנמצאת לכם בידיים. ממש כמו שהסלולרי החכם שלכם יכול לעשות הרבה מעבר למה שאתם עושים איתו, כך גם רשימות דיוור יכולות לעשות הרבה יותר עבור העסק שלכם ממה שהן עושות כעת.

הכלי הנכון בידיים הנכונות – מערכות דיוור לשיפור הביזנס

1. כרטיס כניסה לדוא"ל של הלקוח

אם תקחו רגע לחשוב על זה, לקוח או לקוח פוטנציאלי שנתן לכם אישור לשלוח לו אימיילים נתן לכם בעצם כניסה לאחד המקומות הכי פרטיים שלו. תיבת הדואר האלקטרוני שלנו היא ממש אוצר. כולנו בודקים אותה, כמה פעמים ביום, והיא משמשת כמקום פרטי מאוד שלנו. לכן עצם העובדה שנתנו לכם גישה לשלוח דיוור לשם היא כבר התחלה מאוד, אבל מאוד טובה.

2. חשיפה מרובה

פרסום טוב מתחיל בחשיפה מרובה. מדובר במדע פשוט, ככל שהלקוח הפוטנציאלי נחשף לתוכן השיווקי שלכם יותר פעמים, כך התוכן הזה חודר לתת המודע שלו, ועולה וצף ברגע שהוא חושב על מוצר או שירות שקשור בעסק שלכם. במיילים אתם חושפים את הלקוח הזה לתוכן שלכם פעם אחר פעם, ישירות במקום האינטימי של תיבת הדואר הפרטית שלו.

3. שיווק אישי

רשימות תפוצה חכמות מאפשרות לכם לדייק את הדיוור שלכם בכמה רמות – הן ברמת השם עם פניה אישית לכל מדוור בשם שלו, כמו גם בבחירת התוכן אליו האדם נחשף. לקוח פוטנציאלי ייחשף לתוכן שונה מלקוח חוזר. לקוח בגיל מסוים ייחשף לתוכן שונה מלקוח עשר או עשרים שנה מבוגר ממנו. ההתאמה האישית הזו היא מפתח להצלחת הדיוור שלכם.

שיווק במינימום עלות ומקסימום רווח

אחד הדברים היפים בשיווק דרך מערכת דיוור מתקדמת הוא שמדובר בתהליך זול ופשוט. לא צריך להוציא הון תועפות על הפרסום שלכם. לא צריך לשלם המון על מודעות בפייסבוק או בגוגל, ובכלל לא צריך להוציא כסף לריק. מנגנון השיווק של עולם הדיוור האלקטרוני המודרני הוא מנגנון משומן ואפקטיבי במיוחד, וזה משחק לטובתכם בהרבה רמות.

אולם, זכרו – לא כל דבר שתכתבו בדיוור שלכם יהפוך את העסק שלכם למטאור. אתם חייבים לכתוב דברים עם ערך אמיתי ללקוח.

כל עוד אתם נותנים תוכן עם ערך אמיתי ללקוח שלכם, הדיוור שלכם יצליח. משם זה כבר עניין של בחירת המדיום (סרטונים, טקסט, פודקאסט וכיו"ב), ובחירת הזמן הנכון להוסיף ניסיון מכירה של משהו בין פיסות התוכן החיוניות והחינמיות.

1
נגישות