עורך דין המכון הרפואי

עורך דין המכון הרפואי

עורך דין המכון הרפואי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

המכון הרפואי הוא גוף הקובע אם אתם כשירים לקבלת רישיון נהיגה במקרה שהוא נשלל, או שהגיע אליכם מכתב אשר מעיד על כך שאתם צריכים להגיע לבדיקה של המכון הרפואי. במקרים כאלה אתם צריכים להצטייד בעורך דין המכון הרפואי אשר יעניק לכם את כל המידע הנדרש לפני שאתם נכנסים לתהליך הזה. מדובר על תהליך מאוד קריטי, ובכל מקום בו נשללה מכם הרשות לעלות לכביש, אתם עדיין יכולים להגיש ערעור.

סדנת הכנה

יש משרדי עורכי דין אשר יציעו לכם סדנה מול כל הגורמים הרפואיים שאתם צריכים להכיר אשר יכינו אתכם לרגע האמת. סדנה זו נחשבת לסדנה איכותית ובעלת הוכחות בשטח מבחינת אחוזי ההצלחה בקבלת כשירות לנהיגה.

עם זאת, יש מקרים בהם הנהג אינו נדרש להגיע לבדיקות במכון, אלא לשלוח בדיקות רפואיות לפי בקשת המכון. במקרים כאלה אתם גם צריכים ליווי מקצועי של עורך דין אשר יוכל לבחון גם את המסמכים מטעם המכון הרפואי, וגם לוודא האם המסמכים שהנפקתם עונים על הדרישה של המכון. חשוב להדגיש, עורכי דין אלו מוסמכים ומכירים את הגוף של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, כל מילה קטנה יכולה לשנות את התמונה.

סירוב

במקרה בו קיבלתם תשובה בה אינכם רשאים לעלות על ההגה אתם רשאים להגיש ערעור בתוך 30 יום מיום ההחלטה. חשוב לפנות לעורך דין מוסמך בשלב זה, וחשוב כמה שיותר מוקדם. עורך הדין בוחן את התשובות שקיבלתם מהמבדקים של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, שם הוא יוכל למצוא נקודות זכות לטובתכם ומקומות בהם נכון לערר. כמו כן, ייתכן ותדרשו להיפגש עם בעלי מקצוע מתחום הרפואה, פסיכולוגים וכן הלאה, תלוי בסיבת השלילה שלכם. עורך הדין מנסח את כתב הערעור על פי כשלים אשר הוא מוצא תחת בודקי המכון הרפואי. הגשת הערעור הינו בפניי ועד עררים אשר נמצא בדרך כלל בתל השומר.

חשוב למצוא עורך דין אשר ילווה אתכם לאורך כל הדרך, החל מתהליך הבדיקה הראשונה ועד לקבלת זכאותכם לעלות חזרה על הכביש. כמו כן, אתם צריכים ייצוג בפני ועדת ערר, וזה התפקיד של עורך דין אשר מכיר את הבירוקרטיה של אותו מקום.

עורך דין מומחה יידע לייצג אתכם באופן הטוב ביותר, יציג חוות דעת שלו ושל בעלי מקצוע, ייתן טענות אשר יש להן ביסוס משפטי וידע איך לנהל את הדיון בדרך הטובה ביותר לטובתכם.

במקרים כאלה, מומלץ לפנות לעורך דין עם ניסיון רק לא רק על בסיס הסיבה שבגינה קיבלתם שלילה, אלא על בסיס ניסיונו של העו"ד, אשר צריך להכיר את ההתנהלות מול ועדות ערר. שימו לב שאותו עורך דין בעל ניסיון של מספר שנים בתחום וכבר ייצג את הלקוחות שלו בוועדות מסוג זה.

1
נגישות