5 מצלמות בסמארטפון אחד: LG V40 מאתגר את סמסונג ואפל. כמה הוא עולה? - פואנטה

5 מצלמות בסמארטפון אחד: LG V40 מאתגר את סמסונג ואפל. כמה הוא עולה?

בעוד שהאייפונים החדשים ומכשירי הדגל של סמסונג מתגאים במערך צילום כפול, ב-LG מציגים את V40 ThinQ עם שלוש מצלמות מאחור ושתי מצלמות סלפי

LG V40
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רק לא מזמן הוכרז מכשיר הדגל הראשון של LG לשנת 2018, דגם LG G7 ThinQ, והשבוע הוכרז מכשיר הדגל השני של החברה, LG V40 ThinQ. ההכרזה מגיעה אחרי הכרזת האייפונים החדשים ואחרי הכרזת גלקסי נוט 9 של סמסונג, אשר מציעים את מה שנחשב לסטנדרט בעולם מכשירי הדגל: מערך צילום כפול של שתי עדשות אחוריות.
אלא ש-LG משנה את כללי המשחק, וב-LG V40 ThinQ היא מפתיעה עם לא פחות מ-5 מצלמות: שלוש מאחור ושתיים מקדימה.

המצלמות האחוריות מגיעות עם התכונות הבאות: 16MP עם זווית רחבה (107 מעלות), 12MP סטנדרטית ו-12MP telephoto (עדשה צרה המשמשת לצילום של אובייקטים מרוחקים). המטרה היא צילום תמונות שונות של האובייקט מבלי לשנות את מיקום הצלם. תכונת ה-Triple Shot מחברת יחדיו את התמונות שצולמו בכל אחת משלושת העדשות לתוך קובץ וידאו קצר לטובת שיתוף פשוט של התמונות.

המצלמות הקדמיות מבטיחות לספק את אפקט הבוקה (התמקדות באובייקט תוך טשטוש הרקע). זאת באמצעות עדשת 5MP רחבה ועדשת 8MP סטנדרטית. שתי העדשות פועלות במקביל ויוצרות את אפקט הבוקה, כולל אפשרות להתאים את עוצמת הטשטוש ברקע. המכשיר מציע מאפיינים נוספים לצילום סלפי, כמו תאורה ואפקטים מיוחדים.

באופן כללי, חוץ ממספר העדשות יוצא הדופן, LG שמה דגש על כל נושא הצילום, ולכן שיפרה גם מרכיבים נוספים, ביניהם מהירות הצמצם, איזון הלובן, גודל הפיקסלים של החיישן היעקרי במצלמה האחורית, מיקוד אוטומטי מהיר וה-HDR. ההבטחה היא שהאובייקטים יהיו תמיד בפוקוס, משום שהמצלמה בודקת את חדות התמונה כל הזמן.

LG V40 ThinQ הוכרז לפני מספר ימים בארה"ב, ומועד ההשקה בארץ לא נמסר עדיין. כמו מכשירי LG האחרים בסדרה, הוא מתאפיין במסך גדול וגם במחיר גבוה, למעשה הגבוה ביותר מבין מכשירי LG.

מדובר במסך FullVision OLED בגודל 6.4 אינץ', במבנה דק מבעבר.



המעבד הוא Qualcomm® Snapdragon™ 845 וזיכרון העבודה הוא 6GB RAM.
הוא מגיע עם נפח אחסון של 64GB או של 128GB.

כמו ב-LG G7 ThinQ, גם ב-LG V40 ThinQ שולב רמקול ה-Boombox, כך שכאשר הסמארטפון מונח על משטח מוצק או תיבה חלולה, הוא פועל כמו woofer כדי להגביר את הבס.

מחיר המכשיר בארה"ב: 900 דולר, לפני מסים.

המחיר נמוך יותר ממחיר סמסונג גלקסי נוט 9, אייפון XS או אייפון XS Max – כשהמטרה של LG היא להציע מתחרה מנצח מבחינת יכולות הצילום. האם היא תצליח?


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות